"Do you want him to kiss you?"

765 26 4
                                    

Jag testar detta kapitlet med att KILLARNA PRATAR ENGELSKA men att dem tänker på svenska, kommentera vad ni tycker sen!

- Klara -

När vi hade ätit frukosten så kom alla killarna på några usla ursäkter så att dem inte behövde ta disken, så till slut så var det bara jag och Lea kvar i köket.

- jaha! Det är väll bäst att vi börjar?! Sa jag och Lea nickade.
Hon började ta undan tallrikarna och jag diskade dem.
- sååå... Vad hände?? Hon kollade konstigt på mig. "Med Niall och dig" fortsatte jag och vickade på ögonbrynen. Hon började rodna.
- ehhm... Okej jag ska berätta allt!! Det var helt fantastiskt!! Kolla såhär var det... Eftersom hon hade tagit bort alla tallrikar men jag fortfarande stod och diskade så satte ho sig på bänken och började prata!
- När jag gick och la mig så var redan Niall i sängen. Han såg att jag var osäker på vad jag skulle göra så han flyttade sig åt sidan och sa åt mig att jag kunde lägga mig bredvid honom, så jag la mig där.

Wow... Jag hade aldrig sett Lea så spänd över något. Hon brukar aldrig vara så nervös eller något utan hon brukar vara så... Vad ska man säga... Lurig, hon brukar liksom lista ut massa saker och typ, lura en, fast inte på ett dåligt sätt utan på ett bra sätt.
- och sen så bara låg vi där, såhär jätte långt ifrån varandra typ... Och så tyckte jag att det var tråkigt så jag liksom blundade och låtsades att jag sov, då vände jag mig om så att vi låg med näsorna mot varandra. Jag vet att han var vaken. Jag såhär låtsas vred på mig så att jag kom nära honom, jag hörde att han svalde hårt och var nervös, men efter en stund så la han armen runt mig och då kunde jag inte hålla mig från att le, och det märkte han så han petade på mig och då öppnade jag ögonen och började skratta! Och då började han rodna. Sen blev det tyst, och han kom närmare och närmare och sen så kysste han mig!!! Jag kysste tillbaka men sen så drog jag ifrån för jag kom och tänka på vad du sa igår kväll, om det där att det var mysigt att sova med Niall och då visste jag inte om ni hade någonting tillsammans. Så jag ville inte förstöra för er och drog ifrån.

- åhh, guuudd!!! Nej, jag och Niall har ingenting på gång!!! Sa jag
- yeah, that's my Name! Sa Niall som kom in i köket.
- ööhh... Jag visste inte vad jag skulle säga.
- what was it?
- NOTHING! Sa jag.
- what? But you sad my name.
- örm... We talkt about... Öhm, your... Hair!! Ljög jag.
- what?
- yeah! It looks so good! I mean, that colour is perfect for you!! Sa jag och klappade hans hår! Niall kollade frågandes på mig och sedan på Lea.
- OK, thanks, but i think i know what you acully are talking about! Sa han med ett flin på läpparna och kollade på Lea. Hon började direkt att rodna. Jag börja skratta, okej, om han redan vet om det så...
- hahahaha!!! Omg, yes, i know she will kill me after this but it's true! We are acully talking about your kiss! Sa jag och Niall log.
- oh, Girls! Sa han och himlade med ögonen skämtsamt.
- but acully, i need your help! Sa jag till Niall.
- with what? Fråga han.
- you have to explain to her that nothing is going on between you and me, and tell her that nothing happened when i sleeped in you bed!! Sa jag och han nickade.
- it's true! Nothing happened and... Nothing is... Örm... Going on between us! Sa han till Lea.
- and, nooow... A KISS!!! Sa jag och kollade förväntansfullt på dem.
- NIALL!!!! DONT YOU DARE KISS HER!!! Skrek Harry från vardagsrummet. Man hörde snabba fotsteg och sedan kom Harry in i köket.
- why not ? Fråga jag.
- why not?? Are you kidding with me? Do you want him to kiss you? I thougt we had something!! Sa han
- what?? No, no... NOO!! Are you crazy? I mean Lea not me!! Gosh!! Thats... Eawww! Sa jag.
- oh... Well, then go ahed! Sa han och ställde sig bakom mig. Niall kollade osäkert på mig innan han vände sig mot Lea, han gick fram mot henne och hon satt där som förstelnad. Han vände sig om och kollade på mig och sen Harry och tillbaka på mig igen. Jag tror jag såg en, liten liten glimt av avundsjuka i hans ögon! Men varför skulle han vara avundsjuk? Jag menar han och Lea är ju på G nu! Äsch det kanske bara var jag som såg fel.
- oh, come on! Just kiss her!! Sa Harry när dem bara stirrade på varandra! Dem stod och kysstes ett tag.
- ehm, okey... Well, we maybe should go now! Sa Harry och puttade ut mig från köket och vi satte oss i vardagsrummet!
- did you acully think that i wanted Niall to kiss me? I asked.
- erm... Noo? Or... I just dont know what I was thinking of but, i love you and i dont want him to kiss you!! Sa han
- naaawww!! You are so cute!!! Sa jag och pussade han på kinden! Han började rodna.
- thanks! Sa han.
- haha! Thanks?? For what? 'Cause i think you're cute?? Hahahahaha!!!!
- no! Because you are with me even tho you deserve someone better! Sa han.
- Harry!!!! Don't say that!!
- why?
- because, it's not true!!!! Sa jag
- yes it is!!
- no, take it back! Sa jag och satte mig i hans knä!
- nope!!
- take it back!!
- no!
- then... Sa jag innan jag började kittla honom. Eftersom jag vet att han är kittlig.
- noooo!! Get of meeee!! STOOOPP!! Skrek han.
- not until you take it back! Sa jag men eftersom att han är starkare än mig så tog han bara tag i mina händer så jag inte kunde kittla honom mer!
- oh, Fu ck! Why do you have to be stronger then me?! Sa jag innan jag puttade ned honom så han låg i soffan och la mig över honom.
- you know i love you Harry? I love you more than anything!! Sa jag och kollade in i hans ögon.
- i love you too Klara! Jah, älska dej! Sa han på svenska!!
- naaww, in swedish!! Jag Älskar dig också Harry, mer än något annat!! Sa jag. Han kollade på mig konstigt.
- okey, i just understand jah älska dej, but not anymore! Sa han och jag skrattade åt min fina Harry.
- give me a kiss!Sa jag. Han lutade sig snabbt fram och kysser mig en lång stund innan jag blir tvungen att dra ifrån. För att ta luft.
- so, what do you want to do? Fråga han.
- ehmm... I KNOW!!!!
- what?? Fråga han nyfiket.
- GO TO THE MALL!!!! Skrek jag exalterat.
- urrg... I mean with me! Sa han.
- yeah, with you!
- but that's a girl thing! Gnällde han.
- well, if you dont want to go too the mall with me, then i can go with Lea! I mean it's okey for me! Sa jag och ryckte på axlarna när jag satt mig upp på soffan igen.
- but...but I.... AAAHHH, okey, we can go too the mall!! But remember, i am just doing it because it is with you! I acully hate shopping!!
- but wait! Sa jag.
- what is it now?
- can you go to the mall without any security? Fråga jag.
- yes i can but i will wear sun glasses. Sa han. Jag nickade.

~ på stan ~

Vi hade nu gått runt på stan i snart 2 timmar. Jag hade hittat lite olika smink saker och ett par vita jeans.
- åååå, i'm hungry and tierd! Why can't we just sit down for a minute or two, and take a coffie? Gnällde Harry.
- AAH! Alright, but i need to find a nice blouse matching the jeans before we go home! Sa jag innan vi gick in genom dörren till ett litet café.

- i can order if you go and find us a table! Sa Harry när vi ställde oss i ledet till att beställa.
- okey! Sa jag
- what do you want? Fråga han.
- öhm... I think i just take an coke!! Sa jag innan jag gick för att leta efter ett ledigt bord. Det var väldigt många här så jag hitta inget ledigt. Jag stod och kolla runt lite när jag såg två personer resa sig upp och var på väg att gå. Jag sprang fort dit, men ångrade mig så fort jag kom fram.
- nämen, ser man på! Sa Simon. Jag blundade och vände mig snabbt om för att springa där ifrån men hann inte ett steg innan någon tog tag i min arm. Han snurrade runt mig.
- inte så brottom gullet! Sa han och jag svalde hårt.
- detta är Alex föresten. Sa Simon och jag följde hans finger som pekade på en lång, brunhårig kille med bruna ögon.
- Tjo!! Sa han. Jag nickade bara lite som ett 'hej' tillbaka.
- vem är du här med då? Fråga Simon.
- Har... Jag tystnade när jag kom och tänka på vad han hade sagt sist vi träffades.
- har??? Frågade han.
- har-har... du, nå-några halstabletter? Frågade jag! 'Kom igen Klara' 'var det det bästa du kunde komma på?'
- halstabletter? Frågade han förvirrat?
- ja halstabletter! Försäkrade jag honom.
- öhm, neej...
- här! Du kan få av mig! Sa Alex och höll fram ett paket med halstabletter.
- ehm... Tack?! Sa jag och tog en halstablett.
- var så lite så! Vad heter du då? Frågade Alex.
- eehh, Klara! Sa jag
- aha! Svensk!! Sa han och jag nickade.
- hur känner du Simon då? Fråga han.
- ehh, han är mitt ex! Sa jag osäkert.
- jasså! Det blev en pinsam tystnad innan Alex avbröt den.
- men varför står vi bara här? Ska vi inte slå oss ned igen? Frågade Alex och började sätta sig ned igen. Likaså gjorde Simon.
- nää, asså jag har brottom! Sa jag.
- ah, kom igen, så brottom kan du ju inte ha. Jag menar, det såg ju ut som om du skulle sitta här ett tag, så brottom som du hade hit till bordet! Sa Simon med ett äckligt flin.
- sätt dig bara ned! Sa Alex när han såg hur jag tveka. Han tog min arm och drog försiktigt ned mig bredvid honom.
Jag slängde en blick mot kön och såg att Harry stod först och beställde.
- så... Jag fick aldrig ett svar på min fråga! Sa Simon.
- ehm, jag är här med en kompis! Sa jag.
- jaha! Vart är hon nu då? Fråga Alex.
- eh, HAN står och beställer nu! Sa jag med en betoning på han.
- jaså! HAN, med det bruna lockiga håret? Fråga Alex och pekade på Harry. Jag nickade som svar. Harry tar emot de två drickorna och kollar runt i rummet. Jag sträckte upp handen för att han skulle se mig. Han såg mig och började gå hitåt. När han kom fram så kollade han frågandes på killarna bredvid, speciellt på Simon.
- ehm.. Your coke Klara! Sa han innan han satte sig mittemot mig bredvid Simon och gav mig colan.

-------------------------------------------------------------------

Kommentera om ni vill att killarna ska fortsätta prata svenska eller engelska!

Hoppas att ni gillade kapitlet och tack för 3k läsare!
// Bella😃😜💞😄😊😝😀😛💗👍💖

Harry Styles!Where stories live. Discover now