Braid

227 4 3
                                    

- Klara -

- the dinner will be ready in a half an hour, so you have time to unpack your things and... Do whatever you want to do. Talade Anne om och log mot oss innan hon gick, iväg till köket antar jag. Harry går in i rummet och jag går efter. Jag ställer ned min väska på golvet och tittar runt i rummet. Det är ett ganska litet och mysigt rum. Vita väggar, ett svart skrivbord, en bred, svart, garderob och en stor säng. Ganska simpelt men väldigt mysigt.
Jag slänger mig ned i sängen.
- hm, not the best one, but I guess it's okey. Skämta jag och Harry skrockar. Han lyfter våra väskor till sidan av rummet, bredvid garderoben innan han också går fram och lägger sig i sängen. Han lägger sin hand på mitt ena bröst och jag kollar Konstigt på honom.
- what? Frågar han flinande.
- no, nothing... Säger jag. Harry byter position och lägger sitt huvud på min mage men har fortfarande kvar sin hand på samma ställe.
- when I first saw you, I thought that you were a normal girl, who wanted to be like everyone else, you were and are beautiful though, but when i started getting to know you. You were nothing like I thought... You are so much more special, you don't care what other girls do or have, you love what you got and you don't crave more. Still, you are so stubborn and never gives up. And thats why I fell for you. I love you so much Klara. Säger han, blicken fäst i mina ögon.
- H-Harry, I love you too, so much. Viskar jag och känner tårarna börja rinna. Jag lägger min ena hand på hans kind och smeker sakta hans kind med min tumme.
- you're so beautiful Harry. Viskar jag.
- Dinner is ready! Vi avbryts av Anne som ropar på oss. Jag ler mot Harry och vi börjar att gå ned till köket där Anne står och tänder ett par levande ljus på bordet. Harry drar mig till en stol och säger till mig att sätta mig där, så det gör jag. Han sätter sig bredvid mig och Anne sätter sig framför mig.
- varsekod. Säger Anne och jag skrattar åt hennes försök att säga varsågod.

Middagen gick jättebra och vi lärde verkligen känna varandra. Även fast Harry flera gånger sa åt sin mamma att sluta ställa så många frågor till mig, om Harry har skött sig, och behandlat mig väl. Jag gillar verkligen Anne. Hon är så underbart snäll och omtänksam. Man märker likheterna mellan henne och Harry. Både i utseende och personlighet.
- thank you so much for the food, it was so good! Sa jag för tredje gången samtidigt som Anne tog bort från bordet. Jag erbjöd mig att hjälpa till men hon tvingade mig att sitta kvar, vilket jag motvilligt gjorde.
- so... You two are a real couple, like girlfriend boyfriend and so? Fråga Anne samtidigt som hon plockar undan.
- yes mom, we are a real couple, I'm her boyfriend and she's my girlfriend. Säger Harry, och jag blir varm i hela kroppen när han säger det.
- aww, that's so cute! Säger hon och ler mot oss.
- so, have any plans for tomorrow? Frågar hon. Jag kollar på Harry då jag inte har någon aning om vad vi ska göra imorgon.
- well, actually, I thought that I could get Klara out, so she can meet my old friends and such. If you want to?? Säger Harry och kollar frågandes på mig.
- of course I want too meet your old friends, that would be wonderful! Säger jag och tar tag i Harrys hand under bordet. Jag flätar samman våra fingrar och han smeker sin tumme över min handrygg. (Wtf, heter d ens flätar samman?)

-nästa morgon-

Jag vaknar av en vikt på min mage. Jag öppnar sakta ögonen för att se vad det är. En lockig kalufs är vad mina ögon möter. Jag fnissar lågt och drar mina fingrar igenom Harrys gulliga hår. Jag fortsätter ett tag och efter en inte så lång stund så fladdrar Harrys ögonlock till. Han öppnar ögonen och när han ser mig så ler han.
- hey beautiful. Säger hans djupa, raspiga morgonröst. Det pirrar till i magen på mig av att höra och se den här fantastiska människan.
- god morning babe. Säger jag utan att tänka mig för.
-babe? Flinar Harry.
- i don't know why I said that, I just-
- darling, it's okey, I love when you call me babe. Säger han och jag ler och fortsätter att dra mina fingrar genom hans hår.
- i love when you do that. Säger han.
- do what? Frågar jag förvirrat.
- that, with my hair. It feels so good.
- oh my god, I just got the best idea! Utbrister jag.
-what?
- I NEED to braid your hair!!
- sure, why not. Säger han, och jag ger ifrån mig ett glädjetjut.
- you're gonna have to sit on the floor then. Säger jag och Harry börjar sakta att maka på sig, och glider ned på golvet. Jag springer fram till min väska och tar ut några hårsnoddar innan jag springer lika snabbt tillbaka till sängen och sätter mig på sängen med benen i kors bakom Harry.

- omg, you look so good in this! Säger jag till Harry. Jag har gjort flera olika flät-frisyrer på honom men det här är det bästa hittills. Det är två inbakade flätor som går ihop till en knut. Han ser helt fantastisk ut.
- thanks babygirl. Säger han och lutar huvudet bak så att han vilar det på mina ben och tittar upp på mig. Han putar med läpparna som för att be om en puss och jag ler innan jag snabbt böjer mig ned och pussar honom på munnen.
-should we get down and eat some breakfast so I can show you around later? Frågar Harry och jag nickar glatt. Jag förstår inte hur lycklig jag är. Hur kan jag älska en person såhär mycket? Är det ens möjligt? Om han bara visste hur mycket jag älskar honom.
Harry reser på sig och börjar att gå till sin väska, antagligen för att sätta på sig byxor och tröja, då jag har på mig hans tröja från igår.
- Harry? Säger jag och han stannar upp och kollar på mig, oroligt.
- yeah? Frågar han.
- I love you. Säger jag och hans oroliga ansiktsuttryck ändras fort till ett fint, lyckligt leende.
- i love you too baby, so much you don't even understand.


_________--------------------------------------hey everybody!______-----------_------------------______------------
aaaa--------------------------____________-------------______________---------------------------------------------.))! Nkjn anjhXjxah€*\€>€_\?€\€\€$@9-1kr!/kr//?722!1kr-!kr-!/8&28:?28-!€!>?.^\?_*[=[\*€\!.>\?\?<|~_,<_>_>~~~

Hoppas ni gillade det här kapitlet. Förlåt att jag inte uppdaterar så ofta längre men jag lägger min mesta energi på min nya bok: don't fall for the kidnapper L.T. Gå gärna och kolla in den!

Kik: bellis100

Snap: love1d.swe

Twitter: bellis000

Insta: bella_privata01

Tack för 29.500 tusen läsare, ni är bäst

Love ya // Bella💞💓💚💟🎀

Harry Styles!Where stories live. Discover now