Oväntat besök!

730 20 3
                                    

( jag vet inte om jag har skrivit att klara har berättat för Harry om Simon, men nu har hon ivargefall det!)

- Klara -

Resten av fotograferingstiden så såg jag inte Harry. Jag ville ju prata med honom men det var nog också bra att han inte såg bilderna som jag och Naill tog, en var när vi kysstes under vattnet!
När vi sedan skulle åka tillbaka hem så var vi tvungna att åka i samma bil eftersom att den andra bilen skulle åka vidare till ett annat jobb ( ett annat ställe de skulle fotografera på)!
Jag hoppade in i bilen först så jag fick sitta längst bak sen kom Naill och satte sig bredvid mig och sen Harry, Liam, Zayn, Louis och sedan fick Emelie sitta längst fram och den som körde var någon förare till One Direction.

- men kan vi inte typ fortsätta hänga en stund? Frågade Naill.
- ja det skulle vara roligt! Svara jag, jag är faktist ganska rädd att vara hemma själv nu eftersom att Simon har skickat en massa sms nu idag och det stod att han såg mig med killarna och att han vet vart jag bor!
- aa, men ska vi va hos dig då Klara? Frågade Liam.
- aa, visst!
- jag följer inte med! Sa Harry surt.
- meh, varför? Fråga Zayn.

- Harry -

- meh, varför? Fråga Zayn.
- för att jag inte vill! Svara jag kaxigt tillbaka! Jag tänker inte spendera kvällen med att sitta och kolla på när Naill och Klara sitter och gullar!
- du vet att om du inte följer med så kan Klara och Naill göra vad som helst! Viska Louis till mig! Jag spände käken och kollade surt på Naill!
- och Naill ska inte heller med! Sa jag!
- det kan inte du bestämma! Sa Naill.
- jo, jag bestämmer det, för som Klaras Pojkvän så har jag rätten att skydda henne!
- Du är INTE min pojkvän Harry! Sa Klara.
Jag vet att det här låter konstigt men även fast att hon sa mitt namn med ilska så älskar jag när hon säger det!
- Kanske inte nu, men jag kommer och bli!
- Harry! Snälla bara följ med! Gnällde hon.
- nepp!
- snälla!
- nej sa jag!!
- klara jag är ledsen men jag tror inte att det går att få honom att ändra sig men vi får väll hänga en annan gång! Sa Naill. Klara suckade tungt.
- aja! Sa hon ledset!
- hej då! Sa hon och hoppade ur bilen när vi stod utanför hennes hus!
- hejdå! Svarade dem andra killarna henne!

- Klara -

Att Harry ska förstöra allt! Jag ville ju bara hänga här hemma och kolla på en film eller något med dem. och jag kan inte förstå att han tror att jag och han fortfarande är ihop!
När jag låst upp dörren så gick jag in tog av mig mina ytterkläder och slängde mig i soffan! Jag var jättetrött, det har vart en lång dag! Jag satte på tv:n. Jag orkade inte sätta på någon film eller något så jag lät det som var på vara kvar!
Jag skulle ta upp min mobil och kolla vad klockan var, men så kom jag på att jag har den i min jacka som jag la i bilen på vägen hem!
- Fan också!! Sa jag tyst för mig själv! Jag måste ju ha den imorgon när jag ska till jobbet!
"Knack, knack!" Det knackade på dörren!
Det kanske är Naill eller någon som är här för att lämna min mobil! Jag hoppade upp från soffan och sprang mot dörren.
- heej! Sa jag men avbröt mig själv när jag såg vem som stod utanför dörren! Vare Naill?.. Nej! Vare Harry?... Nej! Oavsätt hur mycket jag önskar att det var det så var det inte det!

- heej! Vad glad jag blir av att du tycker att det är roligt att jag kommer på besök!! Skrattar han, nämligen... Simon...

- vad gör d-du här?? Stammade jag fram!
- vadå är du inte glad att jag är här sötnos? Frågade han och gick in i hallen.
- nejj! Gå ut! Jag vill inte ha dig här!! Sa jag.

- oh så du är kaxig! Jag gilla'rt!! Han stängde dörren bakom sig och gick fram till mig. Jag tog några steg bakåt.
- Klara, Klara, Klara! Min älskade Klara! Sa han och log mot mig!
Det här är jätte konstigt men jag kan inte rå för det: jag älskar hans leende och när han log mot mig så kunde jag bara inte motstå att le tillbaka till hans fina leende! Fast jag hatar honom ändå!
- Åå vilket sött leende! Sa han och gick närmare mig! Den här gången så stod jag kvar eftersom jag ville inte visa att jag var rädd!
- jag har en fråga till dig babe! Varför är du med dem där killarna när jag säger åt dig att inte vara med dem? Frågade han och nu hade han inte kvar det söta leendet vilket var bra för alltid när han har det så blir jag som stum och kan inte säga emot honom men nu så har han inte det så då kan jag göra och säga vad som helst!
- för det första så bestämmer inte du över mig och för det andra så är jag med dem för att jag gillar dem och dem är snälla! Sa jag.
- men lilla gumman! Sa han och drog mig intill sig. Jag puttade bort och gick ifrån in till vardagsrummet och satte mig i soffan!
- Klara du vet vad som kan hända om du gör så där!!! Röt han och ställde sig framför tv:n.
Jag måste verkligen komma på något att göra så att det inte blir så som förut! Jag vill inte att han ska våldta mig igen!
- Varför var du med dem hela dagen? Frågade han!
- För att jag tog bilder med dem! Svara jag.
- Haha, bilder? Varför? Skratta han.
- För att dem är One Direction och då skulle vi ta bilder!
- Men varför med dig? Frågade han. Juste jag har ju inte berättat för honom att jag är modell!
- För att jag är modell!! Sa jag som om det vore självklart bara för att irritera honom!
- Äru modell? Frågade han!
Jag nickade till svar!
- Coolt! Sa han och log! Azzå det där leendet!! Aaaaaah!!
Han gick fram och satte sig bredvid mig i soffan. Jag flyttade lite åt sidan men han tog tag runt min midja!
- Klara nu vill jag att du gör som jag säger annars så blir det inte roligt för dig och jag tror inte jag behöver ge något exempel eftersom att du redan vet vad som kan hända! Sa han och kysste mig på kinden!
Jag svalde hårt och nickade sakta.
- Jag kommer snart tillbaka, jag ska bara lämna mina ytterkläder och mina saker i hallen. Sa han och reste sig upp.
Oh gud jag måste verkligen komma på något att göra så att det går så smärtfritt som möjligt! Jag vet! Om jag låtsas som om jag vill så kanske han ångrar sig eller så tycker han att jag är för jobbig och lämnar mig ifred!
Jag hörde hur han tog av sig sina skor och straxt efter så hörde jag fotstegen komma närmare! Jag gör ett försök!

Han kollade på mig och jag log lite snyggt. Han log tillbaka fast med ett lite elakare leende! Jag började att raskt gå mot honom. Han kollade på mig och förstod inte vad jag gjorde!
- åh vad jag saknat dina kyssar! Sa jag. Jag hoppade på honom, tog mina ben runt hans midja, mina händer vid hans nacke och kysste honom på munnen! Först så var han bara förvånad men sen så började han kyssa mig tillbaka!
Han gick och tryckte upp mig på väggen vid hallen. Han knäppte upp översta knappen på min blus men han inte mera innan det knackade på dörren! Jag försökte att dra mig ifrån Simon men han bara tryckte mig hårdare mot väggen.
- Simon! Jag måste öppna! Sa jag!
- Nej du kan låta den person som är där ute vara! Sa han argt & bet mig i läppen.
- men...
- NEJ SA JAG JU!!! Röt han och jag pep till av rädsla. Jag brukar inte vara rädd men just nu är jag det för det känns som om det är mycket värre nu än dem andra gångerna!
Personen utanför fortsatte att ringa på dörren två gånger till men jag kunde inte öppna! Jag funderade på att ropa på hjälp men då skulle Simon bara bli ännu argare och så var mina läppar upptagna med annat...
Helt plötsligt så öppnas dörren och utanför står...

-----------------------------------

Hoppas att ni tyckte att det var spännande! hinner inte skriva mer och förlåt för kort kapitel men jag tror att jag hinner skriva ett till innan veckan är slut ivargefall!!
Hare bra! // Bella!😝😛😜😊💖😃😀💞👍😄💗

Harry Styles!Where stories live. Discover now