Zac Grant

382 16 11
                                    

- Klara -

Inne på puben så var det i full gång. I mitten så stod det massor med folk och dansade. Om man kan kalla det dansa, mer gnider sina kroppar mot varandra eller tar på varandra till musikens dunkande takt. Jag rynkade på näsan åt den starka doften av alkohol. Louis tog tag i min hand och drog mig igenom det 'dansande' folket, och bort till en bar. Vi satte oss på en varsin barstol och Louis beställde två drinkar till oss.

Louis tog emot drinkarna och räckte den ena till mig. Det var en rosa drink med en lime på kanten av glaset. Jag smuttade lite på den och kände hur den riktigt starka vätskan spred sig i min mun. Den var god, det var den. Men den var riktigt stark och det stickte verkligen i halsen när jag svalde. Jag gjorde en grimas och ställde tillbaka glaset på bordet.
- you don't like it? Fråga Louis.
- n-no, it was a little bit too strong. Svara jag ärligt.
- you want another one? Fråga han.
- hm, yeah, sure! Svara jag efter att ha tänkt lite. Jag hade först tänkt att inte bli så full, men sen kom jag och tänka på barnet och att Harry nog aldrig kommer vilja prata med mig om han får reda på att han ska bli pappa.
- you know what Louis, I think I'll take this one anyway. Tonight I'm gonna get so drunk as I've ever been before! Sa jag. Jag tog tag i drinken och drack upp allt i ett svep. Det stickte i halsen, men det var det värt.
- hell yeah! Sa Louis då.

Efter att ha hängt i baren ett tag, och druckit väldigt många drinkar så kände jag för att dansa. Jag svepte en sista drink och reste mig upp.
- I'm gonna d-dance! Sluddrade jag fram till Louis. Musiken hade höjts sen vi kom så jag var nästan tvungen att skrika för att Louis skulle höra vad jag sa, fast än att jag stod precis bredvid honom.
- okey, I'll wait here! Sa han högt. Jag nickade och började gå mot 'dans' golvet. När jag upptäckte att alla hade en partner att 'dansa' med så suckade jag ledset. Jag ville ju också dansa med någon. Då fick jag en idé. Jag log stort och vände mig om för att gå tillbaka till Louis. Han kollade chockat på mig när jag ställde mig framför honom och lutade mig mot hans öra.
- you know what Louis, I wanna dance with you! Sa jag och lutade mig tillbaka. Han kollade på mig ned stora ögon.
- w-with me? Dance? Frågade han, fortfarande väldigt chockad. Jag nickade.
- yeah! I wanna dance with you, dance like they do! Sa jag och nickade mot ett en kille och en tjej som står och gnider sig mot varandra på ett sexigt sätt.
- l-like t-they? Stammade han. Jag nickade.
- I-I don't know... They dance like if they were a couple. Sa han.
- oh, come on Louis! Pleeeese!!! Bad jag och stampade lite med fötterna som en 5:åring. Louis suckade.
- okey... Sa han och jag skrattade glatt.
- yaay! Sa jag och tog tag i Louis hand innan jag drog med honom ut till dem andra 'dansande' personerna. Jag släppte hans hand och ställde mig nära honom. Louis började försiktigt att röra sig i takt till musiken. Han la sina händer på mina höfter och drog mig ett snäpp närmare. Jag skrattade lite innan jag också började röra mig.

Efter ett tag så vände jag mig om med ryggen mot honom och började röra mina höfter mot hans framsida. Han stönade till och jag log. Jag kände hur något hårt kom emot mitt lår och jag fnissade lite när jag förstod vad det var. Louis hade stånd.
- p-please... Stönade Louis och jag vände mig om och tryckte mig mot honom så att våra kroppar var pressade emot varandras och våra ansikten bara var 3 centimeter ifrån varandras.
- what do you want? Frågade jag.
- I-I don't k-know... Stammade han. Jag skrattade åt honom och lutade huvudet ännu närmare hans. Han stelnade till och svalde hårt. Nu var det bara typ 1 cm mellan våra läppar. Han stod helt stilla och bara stirrade på mig. Jag lutade ännu närmare och nu kände jag hans läppar mot mina. Dem rörde sig i en lugn men ändå desperat takt. Louis händer la sig vid mina kinder och automatiskt så la jag mina händer vid hans nacke. Jag begravde fingrarna i hans hår och började dra lätt i det. Han stönade och jag började flina. Jag strök min tunga längs Louis underläpp som för att få tillåtelse. Men han drog ifrån.
- w-we can't do this... Suckade han.
- yes we can! Sa jag och sträckte mitt ansikte mot hans läppar men han lutade ännu mer bakåt.
- no, Klara! We can't do this. You're drunk and Harry would kill me if he saw this! Sa han och puttade ifrån mig lätt. Jag suckade tungt.
- pleeease! Harry won't see us and if he does, he can't say anything anyways cause we're not together. Gnällde jag.
- no Klara. I really want to do this with you, but I can't. Sa han. Jag kisade med ögonen mot honom.
- okey. Then I'll go and find another guy to make out with! Sa jag. Louis suckade missnöjt men sa inget så jag vände mig om och började gå mot baren igen.
- give me the strongest you have! Sa jag till killen i baren och han gav mig en förvånad blick.
- you sure? Fråga han.
- yeah, daah. I need much of alcohol before I go to a stranger and make out with him! Sa jag och barkillen skrattade åt mig innan han hällde upp alkoholen i ett glas. Och gav den till mig.
- there you go, and good luck! Sa han.
- thanks! Sa jag och tog emot glaset. Utan att tveka så svepte jag allt och gjorde en grimas åt hur starkt det var. Det var starkare än jag trodde, men jag kommer nog att behöva det. Jag vet inte varför men det kändes som om jag var i behov av att hångla med en kille. Eller tjej, det spelar faktist ingen roll. Jag slickade mig om läpparna och kollade runt i rummet efter en snygg kille. Jag kunde dock inte se så bra på grund av all alkohol. Men jag får stå ut med att se suddigt. Jag fick syn på ett gäng killar som satt i en soffa lite längre bort. Dem var runt 7 stycken, och hit tills så var det alternativ 1.
- do I make a good choice if I go to those guys? Frågade jag barkillen. Han ryckte på axlarna.
- I think so, yes. They have been here like every night in two weeks. Sa han. Jag nickade som svar.
- I'll take them, they look hot anyways. Sa jag och barkillen skrattade åt mig innan jag reste mig upp och började gå mot dem. På vägen dit så riktade jag in mig på en kille som satt i soffan. Han hade brunt hår, skin-jacka och ett par svarta,söndriga jeans. Han såg helt enkelt väldigt cool ut. Och attraktiv.
- hi! You mind if I sit down here? Fråga jag och pekade bredvid killen jag riktat in mig på och en annan kille med lite ljusare hår. Alla killarna tystnade och kollade mot mig.
- hey, sweetie! No, please, take a seat! Sa killen och flyttade lite åt sidan så att jag kunde sätta mig ned.
- so, what are you guys up to? Frågade jag samtidigt som jag gjorde mig bekväm mellan dem två snygga killarna.
- nothing really. We were just talking about girls. Sa han och jag nickade.
- so... What's your name? Frågade han. Jag vände huvudet mot hans.
- my name, is Klara. Sa jag.
- yeah? Well my name is Zac and I think you look awesome. Sa han och flinade mot mig. Jag skrattade åt honom.
- well, it's nice too meet you Zac, and i think your lips looks like awesome kissers. Sa jag. Zac skrattade åt mig. Jag kollade ut över dem andra killarna som fortfarande hade fokuset på mig.
- can you introduce the others? Frågade jag och Zac nickade.
- sure! This is Troy.
- he has good hair. Sa jag. Jag hade bestämt mig för att ge alla en komplimang om deras utseende. Mest för att jag skulle komma ihåg deras namn. Men också för att vara snäll.
- this is Cody.
- he has nice cheeks.
- this is Calum.
- he has beautiful eyes.
- this is Marc.
- he has cute dimples.
- this is-
- Klara? Frågade en röst.
- what? Is his name Klara? Fråga jag och rynkade näsan. Zac skakade på huvudet och nickade mot ett annat håll, som för att säga att jag ska kolla dit. Såklart så gjorde jag det, och jag blev riktigt chockad av synen.
- H-harry? What are you doing here? Fråga jag chockat.
- I'm here with my friends. What are you doing here? Han gjorde en gest med handen som visade att Zac och hans kill gäng var Harrys kompisar.
- oh... Well I came here with Louis, but when he didn't wanna make out with me i left him. Then i was looking for a hot guy to make out with and then I saw Zac! Sa jag. Harry spände käkarna och knytnävarna.
- you wanted to, make out, with Louis... And then you wanted to, make out, with Zac? Frågade han ilsket.
- yeah, exactly! But I haven't got any lips yet... Sa jag och sköt ut underläppen.
- are you drunk Klara? Frågade Harry och drog ihop ögonbrynen.
- yes, I'm very, very drunk! Sa jag och fnissade lite. Jag vet dock inte vad det var som var så roligt. Antar att det är alkoholen...
- Klara, you shouldn't be here! Come on I'll take you home. Sa Harry och gick fram till mig. Jag drog mig undan när han försökte ta tag i min handled.
- No! I wanna make out with Zac first! I mean, look at his lips, they look like heaven. I wonder if they taste like raspberry. Sa jag och kollade drömmande på Zacs rosa läppar. Harry tog ett hårt grepp om min handled.
- come on, let's go! Sa han argt.
- no Harry! I don't wanna go with you. Sa jag och drog åt mig min handled. Harry kollade argt på mig.
- but you have to! Sa han.
-no, I don't!... You're not my boyfriend anymore Harry! I can do whatever I want, and you can't do anything to stop me! I'm not a little princess who can't do anything at my own. I'm 19 years old and I can do as I want to do! Sa jag irriterat. Han kan inte bestämma över mig mer. Han lämnade mig och och nu kan jag göra vad jag vill utan hans tillåtelse.
- Kla-
- no Harry!! You know what? I'm going to kiss Zac right now, here in front of you! Sa jag. Jag vände mig om mot Zac som satt och flinade mot mig. Jag lutade mig framåt mot honom och han lutade sig mot mig. Vi möttes i en kyss som direkt blev väldigt intensiv. Jag slängde över mitt ben, så att jag satt gränsle över honom i hans knä. Jag kände hur Zac la sina händer på min rumpa och lätt klämde till, vilket fick mig att stöna. Jag drog lätt ifrån hans läppar.
- I was right, your lips does taste like raspberry. Sa jag och efter några sekunder så var jag bort dragen från Zacs knä.
- wha-Harry!! Sa jag argt. Han satte ned mig på golvet, men jag han inte ens blinka innan han bar upp mig igen. Nu hade han en hand under min rygg och en i knävecket.
- no Harry! Gnällde jag. Han lyssnade såklart inte och jag förstod att han inte tänkte lämna mig kvar här så jag ropade på Zac.
- Zac! What's your last name? I'll search up your number! Ropade jag.
- my last name is Grant! Ropade han tillbaka.
- Grant. Okey, see you, bye! Ropade jag. Harry hade börjat gått mot utgången.
- bye Babe! Hörde jag att han ropade efter mig men mer hann jag inte höra då vi var utanför nu.

__________________________________~_____________]_____________________%_\______----________________________________________________]_______[-------_---------____________

Hoppas att ni gillade kapitlet! Nu händer det något lite spännande i varje fall! Tack för över 15K läsare!!! OMG!!! Puss på er!!! 😘

Jag ääääääälskar er så sjuuuuuukt mycket!!!!!! ❤️❤️❤️

Om ni vill vara med i kik-gruppen som jag har startat så är det bara att kommentera era kik namn eller kika mig privat!💕✨
Kin kik: bellis100

// Bella👍🐷👏👊😝👌💗😜💞💖😃🐽😄🍪😀😛💕😉✨

Harry Styles!Where stories live. Discover now