- Klara -
Vi stod nu utanför Nialls hus och väntade på att någon skulle öppna dörren eftersom Harry precis knackat på!
Jag hade på mig ett par svarta jeans och en vit magtröja med ett tryck som det stod: YOLO!!på.
Mitt hår hade jag lockat och jag hade en smokey eye sminknig också!
Niall öppnade dörren och gav Harry en så kallad: Brohug!
''Och du måste vara Klara?'' Frågade han och öppnade upp armarna som att han skulle ge mig en kram. Jag kramade honom tillbaks och nickade.
''Du skulle bara veta om hur mycket Harry har pratat om dig'' sa hAn när vi hade släppt kramen!
''Men hur har han hunnit det? Det har liksom bara gått tre dagar sen vi träffades och två av dem dagarna har han vart med mig ju?!''
''Han var här precis efter ni hade krockat in i varandra.'' Skrattade Niall och Harry gav honom en blick som sa 'jag ska mörda dig om du fortsätter prata' blick.
''Men kom in!'' Sa Niall och vi klev in och tog av oss ytterkläderna.
Vi gick in till ett rum där det satt tre grabbar till. Nämligen Liam, Louis och Zayn!
''Nemen hej!'' Sa dom i mun på varandra och och reste sig upp och gav oss en kram.
''Hej!'' Svarade jag. Dom satte sig ner igen och lika så gjorde Harry och Niall.
Harry hade satt sig i en soffa med Niall och Liam och i den andra soffan så satt Louis och Zayn.
''Sätt dig!'' Sa Louis och klappade på platsen emellan han och Zayn.
Jag gick fram och satte mig även fast jag hade velat sitta bredvid Harry eftersom han var den enda jag kände här.
''Vad ska vi göra? Frågade Liam.
''Kan vi inte kolla på film?'' Sa Niall
''Ja!'' Sa alla till svars!
Vad ska vi se för film?
''SKRÄCKFILM!!!!''Skrek alla killar!
Jag satt bara där och kollade lite osäkert på dem!
Jag gillade verkligen inte skräckfilmer för jag blev alltid skit rädd!
''Äre okej för dig Klara? Frågade Niall!
''Eh azzå jag är typ rädd för skräckfilmer...'' Svarade jag och kånde hur pinsamt det blev!
''Det är lugnt jag är här bredvid dig! Sa Louis och la armen om mina axlar!
Jag sneglade åt Harrys håll och såg avudsjukan i hans ögon.
Niall satte på filmen och satte sig i soffan igen!
Dem första 10 minuterna i filmen så var det inte så läskigt så jag satt bara kvar i soffan med Louis arm om mina axlar! Men det blev läskigare!
Det hoppade fram något äckligt på den stora tv skärmen och jag ryckte till, hoppade upp i soffan och vred huvudet in mot Louis bröstkorg. Han skrattade lite åt hur rädd jag blev men började dra sin hand sakta upp och ned för min rygg!
''Det är lugnt babe, jag finns här!'' Sa han och pussade mig lätt i nacken!
Jag vet att jag kanske inte borde göra det här men jag var så rädd för filmen så jag hoppade upp närmare Louis och vred på huvudet så jag låg och kollade på filmen med huvudet mot hans bröstkorg.
Så låg jag under resten av filmen men jag kände hela tiden Harrys blick på mig. Att han var så avundsjuk!!
När filmen var slut så var klockan halv 7 och Niall var hungrig!
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...