- Bella -
Jag hade säkert suttit här i mer än 5 minuter. Dem måste börja undra. Jag reser mig upp, tar fram en handduk och torkar bort mitt smink som har kletat ut sig på grund av alla mina tårar. När jag känner mig lite stabilare så öppnar jag dörren och går ned och ut till dem andra igen. När jag kommer ut så blir dem tysta. Jag krånglade mig förbi Harry och satte mig på min plats igen. Jag märkte att alla nästan var klara med maten.
- I'm sorry it took me so long! Sa jag.
- you okey? Fråga Harry. Jag nickade.
- I'm absolutely fine! Never been better! Sa jag. Harry gav mig en fundersam blick men när jag började äta igen så gav han upp.
- Anyway, so when I told them... Fortsatte Zayn med något dem pratade om när jag var borta.Nu hade vi ätit klart och satt och pratade bara. Jag hade ställt fram två skålar med chips på bordet och lite dricka. Zayn och Harry hade tagit några öl. Inte så att dem var stupfulla men lite ovanliga blev dem. Som tex nu, när Harry lägger en hand på mitt lår. Han börjar sakta att smeka mitt lår och går uppåt med handen. Jag är helt stel och när han börjar närma sig 'det' så lägger jag min hand på hans.
- not now Harry! Viskade jag. Både för att jag inte ville att dem andra skulle se men också för att jag fortfarande har skuldkänslor från tidigare idag. Att bara en liten kyss med fel kille kan göra en sån stor skillnad.
- why not? Gnällde han.
- 'cause I'm not in a good mood for this! Sa jag och tryckte hans hand hårdare mot mitt lår när han försökte att komma närmare 'det'. När jag säger trycker hans hand hårdare mot mitt lår, så menar jag bara att jag försöker hålla kvar hans hand där så att den inte kommer närmare, längre upp.
- you're boring! Sa han innan han tog bort handen.
Efter en stund så började jag frysa och vart trött. Jag kröp ihop till en liten boll och lutade mig mot Harry. Han lade en arm över mig.
- you tired? Fråga han. Jag nickade.
- Klara, can we speak for a minute? Fråga Louis. Jag kollade upp på honom.
- yeah, sure! Could we go inside? Sa jag och Louis nickade. Vi reste oss upp och gick in. Jag satte mig i soffan i skräddarställning och Louis satte sig mittemot mig.
- so, what is it? Fråga jag.
- I'll right on the thing! Sa han och jag nickade. Jag fattade faktist inte vad det var han ville prata med mig om.
- I saw you! Sa han. Jag rynkade ihop ögonbrynen. Vad menade han med att han såg mig?
- what?
- yeah, I saw you at the supermarket with Alex. Sa han. Jag fryste till is. Såg han mig? Såg han kyssen? Det kan inte vara sant, det skulle ju bara vara en hemlighet som ingen någonsin skulle få reda på!
- y-you did? Stammade jag fram. Jag måste veta säkert om vad det var han såg innan jag säger något.
- mhm... Svara han och nickade.
- w-what did y-you see? Jag måste vara hundra procent säker på att han verkligen såg kyssen!
- the kiss... Sa han. Jag nickade sakta.
- you can't tell anybody Louis! No one is going to find out something! Sa jag.
- Klara you know I have to tell Harry! He's my best friend! Sa han. Jag skakade snabbt på huvudet och tog tag i Louis axlar. Jag kollade in i hans ögon.
- you can't tell anyone! This is a secret, and nobody is going to find out something! Sa jag allvarligt.
- what secret? Hörde jag en bekant röst säga. För ett ögonblick så trodde jag att det var Harry och att han kommer att gå reda på allting så att han gör slut med mig och allt det här tar slut. Men när jag och Louis vände huvudena ditåt så såg jag att det bara var Niall. Jag andades lättat ut men kom sedan på att Om Niall skulle få veta så skulle han direkt säga det till Harry.
- n-nothing! We were just talking about a-a secret... P-place! Kom jag snabbt på. Niall kollade frågandes på Louis.
- y-yeah, it's a secret place a-and you can't tell anyone what you just heard! Sa Louis. Niall ryckte på axlarna och vandrade ut igen till altanen. Jag tyckte att jag hörde ett svagt 'sure' slinka ut från hans mun också.
- nobody!! Upprepade jag. Louis svalde med nickade. Jag log mot honom en sista gång innan vi gick ut igen till dem andra. Jag och Louis satte oss på våra platser igen och Harry log mot mig.
- you look soo hot! Sa han. Jag skrattade och kramade om honom lätt. Jag kände mig på ett lite bättre humör nu. Kanske var det för att jag insåg att även om Harry får reda på något ikväll så kommer han ändå inte komma ihåg det imorgon.
- can we do something now! This is so boring! Gnällde Lea. Jag skrattade åt henne.
- vad var det roliga? Fråga hon surt. Jag ryckte på axlarna.
- jag vet inte, jag är bara så trött! Skratta jag.
- stop talking Swedish!! Sa Harry irriterat.
- why? Frågade jag.
- 'cause I wanna know what you are telling each other! Sa han argt.
- learn Swedish then! Sa jag.
- yeah, we will never stop speaking Swedish to etch other! That would be so weird! Sa Lea.
- but it's so annoying! Sa Harry.
- no, i think it's cute when you speak Swedish! Sa Niall och Lea log mot honom. Dem kysste varandra och alla killar gnällde på att dem skulle skaffa ett rum eller sluta, medan jag sa:
- Naaaw, you're a so cute couple! Lea började rodna och kollade ned i marken.
- you're like the dream couple! I mean every girl dream about be in a relationship like yours! You look so perfect together! Sa jag ärligt.
- what about me then? Am I not good enough? Frågade Harry ledset. Jag kollade på honom med stora ögon. Jag hoppade över så att jag satt gränsle över Harrys knä.
- of course you are sweetheart, you're the perfect one for me! I mean, they're the perfect normal couple. We're not normal... Sa jag.
- can we be the not normal perfect couple? Fråga Harry och sköt ut underläppen.
- no we can't... Sa jag och Harry kollade på mig med stora ögon.
- w-what? Stammade han.
- I don't wanna be perfect, I wanna be me! Sa jag. Det är sant. Jag vill inte vara perfekt, jag vill vara precis som jag är! Inte för att jag är så speciellt nöjd med mig själv men eftersom att Harry verkar gilla mig så vill jag inte vara någon annan. Harry skrattade åt mig och skakade på huvudet.
- darlin', you'll always be perfect for me!! Sa han och kysste min hals.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OMG!!! Fett söt Harry ee!!!!!
Hoppas att ni gillade kapitlet! Ganska kort! Men ska försöka uppdatera oftare men kortare kapitel!En fråga: tycker ni att det är bra när jag har bilder i början av kapitlet eller ska jag sluta med det? ❤️
Jag tycker det är jätteroligt när ni kikar mig!! Så fortsätt!!
Min kik: bellis100
Är det bättre med foten Moa?? ( Moa Lundin )❤️😝🐷👍Tips: får inte falla! Av: miiiig!!! Kom igen nu och checka in den!!!
Love you!!❤️
//Bella👍🐷🐽🍪😝💞😜😛😃💗💖😀😄💕
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...