Uppföljare, Kik

553 15 23
                                    

Hejsan! Förlåt om ni trodde att detta var ett kapitel. Men det är det inte utan jag ska bara skriva lite som det vore ganska bra om ni läste.

Det är många som vill att jag ska göra en uppföljare till denna. Jag hade jättegärna gjort det då jag älskar att skriva på denna, men problemet är att jag inte vet vad jag kan skriva i den. Det är så svårt att komma på massa idéer till en uppföljare eftersom att man redan har skrivit så mycket om den redan.

Men ni har en chans att få en uppföljare, och det ända NI behöver göra är att ge förslag på vad jag kan skriva i den. Om jag får mycket förslag eller kanske bara en riktigt bra så kommer jag att skriva en uppföljare, och om inte, så blir det ingen.

Allt är upp till er!

Om ni vill skriva privat så kan ni kika mig på: bellis100

Sen så har jag en fråga.
Det är några som jag skriver med på kik. Och jag tycker det är jätteroligt. Men sen kom jag på tanken, att det kanske är några som vill eller skulle tycka att det är roligt om jag bildade en grupp på kik, med mina kära läsare. Så kan vi alla chatta tillsammans och så! Lära känna varandra utanför Wattpad. INTERNETFRIENDS!!😱😱😱👍 jag själv skulle tycka att det var jätteroligt och skulle bli så glad om ni också fick lära känna varandra!
Kommentera era kiknamn om ni vill vara med i gruppen, eller så skickar ni till mig på kik att ni vill vara med i gruppen!

Min kik: bellis100

Och följ mig gärna på twitter ( har inte haft det länge😂)
Twitter: bellis000

Och tack MoaLundin, för att du har underhållit mig på Snapchat när jag har lallat runt och haft tråkigt!

Älskar er! ❤️❤️❤️

// Bella🐷😜😉🐽💞😛😀🍪😶💕😄💖😃😝💗👌👊✨

Harry Styles!Where stories live. Discover now