Like it when you're here, this close to me!

769 27 4
                                    


Nu blir det engelska!

- Klara -

Nu hade morfar vart här i 3 dagar och vi har vart med Harry hela tiden. Vi hade vart ute på stan och shoppat, vi hade bowlat och kollat på bio. Nu var klockan snart 19.00 och dem andra killarna skulle komma över + Lea. Morfar har sagt att han känner igen Harry men vi bestämde oss för att inte berätta något om att han är med i one direction. Jag måste ju säga det någon gång men jag vet bara inte hur. Det kanske låter löjligt men vad ska jag säga liksom: hej morfar, Harry är med i ett av världens kändaste pojkband one direction så att du vet hej då!...Nej, så kan jag ju inte säga...

'Knack, knack' lät det från dörren och innan jag han komma längre än ut till hallen så öppnades ytterdörren och Louis klev in.

- The king is in the house!! Ropa han och jag skratta åt honom innan jag gav honom en kram.
- hi Tommo! Sa jag.
- hey, Klara! Sa han och jag skrattade lite innan jag gick och kramade de andra som nu också kommit in i hallen. Harry satt inne i vardagsrummet med morfar och kollade på något tråkigt program men både han och morfar värkade tycka att det var intressant.
- where's Harry? Fråga Zayn.
- he's in the living-room with Lars! Sa jag. Dem visste redan vad min morfar heter. Jag följde med alla in till vardagsrummet där morfar och Harry satt.
- hey, this is my grandfather, Lars! Lars this is my friends: Louis, Liam, Niall, Zayn and you know Lea! Sa jag och dem hälsade.
- oh, i just know i have seen you before!!! Sa morfar och killarna skrattade. Jag gav dem en blick som sa att dem inte skulle säga något.
- and your names... Gosh! Now i remember!!! Ropade morfar.
- what?
- Klara! This is the band called one di something! You know the band that you love and always talking about at home. Ehm, you sad that you love Harry and Niall and that if you some day were going to meet them then you was gonna kiss them all over the face and touch Harry's hair all day long!! Don't you remember!!! How can't you remember? You were talking about them all the time!!!!! Ropade morfar uppspelt.
- uhm, yhea i remember but can you please slow down a little bit?!?!?! Alla killarna kollade med ett flin på läpparna mot mig.
- erm... I have to go on the toilet... Sa jag och sprang snabbt in på toan. Goood!! Morfar var du tvungen att säga allt det där!?? Gud vad skämmigt!!!

'Knack, knack'

- who is it? Frågade jag.
- Harry! Ropade Harry från andra sidan dörren.
Jag låste upp dörren och han klev in.
- hey! Sa han och la en hand på sidan av min midja.
- hi! Sa jag.
- you know that you can touch my hair whenever you want too. Sa han med ett flin på läpparna.
- yeah, i know! Sa jag och fnissade lite. Han får mig alltid på bättre humör.
- why doesn't you come out? Fråga Harry.
- well, my grandfather talks too much about me loves you. Sa jag.
- whats wrong with that? I love you too so?? Sa Harry och jag log.
- 'cause it's embarrassing!! I mean, it sounds like I'm a stalker!! Sa jag.
- noo! It doesn't sounds like you're a stalker! It sounds like you loves us! And i hope that you love me more than the others!! Sa han.
- of course I love you more than the others! Sa jag och Kysste Harry.
- please, come out! Sa han.
- but, it's embarrassing! Sa jag.
- why do you care? They're your best friends!
- hmm, yeah, right...
- i will be right beside you! Sa han och pussade mig på pannan.
- promise?
- Promise!! Sa han och kysste mig. Jag kysste honom tillbaka och när han drog i från så puttade jag honom mot väggen och kysste honom hårt igen.
- Klara, what... Are you... Doing? Fråga Harry mellan kyssarna jag gav honom.
- I'm... Just... Kissing... You! Sa jag.
- w-why?
- cause I want you! And i love you so, so much!! Sa jag
- heh, i love you too! Jag tog mina händer under hans tröja och drog fingrarna lätt över hans magrutor.
- ah! Han stönade och jag flinade mot honom.
- what is it? Dont you want? Retades jag.
- what?
- no, it's okey! We can wait with it! Sa jag och gick bort mot toa dörren. Jag låste upp och skulle precis gå när Harry tog tag i min arm och drog in mig igen.
- I wouldn't think so!! Sa han och kysste mig igen. Jag log och kysste honom tillbaka. Han drog av sig sin tröja och lika så gjorde jag.
-hello!!! Have you two died in there or what? Ropade Louis röst från andra sidan dörren.
- ööh, n-no we're coming! Sa jag och drog på mig min tröja. Jag hörde fotsteg som gick ifrån badrummet.
- we'll continue with this tonight! Sa jag och Harry stönade missnöjt innan jag gick ut från badrummet.
Jag gick ut till vardagsrummet där dem andra satt och pratade.
- ehm, excuse me... Sa jag och satte mig ned i soffan bredvid Lea och på andra sidan av mig var det tomt. Men efter en inte så lång stund så kom Harry och satte sig bredvid mig.
- so... You wanna kiss us all over the face? Skrattade Louis.
- oh Shut the fu ck up!! Sa jag.
- why would I? Fråga han.
- because if you don't, then we... Erm... Won't go to the beach! Sa jag.
- you mean, like now? Fråga han.
- yeah! But i guess that we won't if you're going to talk about that all the time!! Sa jag bara och ryckte på axlarna.
- OKEY!! I'll shut up! Please i want to go too the beach!! Gnällde Louis. Han gick ned på knä framför mig.
- OMG!! Get up of there!!! Skrek jag.
- what!? Why? Fråga Louis förvirrat.
- OMG!! Just... It looks like if you were going to propose!!! Sa jag och gjorde en äcklad min.
- WHAT??? No!! OMG! That's Harry's job! Sa han och reste sig upp.
- good!! Dont ever do that again! Sa jag. Jag vet inte varför men jag blev livrädd! Ingen har någonsin stått på knä framför mig och när man kollar på film så händer det alltid i de mest oväntade lägena!
- OMG! I promise you that i will never ever do that again!! N E V E R!! Sa han och jag andades lättat ut.
- so? Are we going to the beach? Fråga han.
- hm, yeah! If you want to? Sa jag och kollade mot de andra.
- örm, i think I'll stay here! But you can go,I think that i have to take a nap anyway so... Sa ,morfar och jag skrattade lite.
- do you wanna go to the beach? Fråga jag dem andra. Alla nickade.
- okay, so can we say a half an hour at the beach? Fråga Lea och vi nickade. Vi gick mot hallen.
- Harry! You'll wait for me, right?
- yeah, of course! Sa han. Dem andra gick och jag och Harry gick upp i mitt rum där jag rotade fram min bikini.
- Harry?
- huh? Han kollade upp från mobilen.
- do you go out from my room? Or am I going too the bathroom? Fråga jag.
- what? Jag pekade på min bikini.
- I'm gonna have it under. Sa jag och han nickade. Han la ifrån sig sin mobil och gick fram till mig.
- erm... You know, we can continue with what we were doing at the bathroom earlier! Sa han och började ta av mig min tröja.
- of- of course we c-can but... I though that it would be sexier if we were in the water. Sa jag och kysste honom på kinden.
- oh... Well, y-yeah. Thats smart, i mean you look so hot in that one! Sa han och pekade på min bikini.
- haha, thanks. Sa jag. Han kysste mig vid halsen. Han började suga och nafsa lite och jag bara visste att det skulle finnas ett sugmärke där sen.
- but I think you're hotter without anything on! Sa han och jag börja rodna.
- Harry, stop, you're making me blush! Sa jag och tog mig ur hans grepp.
- but i think you're cute when you blush! Sa han.
- thats it, I'll go to the bathroom! Sa jag och lämnade Harry i mitt rum.

Nu gick Harry och jag, hand i hand, på stranden påväg mot resten av killarna och Lea. Vi kom sist...
- hi!! Ropade vi när vi kom.
- oh, hello you two lover birds! Sa Louis och alla skrattade.
- so is the water cold? Fråga jag.
- nope, not at all! Svara Liam.
- good! Vi lade ut våra handdukar i sanden. Jag la min bredvid Louis och Harry la sin längst ut bredvid mig.
- well, I'm dying cause it's too hot so I'll go take a swim right now. Are you coming Klara? Sa Harry och drog av sig sin t-shirt. Jag fastnade med blicken på honom och blev helt stum. Han hade ett par svarta badshorts, hans bruna hår var uppsatt i en liten knut på huvudet. Han hade sinna solglasögon på sig och ett halsband med ett kors på. Och hans tatueringar!!! Gosh!!
- Klara?? Harry viftade med händerna framför mitt ansikte.
- w-what? Örm... Nah I think I'll stay here. Sa jag och drog blicken från honom.
- Noo, come here! You promised! Sa han och tog min hand.
- what? What did i promise? Fråga jag förvirrat.
- you know, the thing we were doing...
Jag kollade på honom med en rynkad panna.
- ehm, Klara, i think that Harry mean the THING you two were doing before you came here! Sa Lea och pekade på sugmärket som satt på min hals.
- ööh, right... Sa jag och börja rodna. Jag drog snabbt av mig min klänning och tog tag i Harrys hand. Han hade nu tagit av sig solglasögonen. Vi sprang skrattandes ut i vattnet utan att känna om det var kallt först. Men nu när man står me vatten upp till axlarna så känner jag att det faktist inte var så kallt som jag trodde. Harry krama om mig och jag börja fnittra.
- gosh, that was so embarrassing! Sa jag och fnittrade igen.
- why do you always think it's embarrassing? Fråga Harry och kysste mig.
- ehm... I don't know! Svara jag.
- i don't understand. Don't you think it's embarrassing standing here in the water and kiss me while everyone at the beach is watching? Fråga han.
- no, it's not embarrassing when I'm with you! Sa jag och kysste honom hårt igen. Han skratta lite åt mig innan hans händer började röra sig vid min kropp. Vi stod och strulade lite ett tag innan vi avbröts av ett vissel.
- HEY!! ropade några från stranden. Jag sneglade dit då jag inte ville avbryta kyssen. Först så trodde jag att det var till någon annan men sen så såg jag Simon och Alex stå och vinka till oss.
- oh, it's... Alex and... Simon! Sa jag mellan kyssarna. Harry vände snabbt huvudet däråt och suckade.
- oh no... I don't like them! They're always destroys our magical moments! Sa Harry och suckade.
- i know but we cant just ignore them. Sa jag.
- why not?
- erm.. I don't know...
- come on, just pretend you haven't seen them. Sa Harry och vi återgick till de passionerade kyssarna.

- aaah!! Jag skrek till när något/ någon klämde till mig på rumpan. Och det var inte Harry för han hade sina händer på mina kinder.
- what is it? Frågade Harry förvirrat.
- there was something that pinched me on my butt! Sa jag. Harry drog snabbt upp mig i hans famn.
- are you okay? Did it hurt? What was it? Fråga han.
- yeah I'm okay but I don't know what it wa- Jag blev avbruten av att Alex kom upp till vattenytan.
- hello you two lover birds! Sa han och skrattade.
- Not funny Alex! Not funny!! Sa jag och han börja skratta ännu mer.
- Harry you can let me down! Sa jag surt. Jag var inte sur på Harry dock.
- no, I actually like it when you're here, this close to me! Sa han och jag log mot honom. Egentligen så gillar jag inte att bli buren, men, av Harry... Okej då...

-----------------------------------------------------------------------

Hoppas att ni gillade detta kapitel! Är sjuk så jag hade ändå inget att göra...
Tack för alla snälla och fina kommentarer! Det värmer... ❤️❤️❤️ eftersom att jag inte tipsade något i förra kapitlet och för att ni är sånna bra läsare så får ni dubbel tips!

Tips: headphones - o.m Av: thefooopostes

Tips: prove it Av: thefooc

// Bella😜😛💞😝👍😃😀💖💗😄

Harry Styles!Where stories live. Discover now