Beatch!

914 30 1
                                    

- fortfarande hos Niall -

- klara -

Vi satt nu i Nialls vardagsrum! Jag satt i Harrys knä och bredvid oss satt Liam och dem andra satt i den andra soffan!

- Vad ska vi göra? Frågade Louis.

- Vennhe! Men det är väldigt varmt ute så vi kan ju ivargefall inte sitta inne vid tvn! Sa Harry.

- kan vi inte bada? Frågade jag

- Ja!! Vilken bra idé!! Sa Liam och dem andra höll med!

- vi går och byter om, sa Niall och han, Louis, Zayn och Liam gick iväg.

- Har dem sina badkläder här? Frågade jag Harry

- Aa , dem har typ allt här. Det är typ deras andra hem! Sa Harry och skratta lite.

- men jag har mina badkläder hemma! Sa jag!

- du kan ju bada utan några, flinade Harry!

Jag kände hur jag började rodna!

- men jag kan köra dig hem så kan du hämta dem eftersom dem andra killarna ska ju med... Sa han.

Vi hoppade ur bilen och gick ut på stranden. Det var ingen annan på stranden vilket var riktigt skönt! Jag hade på mig en vinröd klänning som gick ner precis till under rumpan. Jag skulle egentligen ta en längre klänning som gick till knäna men Harry insisterade!

Jag kan säga att jag ÄLSKAR ATT BADA bara en liten förvarning!

Jag slängde av mig min klänning och släppte mina saker på stranden där vi var och sprang ut i vattnet.

- Sisten i är en tönt!! Skrek jag och sprang rakt ner i vattnet. När jag kom upp till ytan igen så kom Harry precis bakom mig och dem andra kom bakom honom!

-Hahaha! Zayn är en tönt!! Ropade jag och han gav mig en blick som sa ' du ska få för det här blick' innan han sakta gick i vattnet!

Harry kom och kramade mig bakifrån och drog med mig ut ljupare ut i vattnet. När vi hade kommit ut så att jag inte kunde stå längre så stannade vi.

-Harry jag når inte botten, sa jag.

- vad bra! Sa han och flinade.

- Vadå bra?? Frågade jag!

- För då kan jag göra såhär! Sa han och GICK fram till mig, tog tag i under min rumpa och bar upp mig tätt mot hans kropp så jag vart lite längre än honom!

Jag kysste honom på pannan men fortsatte ner mot hans läppar. Jag började höra busvisslingar och jag drog snabbt ifrån! Jag kollade in mot stranden och såg dem andra stå där och kolla!

- Harry dem glor! Sa jag och försökte hoppa ner från hans grepp men han bara klämde till lite på min rumpa. Jag ryckte till och försökte komma ur hans grepp!

- Harry släpp mig! Sa jag men han bara flinade och började gå upp mot dem andra. Jag var ovanligt högt upp eftersom han bar mig och det var väldigt läskigt så jag lindade mina ben runt hans midja och höll om hans nacke.

- det är lugnt, du behöver inte vara rädd! Sa han och kysste mig där min nacke slutade och axeln började! Det var min känsliga punkt så jag kunde inte låta bli att rycka till och det märkte så klart Harry så han la några fler kyssar där och jag kunde inte rå för att några stön lämna min mun!

Jag kollade ner på Harry som flinade lite!

När vi var uppe på stranden så skulle Harry precis släppa ner mig på min handuk men jag kom aldrig ner till marken utan istället kom jag in i Louis armar!

- släpp mig Lou!! Skrek jag.

- nee, varför skulle jag? Sa han

- därför! Sa jag och började sprattla med både armar och ben.

- LOUIS!! SLÄPP HENNE!! Skrek Harry!

-tare lugnt mannen! Sa Louis och släppte ner mig.

Jag stampade han hårt på foten och han Pep till.

- vad var det där för! Jag gjorde ju inget!! Sa han och jag gav honom en mördande blick!

Vi la oss ner på våra handdukar. Jag och Harry på min, på hans andra sida låg Louis, på min andra sida låg Niall och sen Liam och Zayn längst ut. Harry drog in mig i hans famn och jag kände hur mina ögonlock blev tyngre och tyngre!

- Louis -

Jag såg hur Harry och Klara låg och kramades. Det stickde till i mig. Klara var så vacker och hon var så himla underbar. Jag vet att jag inte borde känna så hör men jag tror jag gillar henne... Mer än bara en vän. Harry skulle ju såklart få henne! Han får ju alla tjejer. Jag känner henne knappt men av det jag vet hitintills så är hon som en prinsessa! Hon är liksom helt perfekt. Jag vet att Harry älskar henne men jag hoppas bara att han inte sårar henne! Det är inte så ovanligt att Harry är med tjejer eftersom han ofta har 'one night stand' tjejer men han brukar inte ta med dem till oss. Undra om Klara är en Directioner?? Det värkar inte som det eftersom hon inte hoppar,gråter och skriker! Men, men! Jag borde inte tänka på det nu! Hur mycket är klockan egentligen? Jag tog upp min mobil och kollade. Halv 3.

- ska vi börja dra os hem eller? Fråga jag dem andra.

- ska bara ta ett dopp först! Ska nån me? Frågade Niall och reste sig. Jag reste mig också och vi gick ut i vattnet.

- så... Vad tycker du om Klara då? Frågade Niall

- jo hon är väll söt och trevlig antar jag. Sa jag och ville inte avslöja mina känslor. Hoppas bara att det inte är någon av Harrys ' one night stands' fortsatte jag, vad tycker du då?fråga jag.

- älrligt talat så tycker jag...

--------------

Hoppas ni gilla det korta kapitlet!! Har inte tid att skriva mer just nu men det kommer kanske mer ikväll! Men tro inte för mycket!!!

Hare bra!!❤️😝😄😛😀😃 // Bella!

Harry Styles!Where stories live. Discover now