Kap. 17.

796 19 2
                                    

- Harry -

( två dagar senare)

Jag är så jävla glad att jag har Klara! Hon är det bästa i mitt liv och kommer alltid att vara. Hon är så jäkla underbar!
Just nu så satt vi i soffan och kollade på film hemma hos henne. Eller ja, jag kollar på film medan Klara sover i mitt knä. Fast egentligen så kollar ingen av oss på filmen för jag sitter bara och kollar på Klara. Hur hon andas djupt, in och ut. Jag fattar inte hur man kan vara så himla vacker hela tiden, till och med när hon sover så är hon vacker!
Jag kolla på klockan. 00.33. Vi kanske borde gå upp och sova. Ja, ja jag sa vi. Klara har inte velat vart ensam sen Simon var här. Hon har inte heller velat berättat vad han sa eller gjorde. Hon säger bara att han inte gjorde något och att hon inte bryr sig, men jag vet nog bättre än att jag går på det. Men ivarge fall så har jag sovit över hos henne varje dag nu.

Jag vill inte väcka henne så jag tog tag under hennes nacke och under knäna och bar henne till hennes rum. Jag kände att hon vred mycket på sig men det var inget jag tänkte på.
När jag kom fram så la jag ned henne i sängen. Jag tog av henne hennes tröja och byxor så att hon bara låg i underkläder. Hon hade en mintgrön spets-bh och ett par vita trosor. Hon var så jävla sexig. Jag gick till hennes garderob och försökte leta fram något hon kunde sova i men hittade inget så jag tog av mig min tröja och satte på henne den. Sen så tog jag av hennes bh. Efter det så tog jag av mig mina byxor och skulle precis lägga mig ned i sängen när jag istället blev neddragen. Hon drog mig ned till henne så att jag låg över henne fast jag hade händerna vid sidorna av hennes huvud så att jag inte skulle lägga all vikt på henne.
- hur länge har du vart vaken? Frågade jag.
- sen när du bar mig till mitt rum! Svara hon och log ett busigt leende.
- åh, så då har jag gjort allt det här fast att du kunde ha gjort det själv? Fråga jag.
- mm, fast jag tror inte du tyckte att det var så mycket fel med det va? Skratta hon.
- neh, egentligen inte, ivargefall inte när du har de där sexiga under kläderna på dig! Sa jag och pussade henne på munnen, men det övergick snabbt till hångel.

- Klara -

Jag kände hur Harry bar på mig och jag vred lite på mig för att visa att jag vaknat men han märkte ändå inget så jag bestämde mig för att låtsas sova, för han ska ju ändå bara lägga mig i sängen...
När han la mig i sängen så trodde jag att han bara skulle gå eller lägga sig med mig men det gjorde han inte. Han började att ta av mig min tröja och mina byxor.
- wow... Hörde jag att han sa när han kollade på mig där jag låg med bara underkläder. Jag blundar men väldigt lätt så jag kan se honom lite. Han kollade på min bh och kollade sedan längst min kropp. Det kändes lite konstigt men jag gillade det också. Han gick till min garderob men kom straxt tilbaka. Han tog av sig sin tröja och mina ögon fastnade på hans magrutor, shiiiiit!!! Han lutade sig fram till mig för att sätta på mig tröjan. Han hade aldså sina magrutor precis över mitt ansikte och jag bara glodde på dem. Jag tror att jag dööör!!! När han sedan tog av sig byxorna så kunde jag inte vänta mer så jag drog ned honom över mig. Han hade sina händer på sidorna av mitt huvud.
- hur länge har du vart vaken? Frågade han.
- sen när du bar mig till mitt rum! Svara jag och log ett busigt leende.
- åh, så då har jag gjort allt det här fast att du kunde ha gjort det själv? Fråga han.
- mm, fast jag tror inte du tyckte att det var så mycket fel med det va? Skratta jag.
- neh, egentligen inte, ivargefall inte när du har de där sexiga under kläderna på dig! Sa han och pussade mig på munnen, men det övergick snabbt till hångel eftersom att jag var så sugen på honom. Nej inte på det sättet, men jag liksom kände mig så galen, och jag bara ville känna hans hud mot min och typ kyssa varenda del av honom!
- klara! Stönade han fram men jag gav honom ingen luft till att prata. Jag bara tryckte mina läppar mot hans och njöt av hans läppar som smakade lite mint.
- oh... Harry, gud vad jag vill ha... Dig... Nu!! Stönade jag fram mellan kyssarna.
- Klara?! Sa han.
- ahh?
- vad är det med dig? Frågade han.
Jag drog tillbaka lite från hans ansikte och satte mina händer på hans bröst.
- vad menar du med det? Fråga jag.
- ja, aldså du brukar inte vara så här. Sa han.
- ..... okejj?... Well, om du inte vill så visst! Sa jag och putade bort honom och vände mig om.
- jo, Klara jag vill, men jag vill vara säker på att du vill! Sa han.
Ja, ja jag vill! Eller jag ville, men nu har han sumpat det!
- Klara?
- kan du gå?! Sa jag surt.
- meh... Jag ville bara vara säker! Sa han.
- ...
- snälla Klara! Låt mig bara stanna här, vi behöver inte göra någonting utan bara sova i samma säng. Försökte han.
Okej, jag kanske överdrev lite?!
- visst! Sa jag tyst men tillräckligt högt för att han skulle höra.
- godnatt Klara!
- godnatt! Svara jag och vände mig om och pussade honom på kinden.
Okej, mina humör svängningar var riktigt stora nu. Nyss var jag arg på honom för att han... Ja han gjorde som han borde ha gjort.... Och nu vill jag pussa på honom igen. God!!

- Harry?? Viskade jag ' sover du?' Fråga jag.
Inget svar, tar det som ett ja. Jag kröp upp lite närmare honom och la mitt huvud mot hans bara bröst. Jag kunde höra hans hjärta slå.

- Harry -

Jag vaknar av... Ja, tystnaden.
Klara ligger med huvudet på mitt bröst. Jag hör hennes djupa andetag.
Jag satt och höll på med hennes hår och tänkte på henne och hur jä*vla fantastisk hon är.
- Niall, Harry!! Mumla hon.
Jag kolla på henne men hon sov fortfarande.
- Harry, läm..mna migh intee! Mumla hon fram.
- jag ska inte lämna dig! Viskade jag i hennes öra och gav henne en blöt kyss på hennes kind.
Hon öppnade sakta ögonen.
- Harry. Sa hon och log mot mig.
Jag besvarade leendet. Hon upptäckte att hon låg på mitt bröst så hon satte sig genast upp.
- sorry! Sa hon generat.
- det är ingen fara, jag tyckte faktist om det! Sa jag och hon blev alldeles röd om kinderna.
Jag tog tag i hennes hand och drog ned henne lätt igen så att hon hade huvudet på mitt bröst igen. Hon fnissade lite men stannade kvar där med mina armar runt henne.

Vi låg så ett tag och efter kanske 10 minuter så märkte jag att hon låg och stirra på mig.
- vad är det? Fråga jag.
Hon ryckte på axlarna och log mot mig. Jag besvarade leendet.

Efter en stund så hörde jag hur hennes mage gav ifrån sig ett kurrande ljud.
- äru hungrig? Fråga jag.
Hon skaka på huvudet.
- äru säker? För din mage säger något annat! Skratta jag tyst.
- jag har ingen mat-lust just nu. Viska hon.
- Klara! Du har ju knappt ätit någonting de senaste dagarna! Sa jag.
- men jag bara är inte sugen på mat. Sa hon.
Jag suckade men ville inte skapa något bråk så jag var tyst.

- Klara -

Det var väldigt mysigt att ligga i Harrys famn. Jag gillar honom väldigt mycket, men han har inte gett mig något tydligt svar till om jag är hans flickvän eller något. Jag menar att vi har kyssts och myst men vi har inte pratat något om det.
Efter en stund så kände jag hur det värkte lite i magen, och det var inte av hunger! Det var det som var så pinsamt, att han tror att jag är hungrig fast jag egentligen inte är ett dugg hungrig utan att jag bara har min vecka.
- jag måste gå på toa. Sa jag och började resa mig upp.
- okej, då börjar jag med frukosten! Sa Harry och reste också på sig.

När vi två timmar senare var klara och hade ätit frukost och allt så satt vi i soffan och kollade på tv, när Harrys telefon ringer. Eftersom att han har på väldigt hög volym och att han sitter precis bredvid mig så hör jag vad dem säger och vem det är.
( H= Harry L= Louis)
H: Tja, vad händer?
L: Tjo, jo jag bara undra vad du gör?
H: Jaha, aa jag sitter i soffan och kollar på tv.
L: aha okej, men kan vi komma över?
H: eh... Jag är inte hemma.
L: okeej, vart är du då?
H: ehm, jag är hos Klara.
L: okeej.
- vi kan åka till dig! Viskade Jag till Harry och han nickade.
H: men vi kan åka hem till mig!
L: okej, men då kommer vi om 20 minuter.
H:visst, vi ses.

- ska vi åka då? Frågade Harry.
Jag nickade. Vi gick ut till hallen och tog på oss ytterkläderna. Vilket för mig bestod av en mörkgrön tunn höst jacka och svarta kängor.


--------------------------------------
Hej! Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat tidigare men jag ska verkligen försöka att uppdatera mera nu!

Happy birthday Louis!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
God jul på er! Har ni fått någon bra julklapp?
// Bella💞😜😄😛😀😊😝💗👍😃💖

Harry Styles!Where stories live. Discover now