- Klara -
När Harry och jag satte oss i bilen så kollade jag surt på honom.
- vadå? Frågade han undrandes.
- du skulle ju inte säga något! Sa jag surt.
- jag sa ju inget, det var bra dem som... Som, typ klurade ut det! Sa han.
- mm,aa eller hur för det var ju jätte svårt att klura ut vad "tjej saker" är! Sa jag.
- pfft, så svårt är det väll inte att klura ut det! Sa Harry.
- EXAKT!! Sa jag och han kollade undrandes på mig men sedan fattade han vad det var jag menade.
- sorry! Sa han och startade bilen och vi åkte iväg.När vi var framme vid den lilla mataffären så klev vi ur bilen och började gå mot entrén. När vi kom in i affären så tog Harry upp en korg.
- hur mycket bindor ska vi ha egentligen? Frågade jag eftersom att vi egentligen inte skulle behöva en korg.
- naj, jag vet väll inte det men jag tänkte att vi kanske skulle kunna köpa lite choklad och glass också, har hört att tjejer brukar vilja ha det när dem har sin vecka! Sa han och flinade.
Jag bara log som svar och rodnade lite. Vi gick mot bindorna och jag tog fram ett paket av dem vanliga och la i korgen. Harry kollade på paketet och tog ett likadant och la ned det. Jag kollade frågandes på honom.
- jag tänkte att det kanske skulle vara bra om du hade ett paket hemma hos mig också! Sa han och log mot mig.
Jag kollade generat ned i golvet.När vi hade betalat glassen, chokladen och bindorna, eller ja, vi och vi, Harry envisades med att betala. Jag protesterade men gav upp när han satte i sitt kort och tryckte in sin kod. Om han så gärna ville betala mina bindor så får han väll göra det! Men hur som helst så gick vi ut till bilen igen och började åka hem till Harry igen.
- Vi är hemma!!!! Ropade Harry när vi kom in genom dörren!
- vi är kvar i vardagsrummet!!fick vi till svar.
Vi tog av oss ytterkläderna och gick in till dem andra som satt kvar i ringen.
- sitter ni kvar så här än? Frågade jag och dem nickade.
- japp, vi kör fortfarande sanning eller konsekvens! Svara Liam.
- aha!
- vill ni vara med?
- visst, men om en stund, men bara på ett villkor! Sa jag och dem kollade frågandes på mig.
- jag måste få äta glass och choklad under tiden! Sa jag och höll fram ett finger.
- hahaha, aa visst om du så gärna vill det då! Skrattade Zayn!
- bra! Kommer snart! Sa jag och gick på toan med bindorna med mig.När jag var klar så gick jag ut till dem andra, tog min ben & Jerry och chokladkakan och satte mig i ringen igen, där Harry redan satt.
- Zayn snurrade på flaskan. Den stannade på... Harry
- s eller k?
- ehm, jag tar... Sanning! Svara Harry.
- men kom igen Harry! Du som alltid brukar ta konka!! Sa Louis.
- nej, jag vill ta Sanning.
- okej, då ska du svara på det här: har du och Klara haft sex? Frågade Zayn.
- ööh... (Host)... Jag, eller, vi... Nej... Svarade Harry och Zayn nickade.
- Harry snurrade flaskan och den stannade på Zayn.
- s eller k? Frågade Harry.
- konka! Svarade Zayn glatt.
- du ska... Kyssa första tjejen som du ser ute på gatan! Sa Harry. Zayn kollade på mig och log.
- NEJ!! FÖRUTOM KLARA!! Skrek han och alla skrattade åt honom, förutom jag då.
Vi reste oss upp och gick ut från Harrys hus, eller ja, Zayn gick ut medan vi andra stod i dörröppningen och kollade. Han gick runt lite på gatan och efter en stund så kom det några killar som kanske var lika gammal som mig aldså typ 2 år yngre än Harry. Bakom dem så gick det ett tjejgäng som hade alldeles för små kläder på sig och med smink på 5 ton. Zayn suckade men sedan så såg han en tjej som var lite mindre.. bit chig eller vad man ska säga. Hon hade inte lika mycket smink på sig och såg ganska mycket ut som mig i stilen. Zayn gick fram till henne, han tog tag i hennes händer och kyssste henne. Dem andra tjejerna kollade chockat på dem och man såg att dem var avundsjuka. När Zayn sedan släppte taget om henne så kollade hon chockat på honom innan hon började springa där ifrån. Vänta... Va! Tjejerna började ropa på henne men hon fortsatte att springa! Det kan inte vara sant!! Det är... Det är hon!
- LEEEEAAA!!! Ropade jag efter henne. Harry kollade chockat på mig och lika så dem andra killarna. Lea stannade upp. Hon vände sig sakta om. Hon såg mig. Det var verkligen hon! Hon spärrade upp ögonen sedan började hon rusa mot mig. Jag sprang också mot henne, vi möttes i en kram. Jag började snyfta mot hennes nacke. Det var verkligen hon, oh gud vad jag har saknat henne. Vi släppte från kramen efter en lång stund. Vi kollade på varandra. Hon hade precis som mig börjat gråta.
- Klara... Är de-det verkligen d-du? Snyftade hon fram.
- ja... Ja Lea, det är jag! Sa jag och vi kramade om varandra igen.Harry kom fram till oss och kollade chockat på oss.
- Lea! Det här är, Harry, min...
- Pojkvän! Fyllde Harry in!
- ja, min pojkvän! Sa jag och log. Hon kollade på mig och sedan vände hon huvudet mot Harry. Hon kollade noggrant på honom.
- jag känner igen honom! Sa hon. Efter en stund så spärrade hon upp ögonen. Hon började hoppa upp och ned på samma ställe!
- AAAAAHHHH JAG KAN INTE FATTA DET!! DU ÄR IHOP MED SJÄLVASTE HAAAAARRRYYY STYYYLEEES!!!! Skrek hon. Harry log och la armen om mig.
- aa, men vet du en till sak som är sjukt? Frågade jag. Hon kollade nyfiket på mig.
- du blev precist kysst av Zayn!! Sa jag och hon spärrade upp ögonen ännu mer om det ens gick! Hon bände sig om där Zayn står. Han log mot henne. Hon började rodna och vände sig tillbaka till mig!Efter en stund av tårar, kramar och prat så hade äntligen Lea sagt till dem andra att dem kunde gå och vi gick in till dem andra! När vi kom in så satt. Resten av killarna i soffan. Lea kollade på alla men fastnade med blicken på Niall. Hon började hoppa upp och ned. Jag vet att Niall är hennes favorit och hon har nämligen världens crush på honom.
- ehm... Klara skulle du kunna berätta för oss vem din vän här är? Frågade Niall och alla killarna nickade instämmande.
- ojj, haha det har jag glömt! Det här är då Lea som är min bästa vän från Sverige. Sa jag och Lea hälsade på alla!- Lea -
Gud vad jag har saknat Klara! Jag hade glömt att hon bor i London! Jag är nämligen här för att jag har fått jobb som make- up artist till modeller.
Gud vad söt Niall är, han är så mycket sötare i verkligheten än på bild!- Niall -
Lea är så himla söt! Hennes bruna långa hår och hennes blå grå ögon är så himla söta och så fort jag kollar på henne så smälter jag!!! (Bild på Lea)
-----------------------
Hoppas att ni gilla kapitlet!! Om ni inte fattat det så är Klara och Lea bästa vänner!! Glöm inte att kommentera och rösta!!!
// Bella😜😝💞😀😄😛💗😃💖
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...