Simon!

729 23 4
                                    

- Klara -

Och där stod... Harry!!

- ojj, ledsen att jag störde! Sa han och kollade besviket på mig!

- nej det är okej.. Sa jag men Simon avbröt mig.
- aa! Du störde men gå nu!!! Sa han och höll kvar mig tryckt mot väggen!
- neej! Vad var det du ville?! Fråga jag!
- eh jag tänkte bara lämna din mobil och jacka! Sa Harry!
- varför tar det sån tid? Kom Niall och frågade innan han fick syn på mig och Simon!
- hej, Niall! Sa jag och kände gråten i halsen!
- tja, jag är Niall! Presenterade han sig själv!
- och jag vill att ni ska gå och sluta störa! Sa Simon. Jag ville att Harry och Niall skulle förstå att det var Simon och att dem skulle hjälpa mig!
- eh, det här är Simon föresten, jag kanske nämnt honom någon gång, han är mitt ex! Sa jag och nickade lite som ett rop på hjälp!
Niall kollade på Simon med stora ögon!
- Vafan, äre han???! Skrek Harry!
- Harry, ta det lugnt. Sa jag och fortsatte: azzå han är bara lite avundsjuk! Sa jag till Simon eftersom jag inte ville att han skulle veta att jag berättat för dem om honom och vad han gjort mot mig!
- Nejj! Jag tänker inte ta det lugnt! Jag ska för fan döda honom!!! Skrek han och nu kom resten av killarna in precis i tid till att stoppa Harry från att hoppa på Simon!
- ejj ta det lugnt! Skratta Simon!
- Simon äre okej om du kan gå nu?! Fråga jag.
- fan heller!! Sa han!
- du din jävel, jag ska fan döda dig! Skrek Harry och var på väg mot Simon när Simon tog upp en kniv från fickan och satte den mot min hals!
- om någon tar ett steg närmare så dödar jag henne!!! Skrek han och alla stannade upp!
- Simon... Snälla...sa jag.
- håll käften! Skrek han.

- ni sticker här ifrån nu! Sa han
- men..
- NU SA JAG!!! skrek han och Harry svalde men sa:
- vi går, om du lovar att inte skada Klara! Sa Harry lugnt, jag såg på honom att han var jävligt arg på Simon. Han hade Spänt knytnävarna och käken!
- lovar inget, svara Simon.
- då stannar vi! Sa Harry.
-meh vafan! Okej, visst jag lovar!! Sa han
- bra! Sa Harry och de gick sakta ut.
Simon sänkte sakta kniven.
- så du har berättat? Fråga han. Jag nicka som svar.
- det var ju inte så smart av dig. Sa han och tryckte ihop sina läppar, så som han gör när han är arg!
- snälla Simon, vad är det du vill med mig? Fråga jag.
- jag vill ha dig tillbaka! Sa han och tryckte upp mig på väggen igen.
- men, du kan hitta någon annan Simon! Någon som är kär i dig och som älskar dig utan att du tvingar en till att va med dig! Sa jag.
- men jag vill ha dig, ingen annan! Sa han och började kyssa min hals.
Jag visste att det inte var någon ide att säga emot utan då skulle det bara bli värre!

- Harry -

- vad ska vi göra? Frågade Niall så fort vi kom utanför Klaras lägenhet.
- ringa polisen fattar du väll! Sa jag samtidigt som jag tog fram min mobil och ringde 112.
- ja, vad har hänt och vad kan jag hjälpa till med? Svara någon efter första signalen.
- ja, vi blev hotade av en kille med kniv och han sa att han skulle döda min flickvän om vi kom närmare! Jag såg att Niall frös till när jag sa "min flickvän"
- vart befinner ni er?
- vi är utanför hennes hus på adressen............. Sa jag och hon sa att polisbilar var skickade och att dem skulle komma om bara någon minut!

- Klara -

Jag och Simon hörde hur Harry pratade där ute!
- fan också han ringer polisen!! Sa Simon argt och stampade foten i golvet!
- det här är dit fel!! Sa han och slog till mig på kinden.
Jag tog handen på kinden där det brände.
- Jag har ju inte gjort något... Sa jag tyst men han hörde!
- så du har inte gjort något? Höh... Nej självklart inte, du är ju lilla fröken perfekt! Skrattade han.
Jag kollade ned i golvet och kände hur tårarna kom. Han tog tag i mitt hår och drog så att jag var tvungen att kolla upp på honom.
- du ska bli min och det vet du! Nu är det så här att om du ens rör någon av de där killarna så dödar jag dem, du ska få dem att tro att du vill vara med mig och om du inte gör det så dödar jag dem! Okej?? Sa han mot mitt ansikte. Jag svara inte.
- OKEJ??? Skrek han.
- mm. Sa jag och han börja flina.
- så är du rädd nu?? Haha vilken liten fegis du är! Du är så jävla äcklig, varför tror du ens att någon av de där killarna skulle vilja vara med dig? Du är en ful tråkig tjej för dem! Fattar du inte det? Dem är bara med dig för att du är en modell! Dem vill bara ha uppmärksamhet! Varför skulle någon av dem vilja vara med dig? Usch på dig, asså fy vad du är äcklig! Sa han och tårarna bara forsade ned för mina kinder!

Han sprang ut till balkongen och hoppade ned, jag bodde ju bara på första våningen så det kanske bara var 1,5 meter ned.

Jag gled ned gråtandes längs väggen. Jag la mitt huvud i mina händer och drog upp mina ben så att jag satt ihopkurad som en liten boll. Jag brydde mig inte om att han slog mig, det ända som såra mig var orden. Ingen vill egentligen vara med mig, jag är bara så äcklig. Varför skulle någon någonsin gilla mig, speciellt någon från de snyggaste bandet 'one direction'! Varför Klara, hur tänker du??!

- POLIS HÄR!!! UPP MED HÄNDERNA!!! Skrek två poliser som kom inspringandes in i rummet!
Jag kollade upp med rödsvullna ögon och dem kom fram till mig!
- äru okej? Är du skadad? Frågade en av poliserna som var en kvinna!
- jag mår bara bra! Ni kan åka till något viktigare ställe där det är någon som betyder något som behöver hjälp! Sa jag och menade det! Varför skulle dem vara här? Jag är ju ändå inget viktigt!
- men lilla gumman vad är det du säger! Det står ju massor med killar här utanför som älskar dig och vill träffa dig nu! Sa hon.
- pfft... Varför skulle dem, haha!! Skratta jag lite tyst.
- KLARA!! Hur mår du? Vad gjorde han? Frågade Harry och sprang fram till mig! Det kom fler tårar. Han la sina armar runt mig.
- RÖR MIG INTE! Skrek jag och slog bort hans händer!
- klara! Vad är det? Frågade han. Han låtsas säkert som om att han bryr sig!
- inget! Varför bryr du dig?! Fråga jag och tänkte på det som Simon sa: du ska få dem att tro att du vill vara med mig, annars dödar jag dem!
- klara, varför skulle jag inte bry mig! Jag älskar dig!! Sa han.
- aa, säkert att du gör! Pfft, den ända som älskar mig på riktigt är Simon! Sa jag och Harry tappa hakan typ.
- va?? Vad har du fått det ifrån?! fråga han.
- åh gud, jag önskar att Simon va här nu! Sa jag.
- vaa? Simon? Frågade Niall förvånat som stod i dörröppningen. Jag svalde hårt, gud vad jag älskar dem här killarna!
- ja, Simon är den ända som älskar mig med hela sitt hjärta! Sa jag och dem kollade frågandes på mig med stora ögon.
-vad Faan snackar du om Klara!? Vad har han gjort med dig!? Fråga Harry och spände käken! Det gjorde ont att se honom så besviken och ledsen, men det är för hans eget bästa det här!
Jag började gråta. Niall sprang fram till mig.
- snälla, söta Klara! Ta det lugnt, jag vet att det du säger inte är sant men om du vill låtsas som det så okej! Men jag vill att du ska veta att jag finns här för dig oavsett vad som hänt eller kommer hända, du kan alltid prata med mig! Sa han och kramade mig.
- Niall! Viska jag mot hans axel.
- aa? Svara han och kollade mig i ögonen.
- du är värdens bästa vän och jag älskar dig! Sa jag och kramade honom.
- jag älskar dig med Klara!! Sa han.
Vi avbröts av en harkling. Vi båda slutade kramas och kolla på Harry som stod där och kollade på oss. Jag såg att han hade gråtit.
- Harry kom! Sa jag och han gick fram och satte sig framför mig. Niall gick ut.
- tack! Sa jag
- varför tackar du mig? Fråga han.
- för att du räddade mig!
- jag räddade dig inte!
- jo, du kom in när jag som mest behövde det, du stod upp för mig och du ringde polisen! Sa jag och såg att det kom fram ett pytte litet leende på hans läppar.
- jag älskar dig Klara!
- och jag älskar dig mer! Sa jag, och han log mot mig men leendet försvann lika fort som det kom.
- betyder det... Att...att vi typ.. Eh.. Du vet... Är tillsammans? Frågade han utan att kolla på mig.
- azzå Harry jag älskar dig så jävla mycket men jag tror inte att... Han kollade snabbt upp på mig och stirrade in i mina ögon. Han hade så ledsna ögon och det kom en tår från ena av hans öga. Jag smälter bara när jag kollar på hans ögon. ' okej, ja... Ja vi kan vara tillsammans igen! Fortsatte jag. Måste han ha så jäkla fina ögon?!
Harry gjorde inte som jag trodde att han skulle göra nu! Jag trodde att han skulle tacka mig och krama mig men istället så flög han på mina läppar!! Först var jag helt stilla men efter ett tag så fattade jag vad som hände och började kyssa tillbaka.

--------------------------------

Hoppas att ni gillade kapitlet! // Bella!!😄😊😝😜😛💗👍😀💖💞😃

Harry Styles!Where stories live. Discover now