- Klara -
-i'm tired... Säger jag efter ännu en film. Jag gosar in mitt huvud i Harrys armhåla.
- you really wanna be there? I'm kinda sweaty you know. Säger han och jag skrattar.
- i don't care, it's cozy... Säger jag och drar in ett djupt andetag. Fort drar jag ifrån med ett äcklat ansiktsuttryck.
-told ya. Skrattar Harry och lägger armen om mig istället så att jag har mitt huvud på hans axel. Han pussar mig på hårbotten flera gånger och ned mot min kind på näsan, munnen, pannan.
- Harryy, stop iiit. Fnittrar jag, men han fortsätter.
- oh please, you two love birds, can you please stop being all cozy and such. Säger Dylan.
- someone's a little bit jealous... Säger Harry. Dylan kollar upp från mobilen och tittar på Harry.
- i'm not jealous, I'm just... Tired... Säger han. Jag, Harry och Caden skrattar åt honom men låter honom vara.
- well, i'm tired too, can't we just go to sleep? Frågar jag och flyttar bort lite av Harrys hår och lägger det bakom hans öra.
- yeah. Of course. Säger han och vi reser oss upp.--
10 minuter senare så är jag klar för att sova. Jag har bytt om till ett par mjuka shorts och Harrys tröja.
- goodnight babe. Säger jag till Harry vilket får honom att le. Han verkar gilla när jag säger babe till honom. Han går fram till mig där jag ligger på madrassen och böjer sig ned över mig.
- goodnight darling, love you. Säger han och ger mig en blöt puss på munnen. Jag ler och drar ned honom för en lång kyss innan han går och lägger sig i sängen. Jag vänder mig om så att jag ser Caden. Han ligger redan vänd mot mig och kollar på mig.
- you two are so cute, you're like the perfect couple. Viskar han vilket får mig att le riktigt stort. Jag älskar verkligen Harry.
-aww, you're cute! Viskar jag och Caden ler.
- do you really think so tho? Frågar han.
- yeah, of course, you're really cute and funny. Säger jag. Han ler men ser fortfarande inte riktigt nöjd ut.
- but, I haven't even got a girlfriend. I've never had a girlfriend or something going on with someone. I don't understand why tho? Like what is it that makes me not good enough?frågar han.
- ahhw, Cadeen! Säger jag och tar tag i hans hand under täcket. Jag lägger hans han mellan båda mina händer och värmer honom.
- you are cute, you are funny, and you are nice. I guess that girls think that you're too good for them. That you're too hot and nice, they wouldn't have a chance on you.
- really? Frågar han och kollar på mig, rakt in i ögonen.
- yes Caden, really. Svarar jag och vi ler mot varandra.
- goodnight Klara
-Goodnight Caden...-
Jag vaknar mitt i natten. Jag har ingen aning om varför men jag kan verkligen inte somna om. Jag vänder och vrider på mig men kan inte hitta någon skön position... Jag kollat på klockan på min mobil som jag har ligger på golvet bredvid madrassen. 02:33.
Jag reser mig upp och vandrar över till andra sidan av rummet där Harry och Dylan ligger och sover i sängen. Jag går runt till Harrys sida och tittar på honom. Han är så fin. Han ser så fridfull ut när han sover. Slutna ögon, läpparna lätt särade, de bruna lockarna som ligger över hans panna och ut över kudden. Hans bara överkropp sticker ut från täcket som ligger från hans höfter och nedåt. Jag ler mot honom innan jag sätter mig ned på huk och pussar honom på kinden.
-Harry. Viskar jag. Han rör sig inte så jag börjar ge honom flera pussar på kinden, i pannan, näsan och på läpparna.
- Harryy. Viskar jag igen. Han öppnar sakta ögonen. När han ser mig så ler han.
- heyy... Ler han.
- hi... Eh, I can't sleep. Säger jag. Han ler mot mig och tar upp ena armen och hoppar bakåt så att ja får plats i hans famn. Jag lägger mig i sängen med ansiktet mot honom och täcket uppdraget till hakan.
- thank you. Säger jag och lutar min panna mot hans. Han ler bara mot mig och lägger sin arm över mig och håller på med mitt hår lite.
- i love you. Viskar han, Knappt så att jag hör det.
- i love you more. Efter det så somnar jag hur lätt som helst.-
Nu har det gått ungefär 3 dagar hos Harry's mamma, och vi har verkligen haft det bra. Vi har vart med varandra hela tiden och haft det hur mysigt som helst. Det börjar bli dags för oss att åka tillbaka snart, då jag måste börja jobba igen. Jag har vart borta från jobbet väldigt mycket på senaste tiden och jag behöver komma tillbaka och jobba ikapp med det jag missat.
Harry, jag och Anne sitter nu på en resturang och äter. Ingen av oss hade lusten att laga någon mat så det fick bli att gå på resturang. Jag har aldrig vart här förut men vad jag fått veta så var det Harry's favoritrestaurang när han bodde här. Det är verkligen jättegod mat och vi har en super trevlig kväll. Jag och Harry sitter bredvid varandra och håller hand under bordet. Anne sitter mittemot mig och vi småpratar om allt mellan himmel och jord.
- i really really like you Klara, you're very nice and cute. It already feels like you're one in the not so big family. Säger Anne. Jag ler mot henne.
- ahhw, Anne I really feel the same way. I like you, you're like my mother. And I do love your son so so much, like more than you can imagine. Säger jag och känner hur Harry klämmer lite i min hand. Sötnos.
- I love you more. Viskar han i mitt öra. Jag ryser av hans andning mot min nacke.-
- it was really nice having you here. I want to meet you both soon again. Säger Anne när vi står i dörröppningen, påväg att hoppa in i bilen och åka hem.
- yeah, you should come to us sometime soon. Säger jag och ger henne en sista kram. Hon är verkligen en super bra människa och mamma.- Harry -
- yeah, You should! Håller jag med om. Jag saknar mamma. Jag önskar egentligen att hon bodde i huset bredvid mig typ. Men så är det inte och jag tänker inte tvinga henne att flytta ifrån hela sitt liv för att bo bredvid mig. Dessutom så gillar jag att ha en orsak till att jag måste åka hit, till min uppväxt bostad. Jag gillar att va här, men jag skulle aldrig kunna tänka mig att bo här igen. Det skulle väcka alldeles för mycket dåliga minnen och jag skulle kanske falla tillbaka till de dåliga tiderna i mitt liv.
Jag kramar mamma en sista gång.
- be careful with her, Harry... She's a good one. Take care of her like she's a princess. Viskar mamma.
- i will mum, I love her, and she is a princess... My princess.----------------------1-------------------/-/-/-1::_______----------------------------------------
Ja trodde typ inte att det var någon som läste den här så jag trodde inte att det var så jätte viktigt att jag uppdaterar. Men tydligen så var det många som fortfarande läser och vill ha fler kapitel då jag har fått många meddelande om det.
Älskar verkligen er som tar er tiden att kommentera, rösta och skicka meddelanden till mig. Puss på er😘
Kik: bellis100
// Bella💙💜💙💜💙💜💙💜
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...