I köket med Klara och Harry!!
- Klara -
Innan han ens han säga något så sa jag:
- Är det sant? Frågade jag och kollade rakt in i hans ögon!
- vad? Frågade han.
- att du kommer lämna mig om en vecka? Frågade jag och några tårar lämnade mina ögon.
- vem har sagt det? Frågade han argt och jag såg hur han spände sina käkar och knytnävar!
- DU HAR JU DET!! skrek jag och tårarna bara forsade ner!
- nej, det har jag aldrig sagt!!
- jo!! Jag hörde dig och Louis!!
- mhm... Men det är inte sant!!
- Harry... Jag kommer inte och dumpa dig och avsky dig i hela mitt liv för jag älskar dig fortfarande men jag tror nog att det bästa är att vi tar en liten paus. Inte att vi gör slut men att vi får en liten... Stund ensamma!
- men... Men jag älskar ju dig Klara!!
- och jag älskar dig! Men jag tror att det blir bäst om vi gör såhär!
Han skakade på huvudet!
- jo Harry! Jag kommer att sakna dig!! Hejdå!! Sa jag och gav honom en kram!
Jag gick ut från köket och in i vardagsrummet och precis när jag skulle börja prata så hör vi alla hur Harry brister ut i gråt i köket!
- vad sa du? Frågade Niall och alla kollade på mig!
- jag sa att... (Snyft) vi tar en paus...
Alla kollade in i mina ögon men dem såg inte nå ledsna ut alls!
-varför är ni så glada? Snyftade jag fram!
- det är klart att vi inte är glada men jag tror nog att det är bäst så! Sa Louis!
Jag nickade och log lite svagt mot honom.
- kom här min lilla gulleplutt!! Sa Niall och jag jag hoppade ner i hans famn.
- NIALL!! Jag orkar inte mer!
- vad är det du inte orkar? Det här är första gången för dig, du måste stå ut!
- nej... Svarade jag tyst.
- vadå nej? Frågade han och pussade mig i hårbotten. Jag kollade upp i hans blåa ögon och sa:
- nej... Det är inte första gången!
- va?? Sa alla killar i kör!
- jag tror jag måste berätta en sak för er som jag inte har sagt till någon annan förut...
- berätta!
- jag... Jag tror jag börjar med att berätta det för en av er för annars så klarar jag inte det! Vem ska jag berätta för!? Frågade jag.
- du kan alltid berätta för mig! Sa Louis och Niall i kör!
Louis skakade på huvudet.
- visst! Sa han i en suck och Niall bar upp mig till mitt rum.
- börja när du vill! Sa han och vi satte oss i sängen.
- Jo det är så här att innan jag flyttade till London så hade jag en pojkvän. Han var jätte snäll och fanns alltid vid min sida. Men en dag så kom en ny tjej till vår skola och han, min pojkvän som hette Simon började hänga med henne. Jag var inte ett dugg avundsjuk och jag lät dem hänga tillsammans. Men sen så var det en kväll som det var en fest hemma hos en av våra klasskompisar i nian! Jag gick dit själv och när jag kommer dit och festen redan vart i gång i ca:2timmar så hittar jag Simon och hon som heter Sofiea på dansgolvet och... Grovhånglar... Jag blir så klart jätte arg med mera besviken! Att han hade varit otrogen mot mig när jag verkligen litade på honom och sen efter det så har jag haft svårt att lita på någon alls men med Harry så... Bara klickade det!! Men ivargefall så tittar såklart Sofiea upp och ser mig! Hon var ganska snäll och hon förstod nog att jag och Simon ville prata så hon gick där ifrån! Sen blev Simon så arg på mig för att jag hade avbrutit och så var han ganska mycket full så han började först slå mig och sedan så... Så... (Snyft) jag tror... Att han våldtog mig!! Efter det så var jag knappt på skolan men jag började gå ut på stan och då stötte jag på honom och samma sak hände igen och några gånger till. Men när jag flyttade hit så kan han inte få tag på mig! Men han har ringt mig flera gånger fast jag har ju inte svarat! Men jag har också fått sms där det stått att han kommer att hitta mig och då kommer han ta hem mig till Sverige och hålla mig kvar där för evigt!
- klara du vet att vi aldrig kommer låta det hända! Sa Niall tröstande!
- NIALL!! Du är bara bäst!! Jag älskar dig!! Sa jag och kramade honom
- och jag älskar dig!
Vi kollade upp från kramen och jag var bara tvungen att ge honom en puss eftersom han var så snäll, så jag la en fjäderlätt puss mot hans läppar. Men när jag drar ifrån pussen så känner jag Nialls hand bakom min nacke och han trycker mig mot hans läppar och det går över till lite mer passionerade kyssar! Till slut drar vi ifrån och precis då så öppnas dörren och Louis kikar in!
- Harry är helt förkrossad där nere! Och vi vet inte om vi ska säga att du berättar något för Niall eller inte.
- Ni får inte säga något!!! Sa jag bestämt
- okej men kan du berätta för mig nu?
- ehm är det okej om Niall berättar det för jag tror inte att jag klarar av att säga allt från början igen!!
- det är okej!! Sa Louis snällt och jag gick ut från rummet!
när jag kommer till vardagsrummet så ligger Harry i soffan och storgråter! Jag går fram och sätter mig bredvid honom och ger honom en stor kram!
- Klara jag älskar dig !!!!!!!(snyft)
- och jag dig!!
Vi sitter där en lång stund och bara kramas när vi avbryts av Louis och Niall som kommer in i rummet.
-åå Gud Klara jag trodde inte att något så hemskt hade hänt dig!! Sa Louis och kramade mig så jag och Harry var tvungna att avbryta våran kram!!
- vad har hänt? Frågade Harry.
- jag känner inte för att berätta just nu Harry men jag lovar att nästa gång när jag är på lite bättre humör så berättar jag!!! Harry nickade men kollade fortfarande lite oroligt på mig!!
Min mobil surrade till och jag tog den och kollade på det nya e Från Simon: jag vet vart du är nu och om jag ser dig med den där killen eller någon annan kille igen så kommer jag och hämtar dig!! So be carefaul! Stod det.
- ehm, jag tror ni måste gå nu! Sa jag och nästan puttade ut dem i hallen!
- Klara vad händer,? Frågade Niall och alla kollade frågandes på mig.
- eh... Jag... Behöver bara lite ensamtid!! Sa jag och ' yesade' åt min snabba lögn!
- Äru säker? Frågade han.
- 100% säker!! Svarade jag och knuffade ut dem genom dörren. Jag gav dem en varsin puss. Liam: på kinden, Zayn: på kinden, Louis: på nästippen, Niall: på mungipan & Harry: på munnen och en liten extra lång!
- hejdå!! Älskar er allihoppa!! Sa jag innan jag stängde igen dörren framför näsan på dem!!
-------------------------
Hoppas att ni gillade kapitlet och klockan är typ halv2 på natten så orkar inte gå igenom texten!!
Hare bra!!❤️😝😄😃😀😜 // Bella!!
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...