Anne

230 6 1
                                    

- Klara -

Vi satt nu i Harrys bil påväg till hans mamma. Harry hade pratat med henne och hon hade sagt att vi gärna fick komma dit och bo hos henne i två dagar. Eftersom att hon bodde ungefär 4 timmar ifrån London där jag och Harry bodde, så bestämde vi att vi skulle sova över där en natt. Vi hade åkt i ungefär 3 timmar och vi hade stannat 2 gånger. Första gången var efter 2 timmar då jag var hungrig, så vi stannade och åt. Och andra gången var efter 2 och en halv timme i bilen, då jag var kissnödig från att ha druckit ett stort glas med vatten på det lilla caféet vi åt på. Jag började känna mig lite stel nu och jag skulle inte säga nej till ett stop för att sträcka lite på oss.

Jag kikade över på Harry som satt och nickade med huvudet i takt till musiken samtidigt som han körde. Han hade satt på nån skiva med Guns 'n roses som jag märkt var ett av hans favorit rockband.
- uhmm... Harry... Sa jag lite lågt eftersom jag visste att han inte ville stanna mer utan han vill bara komma fram. Han vände huvudet snabbt mot mitt håll i en sekund innan han förde tillbaka blicken till vägen igen.
- huh?
- Can we like, uhm, stop for a minute? Frågade jag.
- are you kidding with me Klara? We stopped a half an hour ago! Sa han.
- but I need to stretch. Sa jag och log när jag såg att Harry himlade med ögonen men svängde in vid en liten väg.
-if I would have been alone I would already be there. Sa han och stannade bilen och tog ut nycklarna.
- yeah, but I know you love me anyways! Sa jag och pussade honom på kinden innan jag öppnade bildörren. Jag såg att han började le åt det jag sa.
- thats true. Sa han samtidigt som båda två klev ut ur bilen. Vi hade stannat på en liten väg i skogen typ. Jag visste att Harry snart skulle vilja åka vidare igen, så jag tänker inte slösa denna tiden. Jag kollade på Harry och började flina innan jag tog ett språng mot honom. Han ryckte till och vände sig mot mig men hann inte reagera bättre innan jag hade hoppat på honom och låg nu över honom på marken.
- oh, Damn, Klara, haha, I didn't expect that. Sa han och skrattade. Jag log och lutade mig nedåt då han var under mig och kysste hans läppar mjukt. Jag kunde inte sluta le så lycklig jag var.
- stop smiling, it ruins the kiss! Gnällde Harry och jag fnissade lite innan jag kysste honom igen och den här gången mycket hetsigare och ivrigt.
- klara? What are you doing? Fråga Harry när jag la min hand under hans tröja på hans mage. Jag log och gav honom en blöt kyss igen.
-okey... Skratta Harry och kysste mig lika ivrigt tillbaka.
- Harryyyy, I love you soooo much. Sa jag och bet honom lite i läppen. Han ryckte till.
- i love you more than you could ever think... But we have to get going... Sa han och jag suckade. Jag hatar bilresor.
Vi reste på oss och hoppade in i bilen igen. Harry satte på Guns'n roses men jag bytte snabbt ut skivan till one direction: four. Harry kollade på mig konstigt.
- remember Harry. I was and I still am your biggest fan... Sa jag och började sjunga högt till Steal my girl. Harry sjöng också och skrattade åt mig för att jag kunde alla texter perfekt utan att behöva tänka.

Resten av bilresan var kul och tillslut så var vi framme. Harry parkerade bilen utanför ett litet rött gulligt hus. Harry gick ut ur bilen men jag stannade kvar. Han kom runt bilen och öppnade dörren till mig.
- my lady. Sa han. Jag vände min blick till hans ögon och tittade oroligt på honom.
- what's wrong baby? Frågade han och satte sig på huk utanför bilen framför mig. Han tog tag i min hand och smekte den försiktigt.
- what if she hates me? What if she don't want you to meet me ever again? Frågade jag oroligt. Mina ögon började vattnas.
- oh babygirl, she will love you, I promise. And whatever she says I'm still gonna be with you, it doesn't matter what she says. Sa han. Jag tog ett djupt andetag och reste mig upp.
-okey. Sa jag och stängde dörren efter mig. Harry lossade på min hand och släppte den.
- no Harry, hold my hand. Sa jag med skakig röst. Jag var riktigt nervös nu. Jag tog ett hårt grepp om hans hand och Harry kollade konstigt på mig.
- baby don't be nervous, it'll be good! Sa han och klämde till min hand lite som för att visa att han finns för mig dör bredvid.
Vi gick upp till dörren hand i hand och Harry knackade på dörren. Den öppnades av en vacker kvinna väldigt lik Harry. Eller man kanske ska säga att Harry var lik henne.
- oh my god, my little boy! Ropade hon och sprang framtill Harry och kramade honom. Harry kramade tillbaka.
- I've missed you so much Harry! Sa hon.
- I've missed you too mum. Sa Harry. Jag log mot dem, vad gulliga. Dem släppte kramen och det var inte förens då som dem upptäckte mig.
- oh, and this is Klara, my wonderful girlfriend. Sa Harry och la sin hand på min axel. Harrys mamma gick fram till mig med ett stort leende på läpparna.
- hello darling, I'm Anne. Sa hon och drog in mig i en kram.
- hi Mrs. Styles, I'm Klara. Sa jag och kramade tillbaka.
- oh please, call me Anne!
- okey mrs- uhm Anne.  Sa jag.
- wait, you're from Sweden am I right?
- yeah.
- oh good, I can speak a little Swedish!! Sa hon uppspelt.
- really? How cool, what can you say?
- uhm.. Hej, ja hettee Anne, och ja e fron sverjee. Sa hon. Jag skrattade.
- was it wrong? Fråga hon.
- no, it was quite good. Sa jag och hon fick ett ännu större leende på läpparna.
- well, do you have your stuff? Frågade hon.
- they're in the car, I'll go get them. Sa Harry och började gå. Jag sprang efter honom och tog min väska med mina saker i.
- you see? She already love you. Sa Harry och jag log mot honom. Anne är verkligen supertrevlig och vacker. Man ser verkligen att hon är Harrys mamma.

- here's your room Klara, Harry has the room next to yours.
- mom, we can share room. Sa Harry.
- oh... Well I can take up a madras-
- mom, we share bed too.
- really? Fråga hon chockat.
- yes mom, we kiss, we hug, we make love with each other's, I think that we can share bed... Sa Han.
- Harryy! Sa jag, då jag tyckte att han sa lite för mycket till Anne.
- what? It's true! Sa han. Både jag och Anne skrattade åt Harry.

-//-/-:-:--__________________________________________________ aaaaa------------------------------ aaaaaaaaaa ___________________________________________________\__________________ aaaaaaaaaaaaaaaa_______

Instagram: bella_privata01

Kik:bellis100

Twitter: bellis000
Kolla in: don't fall for the kidnapper L. T
❤️❤️❤️

Harry Styles!Where stories live. Discover now