- Harry -
Nu satt vi i hennes soffa i vardagsrummet och bara kollade på film! Klara hade sagt att jag fick välja vilken film vi skulle kolla på så då valde jag en skräckfilm...
Nu satt vi i varsitt hörn av soffan, men eftersom att det var en 3 sitts soffa så satt vi ändå ganska nära varandra!
Varje gång som det hände något plötsligt eller läskigt i filmen så hoppade Klara ett snäpp närmare mig! Jag visste inte vad jag skulle göra så jag bestämde mig för att bara sitta kvar.
- Klara -
Jag försökte att komma närmare Harry i soffan! Jag ville inte bara resa mig och gå fram och sätta mig hos honom utan jag försökte att göra det så diskret som möjligt.
När jag efter ett tag satt ungefär 2 decimeter ifrån honom så började det pirra i magen. Jag ville så gärna bara krama och pussa honom men jag vet ju inte ens om han har samma känslor för mig som jag har för honom!
'' Harry?'' sa jag typ som en fråga.
''Aa?'' Svarade han.
''Jag är rädd!'' sa jag med blicken i golvet!
''Kom!'' sa han och lyfte på armen!
Jag kröp upp bredvid honom och lutade mitt huvud mot hans bröst och han la armen om min midja!
- Harry -
Jag kände hur hennes andetag blev tyngre och tyngre mot mitt bröst!
''Sover du?'' Viskade jag.
Jag fick inget svar så jag tog det som ett ja!
Jag tog fjärrkontrollen och stängde av filmen. Sen tog jag tag under Klaras knäveck och under ryggen på henne. Jag bar upp henne för trappan och skulle precis öppna dörren till hennes sovrum när hon sa:
''Harry''
Jag kollade på henne men såg att hon fortfarande sov så jag svarade inte.
Jag la ner henne i sängen och drog täcket över henne.
''Puss... Harry nuuu!!!!'' sa hon, och jag visste att hon pratade i sömnen
Men pussade henne ändå lätt på pannan för att inte väcka henne!
Jag gick försiktigt mot dörren och öppnade den sakta för att den inte skulle låta så att Klara vakna men så klart så var dörren inte på humör så den gnisslade när jag öppnade den!
''Harry vart ska du?'' Frågade Klara som hade vaknat av ljudet.
Jag kollade på henne och sa sedan:
''Hem''
Hon kollade på mig som om hon inte förstod vad jag sa men efter en stund så svarade hon:
''Kan du inte stanna här?''
''Jo, men vart ska jag sova?''
''Ehm... Kanske i soffan eller i min säng?!'' Sa hon och kollade ner i golvet med röda kinder!
'' Aa, visst om det är okej för dig så!''
''Absolut'' svarade hon.
Jag gick runt sängen och satte mig på andra sidan.
''Ska vi sova nu?'' Frågade jag efter en stund.
''Visst'' svarade hon.
Jag reste mig upp för att gå ner till soffan.
''Men vill du inte sova här?'' Frågade hon.
''Ehm, jo men jag trodde du ville ha din säng för dig själv?''
''Nej, ärligt talat så är jag faktiskt lite rädd från filmen vi såg!'' Sa hon och jag gick fram till andra sidan igen!
- Klara -
Han drog av sig sin tröja och sedan sina byxor! Mina ögon fastnade vid hans mage! Den var så vältränad och magrutorna var så svåra att slita blicken ifrån!
Men när han la sig i sängen och drog över täcket så kollade ja bort!
Jag reste mig upp ur sängen och tog först fram min pyjamas tröja innan jag sa till Harry:
''Titta bort!''
Han flinade lite men vände sig sedan om. Jag vände mig också om så jag stod med ryggen mot honom.
Jag drog av mig byxorna och sedan tröjan också. Jag hade lagt pyjamas tröjan på sängen så jag var tvungen att vända mig om för att kunna ta på mig den.
När jag vänder mig om så ser jag Harry ligga och kolla på mig med ett flin på läpparna!
''HARRY!!!!!!!'' Skrek jag åt honom!
''Vadå det är svårt att inte kolla när du har en sån fin kropp!!'' Sa han!
Jag satte snabbt på mig tröjan och slängde mig sedan ner i sängen bredvid honom!
Jag glömde att ta av mig bh:n så jag försökte knäppa upp den utan att resa mig upp!
''Ska jag hjälpa dig?'' Frågade Harry!
Jag sa inget men Harry rullade upp och satte sig över min midja och lutade dig framåt. Han slingrade sina händer runt min rygg innanför tröjan och knäppte upp bh:n och tog av mig den!
Han höll nu den knallrosa bh:n i sina händer! Jag tog den från honom och slängde ner den på golvet.
Han rullade tillbaks i sängen men den här gången lite närmare mig så jag kunde känna hans mage mot min rygg och sen så la han sin arm runt min midja och jag kände mig trygg i hans starka armar! Sen somnade jag sakta in i en djup sömn!
---------------------------------------------------/-------------------------------------------/---------------------------------------------
Hoppas att ni gillade detta kapitlet!!
Ha det bra!!!❤️❤️❤️
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...