- Niall -
Nu har det gått 4 dagar sedan jag och Klara pussades eller vad man ska säga. Harry är fortfarande helt förkrossad. Han gråter varje kväll tills han somnar. Jag tycker synd om honom men jag vill liksom inte att dem ska vara ihop ändå.
" PLING" lät det från min mobil. Jag tog upp den och kollade på meddelandet.
' haru lust att träffas?😊 / Klara' stod det. Jaglog och la in hennes nummer.
'Absolut! När?😘' 'Om det går bra så kan du komma nu!💖' ' kommer om 5💞' skrev vi och jag gick ned till dem andra.
- jag drar! Sa jag
- vart ska du? Frågade Liam.
- till Klara! Sa jag och log. Jag fick Harrys uppmärksamhet.
- vad ska du göra där? Frågade Harry och reste sig upp.
- bara hänga! Sa jag
- jag följer med! Sa Harry och gick mot hallen.
- men hon frågade om jag ville inte om du ville. Gnällde jag!
- var det hon som fråga? Frågade han och jag såg hur det bildades tårar i hans ögon.
Jag nickade sakta.
- skicka och fråga om jag får följa med! Sa han och ställde sig bredvid mig och kollade när jag gick in på våran konversation.
- Harry -
Jag blev riktigt besviken när Niall sa att det var Klara som hade frågat om Niall ville komma. Jag läste deras konversation.
' haru lust att träffas?😊 / Klara' ' Absolut! När?😘' 'Om det går bra så kan du komma nu!💖' ' kommer om 5💞' hade dem skrivit. Det gjorde ont att se att dem hade Skickat massa hjärtan. Hoppas det bara är för att dem är vänner och inget mer! Niall skrev: Äre Ok om Harry joinar?😊💖 skickade han. Efter en stund så svarade hon: mm...
Jag kände ett stick i hjärtat. Att hon faktist inte ville att jag skulle vara med!
Vi gick ut och in i bilen. Niall körde.
- sorry för allt med Klara! Sa Niall
- mm... Har ni något på g? Frågade jag honom och han stelnade till.
- Nej. Svarade han osäkert.
- bra, för du vet att jag fortfarande älskar henne! Sa jag och Niall svalde hårt och nickade.
- Klara -
Jag hörde hur en bil körde in mot parkeringen. Jag kikade ut bakom gardinen och som jag trodde så klev Harry och Niall ur bilen. Efter inte så länge så plingade det på dörren, jag gick och öppna.
- Hej! Sa jag och gav dem en varsin kram.
- hej! Svarade Dem.
- kom in! Sa jag och gick in i köket. " jag har gjort kaffe" sa jag när dem kom in i köket.Dem satte sig ned vid köksbordet. Jag hällde upp kaffet i 3 koppar och tog fram lite kakor innan jag också satte mig ned mittemot dem.
- så... Vad har ni haft för er då? Frågade jag
- inte så mycket! Svarade Niall och jag nickade.
- vad har du gjort då? Frågade Harry.
- jag har vart på stan och köpt lite nya saker till mitt sovrum och så har jag typ för mesta dels jobbat.
- aha, vad jobbar du som då? Frågade Niall
- ehm... Modell! Sa jag lite tyst eftersom jag tyckte att det var lite pinsamt.
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...