- Klara -
Jag vaknade av att jag hörde någon som va i köket.
Snabbt var jag uppe på fötter och tog blomvasen i händerna.
Jag gick sakta ned för trappen med blomvasen i högsta hugg. När jag klev ner för sista trappsteget så såg jag en man stå med en stekpanna i handen! Jag såg några fler föremål stå framme men det var inget som jag la märke till!
Jag smög sakta fram till mannen som stod med ryggen mot mig och jag skulle precis slå till han i huvudet med vasen när han vände sig om!
'' Wow, wow, woow, ta det lite lugnt det är bara jag!'' Sa mannen!
Åh gud vad det lättade i bröstet! Det var bara Harry. Eller bara och bara det var liksom Harry styles!!!
''Åh gud!! Du får inte skrämma mig så!!'' Sa jag lite surt mot Harry!''
''Godmorgon på dig också sömntuta!'' Sa han, pussade mig på pannan och drog in mig i en varm kram, en sån kram som bara Harry kan ge!
''Vad gör du för något?'' Frågade jag när han släppte kramen.
''Pannkakor!!''
''ÅH VAD GOTT, JAG ÄÄÄLLSKAR PANNKAKOR!!!'' Nästan skrek jag.
''Oj,oj oj ta det lite lugnt!'' Sa Harry och backade några steg.
Han tog fram en tallrik med 8-9 pannkakor på och jag tog den och satte mig vid bordet och började äta.
Harry stängde av spisen och satte sig ner mittemot mig, och tog en pannkaka!
Vi satt och åt under tystnad. När jag var. På min sista pannkaka så avbröt Harry tystnaden och sa:
''Du har typ, liksom sylt...''
''Jag har vadå?'' Frågade jag och la ner besticken.
'' Du har sylt runt munnen!'' Sa han lite blygt.
''Vartdå? Här?'' Frågade jag och pekade runt lite runt munnen!
''Nej, azzå..'' Han suckade en gång innan han böjde sig fram över bordet och drog tummen över min överläpp. Han böjde sig tillbaka och stoppade in tummen i sin mun!
''Hallonsylt?'' frågade han och blinka med ena ögat!''
Jag kännde hur jag började rodna och kollade ner i tallriken och åt upp det sista av pannkakan!
När vi var klara så började vi plocka undan disken!
''Men Azzå måste inte du typ vara med dem andra typ? Frågade jag och la i våra glas i diskmaskinen!
''Vilka? Menar du de andra i bandet?''
''Typ eller aa!?''
''Azzå vill du träffa dem?''
''NEJ!! Eller azzå det är klart jag vill men det var inte så jag menade!''
'' Haha, du är så söt!''
''Nee, sluta de e ja ju inte alls!''
''Haha äru visst! Men allvarligt, jag hade faktiskt tänkt att fråga dig om du vill följa med för ikväll så ska jag till niall och vi ska ha typ en film/ myskväll eller något!''
''Haha myskväll? ja visst om det är okej för er?''
'' Jag absolut det skulle vara jätte roligt!''
Jag hoppade upp på bänken bredvid diskmaskinen och på andra sidan så stod Harry och tvättade händerna!
Han klev ett steg åt sidan så han stod framför mig.
Han särade på mina ben så han kunde stå lite närmare mig! Han tog in mig i en varm kram!
''Åh jag älskar dina kramar!!'' Sa jag åt honom!
Han släppte kramen men stod med huvudet ungefär 5cm i från mitt!
Vi kollade in i varandras ögon och jag typ drunknade i hans gröna fina ögon och när jag säger drunkna så menar jag det bokstavligen!! Dem var så himla fina!!
''Du har så fina ögon!'' Sa han till mig!
Vi kom ännu några centimeter närmare varandra och jag kände hans panna mot min!
''Du är så vacker!'' Sa han och flackade med blicken mellan mina ögon och mina läppar!
Efter några sekunder så pressar han sina läppar mot mina! Vi kysser varandra en lång stund. Det var som om vårs läppar var menade för varandra! Det var en sån perfekt kyss att jag aldrig ville släppa!!
-------
Hoppas ni gillade kapitlet!
Kommentera gärna!!
Hare bra!!❤️😘💞👍💖
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...