- Klara -
Jag låg närmast Harry. Jag vet inte riktigt varför men jag var faktist lite rädd för Zayn. Jag ville inte säga något till Harry för han skulle säkert bara skratta åt mig och säga det till dem andra och dem skulle tycka att jag var skit weird!!
Jag hörde hur Harrys andetag blev tyngre och tyngre. Nu sov han nog...
- Harry? Viskade jag... Inget svar, Jepp han sov!
- Äru fortfarande vaken sötnos? Hörde jag Zayn viska på min vänstra sida! Jag vände mig om med en sur blick.
- kalla mig inte det!! Sa jag argt.
-babe? Frågade han.
Jag skakade på huvudet.
- men jag kan ju inte bara kalla dig klara!?
- klart du kan!
Zayn skakade på huvudet som om det verkligen inte gick. Jag suckade åt honom innan jag vände mig om med ryggen mot honom och la mig till rätta. Jag var precis påväg att somna när jag plötsligt kände en hand slingra sig in i täcket och la sig vid min midja! Jag trodde det var Harry så jag la min hand på hans. Han började smeka sin tumme mot min midja. Jag öppnade ögonen och log av synen när jag såg Harrys lockiga hår. Men vänta va?? Hans hår?? Borde jag inte se hans ansikte eftersom han har sin hand på min midja?? Jag tog upp täcket och kollade på handen som låg där. Den kom INTE från Harry! Zayn??
Jag vred och vände på mig och försökte komma ur hans grepp men det blev bara hårdare och hårdare ju mer jag försökte. Till slut så var det så hårt så att jag knappt kunde andas!
- Z-Zayn... J- jag kan i-inte andas!!
- Så sluta att försöka komma bort från mig! Han släppte lite på greppet men inte mycket! Bara så jag kunde andas.
- men jag vill inte! Viskade jag.
-men det vill jag!
Jag var tyst och hoppades på att han skulle somna så jag kunde ta mig ur hans grepp och det blev så!
Jag la mig så nära Harry som möjligt men tydligen inte tillräckligt eftersom jag kände en hand på min rumpa! Jag slog bort den...
- Aoutch! Gnällde Zayn!
- Så går det!! RÖR MIG INTE!!! Sa jag, kanske lite för högt...
- vad håller ni på med? Hörde jag en röst säga från dörrhålet. Niall.
- Niall! Zayn stör mig! Sa jag som en femåring.
- Zayn sluta med det då! Sa Niall trött.
- men Niall kan inte jag få sova i ditt och Liams rum istället? Gnällde jag!
-ehm... Jo jag kan väll sova på soffan.
- nej Gud jag vill inte köra ut dig från ditt egna rum! Sa jag och reste på mig och gick ur sängen. Konstigt nog så sov fortfarande Harry och Louis!
- men då finns det ju ingen plats! Sa Niall.
- kan jag inte sova i din säng?? Frågade jag.
- ehm jo visst! Sa han och kliade dig i nacken som att han var lite osäker.
-kom! Sa jag och drog med honom in till hans rum!
När vi kom in i rummet så låg Liam på en madrass på golvet och snarkade! Vi fnissade lite åt honom innan vi gick och la oss i sängen! Han hade bara ett täcke som vi fick dela på men det gjorde inget för jag var så trött nu så jag skulle ha kunnat sovit på en spikmatta!
- om du vill så kan jag gå och hämta ett eget täcke till dig? Frågade han
- nej det går bra, jag vill bara sova!
- okej men säg till om det är något!
Gud! Hur gullig kan man vara Niall, så omtänksam!
Han hade haft på sig en svart t-shirt när han kom till vårt rum och jag antar att han bara tog på sig den precis innan han gick in till oss eftersom han tog av sig den nu innan han la sig i sängen bredvid mig! Hans Högra arm låg mot min vänstra arm vilket gjorde att jag kände hans kroppsvärme. Det perfekta läget att somna i...
- på morgonen -
- Harry -
Jag vaknade av det starka solljuset som sken in i rummet! Jag vände mig om och skulle krama om Klara men hon var inte där! Shit vart är hon?? Jag klev ur sängen och gick snabbt till toaletten för att kolla om hon var där men det var hon inte! Jag spreng ner till under våningen och letade men jag hittade henne inte! Vad har hänt? Vart är hon? Vad har hon gjort? Ver det jag tänkte på när jag sprang upp och skulle fråga Liam och Niall om dem har hört något ifrån henne.
När jag öppnade dörren till Nialls rum så blev jag lättad men förbannad på samma gång! Där var hon, bra! MEN... Hon låg med händerna runt Nialls arm ochhuvudet ingosat vid hans axel! Vaf*n gjorde dem! Det skulle ju vara jag som låg där där Niall är nu!! Jag ska ta ett snack med honom sen...
Jag harklade mig ganska högt så Klara vaknade! Hon kollade upp på mig men låg fortfarande kvar med händerna runt hans arm.
- Godmorgon Harry! Sa hon med en skön morgonröst.
- mm. Sa jag och kollade på hennes händer och hans arm. Hon följde min blick och släppte snabbt greppet om Niall som gjorde att han vaknade.
- Det är inte som det ser ut. Sa klara!
- Kan du berätta vad det är då? När jag somnade så låg du vid min sida men när jag vaknar så har du gått över till Niall!! Sa jag högt!
- Men det var bara det att...
- Vad var det?? Frågade Zayn som tydligen hade hört våran lilla konversation.
- Klara -
F*n också!! Zayn kom in i rummet! Han gav mig en blick som sa ' du skulle bara våga säga något om det!' Blick!
- Jag kunde inte sova... Sa jag tyst, Zayn flinade mot mig.
- Men till mig så sa du att Zayn störde dig! Sa Niall.
- mm,det var typ... Asså han... Erm... Han... Pratade typ mycket... Sa jag tyst.
- så du ba gick in här och började mysa med Niall? Frågade Harry argt!
- nej. Asså, han hade typ hört mig och Zayn så han kom in och då sa jag att jag inte ville sova med Zayn och då följde jag med Niall hit och så drömde jag om... enperson och då så började jag krama om Nialls arm!!!
- vad sa du att du drömde om? Frågade Harry.
-ehm...enpersonbara, sa jag snabbt så att dom inte skulle höra men det gjorde dem.
- Vem? Frågade Zayn!
Jag svarade inte utan kollade bara på Harry en snabbis! Vilket fick honom att förstå och han började genast att flina! ( ni som inte förstår så var det Harry som hon tänkte på!)
- okej! Sa Harry glatt och jag reste mig upp och hoppade in i Harrys famn.
Han bar upp mig och vi gick ner och började göra frukost!!!
---------------------
Hoppas att ni gillade kapitlet!! Klockan är typ 00.00 så det blev kanske inte ett topp kapitel men jag orkar inte att gå igenom det och kolla stavfel och sånt!
Men hoppas att ni gillade ivargefall!!!
Hare bra!!😄 // Bella😄😃😀😝😜😛
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...