Caden- Lucky blue Smith ( skitsnygg I knoww😍😍😭))
- Klara -
Så Harry och jag sitter nu i bilen med radion som spelar Stitches med Shawn Mendes på hög volym, påväg till ett shoppingcenter där vi tydligen ska möta två av Harrys bästa vänner, från när han bodde här.
- I'LL BE NEEDING STIIIITCHEEEES! Sjunger jag högt och Harry skrattar åt mig.
- sing Harry, sing! Säger jag högt för att överrösta volymen.
- no, it's okey. I love hearing your beautiful voice. Säger han och skakar på huvudet med ett stort leende som visar hans perfekta vita tänder och hans djupa smilgropar.
- ohh, come on, I know I can't sing but this song is so good, I just can not, not sing! Skrattar jag innan jag fortsätter att sjunga så fantastiskt bra, och snart så hör jag Harry stämma in han med.- okey, we're here. Säger Harry när vi parkerar utanför ett stort shoppingcenter. Vi hoppar ut ur bilen och snabbt så letar sig Harry fram till min sida och flätar samman fåra fingrar. Han låser bilen och vi börjar gå inåt. Det är fullt med folk här. Vi passerar förbi en massa olika butiker som är fullproppade med massa människor. Tonåringar, vuxna, familjer, pensionärer osv. Alla är så olika men ändå så lika. Jag kollar fascinerat runt på allt och alla men blir avbruten av Harry som skrattar och klämmer till min hand lite.
- what are you looking at? Frågar han och jag vänder min blick till honom.
- i dunno, everyone and everything... Ler jag. Han ler tillbaka och stirrar på mig en stund. Jag stirrar såklart tillbaka och märker inte att vi har stannat förens han tar ett steg mot mig. Han lägger handen som inte håller i min hand, på min kind och närmar sig mitt ansikte. Jag är först påväg att kyssa honom men drar sedan undan.
- not here, everyone sees us. Säger jag och vänder skenerat ned blicken till marken. Harry gnäller till lite.
- pleeease, nobody will care, there is always people kissing each other here! Säger han. Jag skrattar och skakar på huvudet. Jag tittar upp på honom och lägger en lätt puss på hans kind innan jag drar i hans hand igen. Han himlar med ögonen men går med mig ändå.
- there it is. Säger Harry och nickar mot ett stort café lite längre bort. Vi börjar gå dit och Harry öppnar dörren åt mig när vi kommit dit. Jag tackar honom och går in. Han går in tätt bakom mig. Jag tittar runt i caféet. Det är flera liksom bås på sidorna vid fönstrerna, och i mitten av allt så står det några bord med stolar runt. Det var ett ganska mysigt och gammalmodigt café om man säger så. Jag gillar det. Jag känner Harrys stora och varma hand läggas långt ned på min rygg och jag vänder huvudet och tittar på honom där han står bredvid mig och sveper blicken över alla i caféet, för att hitta sinna vänner antar jag.
- there they are. Säger han och styr mig mot ett bås vid ett av fönsterna.
Vid båset så sitter det två killar på varsin sida av bordet. Den ena har brunt kort hår ganska likt Louis's hårfrisyr, fast lite kortare. Han såg ganska kort ut och hade på sig en vanlig vit t-shirt. Hans ögon var bruna och hans hy var lite mörkare än min, men bara lite. Den andra killen var blond, fast med lite mörk utväxt vilket avslöjade att han hade färgat håret. Det var rufsigt fast gulligt, och passade perfekt till hans isblåa ögon. Han såg lite längre ut, kanske lite längre än Harry till och med. Han bar ett svart linne, med något rött och grönt tryck på, och en skinnjacka på det. Dem ser ut att skratta åt något som den brunhårige just sagt.
- hey guys. Säger Harry vilket gör att deras blickar direkt dras till honom.
- heeey, Haz! Long time ago! Säger den brunhårige och dem reser sig upp och båda gör ett handslag/kram med varandra. Jag hade rätt, den blonda var lite längre än Harry. Deras blickar dras till mig som står bredvid och tittar på dem.
- and who's this? Frågar den blonde och ler mot mig. Harry går fram till mig och lägger sin arm runt min midja.
- this is Klara, my...eh, girlfriend. Säger han och alla tre tittar ned på mig.
- Klara, this is Dylan and Caden. Säger Harry och nickar mot dem två.
- wait, who's who? Frågar jag förvirrat och trycker ihop ögonbrynen när jag tittar på dem.
- I'm Dylan and this is Caden. Säger den brunhårige och sträcker fram handen. Jag tar emot den och skakar hans hand.
- nice to meet you. Säger jag och skakar båda deras händer. Vi hoppar in i båset igen. Jag och Harry på ena sidan, Harry längst in med Dylan mittemot sig och Caden mittemot mig.
- so, Klara, who are you? Frågar Caden med ett leende. Jag ler tillbaka.
- well, I'm Klara, 19 years old, I'm from Sweden aaand... I'm Harry's girlfriend. Säger jag, vet inte riktigt vad jag ska säga mer.
- do you work?
- yeah, I'm a model. Säger jag blygt. Jag gillar inte riktigt att berätta för folk om det. Jag vet inte varför, jag bara känner mig inte bekväm med att folk ska veta det.
- oh, cool. How long have you two been together? Frågar Dylan. Jag vänder blicken till Harry, tycker att han ska svara eftersom att jag har pratat så mycket nu, typ.
- uhhm, like, three months or something, a little more maybe. Säger han och ler mot mig. Jag besvarar leendet och tittar tillbaka på dem snygga killarna framför mig. Ja, dem är snygga, riktigt snygga, särskilt Caden. Men absolut inte snyggare än Harry.
- that's cool. Svarar han och nickar. Vi skrattar lite.
- so what about you, do you have any girlfriends jet? Frågar Harry med ett flin.
- nope, or, I hade this thing with Laura but, she got kinda annoying after awhile so not anymore. It wasn't anything serious tho so no. Berättar Dylan och Caden skakar också på huvudet så att hans hår flyger runt lite. Jag fnissar lite åt det och allas ögon lägger sig på mig.
- what is it? Frågar Harry.
- no, nothing, sorry.. Säger jag och försöker dölja ett leende. Alla fortsätter att kolla på mig men jag bara skakar på huvudet igen.Det har nu gått en timme och vi sitter fortfarande kvar på caféet med Dylan och Caden. Det har visat sig att dem är riktigt trevliga killar och Caden är verkligen rolig. Han skämtar alltid till det och gör att det inte blir så stelt, som det troligtvis skulle ha blivit om han inte var här. Dock så är han ändå ganska blyg och säger inte så jättemycket, vilket jag tycker är ganska gulligt ärligt talat.
Just nu så sitter Harry och Dylan och pratar om något från när dem var mindre. Jag vänder tyst min blick till Caden och smygtittar lite på honom. Han är verkligen gullig där han sitter och kisar med ögonen när han lyssnar på det som Harry och Dylan snackar om. Hans tunga ligger tätt bakom hans vita tänder när han skrattar åt det som Harry säger. Ärligt talat så lyssnar jag inte. Jag fattar ändå inte så mycket när dem bara säger en massa okända namn och platser. Helt plötsligt så vänder Caden sin blick mot mig och kommer på mig med att titta på honom. Han ler mot mig och jag tittar snabbt ned i bordet. Nej, nej, nej... Shit va pinsamt.
-Klara? Jag avbryts i mitt tänkande av Harry's röst och hans hand som lägger sig på mitt lår.
- w-what? Frågar jag och tittar snabbt upp på honom. Allas blickar är på mig.
- what is it? Frågar han.
- no, no, nothing, I'm just, nothing! Säger jag och lägger min hand uppepå hans.
- are you sure? Frågar han och trycker ihop ögonbrynen.
- yeah, totally. Försäkrar jag honom och ler.
- I'm just going to the restroom... Ursäktar jag mig och går iväg till toaletterna. Jag går in på damernas och kollar mig i spegeln. Vad är det med mig? Varför tycker jag att Caden är gullig? Jag får inte tycka så, Harry ska vara allt jag tänker på och tycker är gulligt... Vad är det med mig??----------------------------------------------------------------------------------------------/-__-/-/--//-/--//--/----/-------------------------------/----------------------/-/-/-/–-----–---------/-/-\--___-____-
Jag är ganska nöjd med det här kapitlet faktist! Så ja, hoppas ni också gillar det.
Om ni vill få ett till kapitel fortare så rösta OCH KOMMENTERA. Då får ni fortare ett kapitel.
Kik: bellis100Twitter: bellis000
Instagram: bella_privata01
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...