- Klara -
Jag öppnade bildörren och klev ut. Harry hade parkerat bilen vid en park, som jag aldrig sett tidigare. Parken va ganska stor och jag kunde skymta en liten å längre bort.
- what is this place? Frågade jag samtidigt som Harry kom upp bredvid mig och la en hand runt min midja och förde mig framåt.
- this is just a place i used to go when I was younger. Me and my friends often played truth or dare here, i remember how much i loved to go here and just watch the sunset. Berättade Harry.
- why haven't I seen this place before? Frågade jag och kollade mig runt på alla de fina träden och dem små grusgångarna.
- you have. You have just been to busy going in to the park, you see the way over there? That is your "walking-way" to your job. Berättade Harry.
- no way! Sa jag och kollade chockat på gatan lite längre bort, och precis som Harry sa, så var det en väg som jag brukar gå på om jag ska till mitt jobb och inte känner för att ta bilen.
- yes way! Sa Harry och puttade lite på mig så att jag skulle fortsätta att gå med honom mot vattnet.
Han satte ned en stor blå filt på gräset och ställde korgen bredvid innan han satte sig ned. Jag satte mig också ned på filten och tog av mig skorna. Mest för att dem var obekväma, men också för att jag inte ville ha skorna på den fina filten. Jag tycker personligen att den här filten är för fin för att ha på gräset i en park och sitta och fika på. Men Harry tycker visst på annat sätt.
Harry började plocka fram massor av bär och frukter från korgen och jag tittade nyfiket på vad som kom upp från den stora korgen. Helt plötslig så börjar Harry att skratta och jag kollar upp på honom för att kanske få svaret på varför han skrattar, men jag möts bara av att han kollar på mig med ett stort leende på läpparna.
-what's so funny? Fråga jag.
- you're just watching the fruit like if you could eat it all up on one second. Skrattade han.
- maybe cause I can, I'm just so hungry, and the fruit look so yummy! Svara jag och nickade mot all frukt.
- you're so cute, Klara. Sa Harry och petade mig på näsan. Jag himlade med ögonen och tog upp ett hallon.Vi hade nu ätit oss mätta på frukt och bär och låg och kollade ut på vattnet. Jag låg bredvid Harry med huvudet på hans arm/axel.
- this is so beautiful. Sa jag.
- yes, but you're more beautiful. Svara han.
- naww, Harry, stop! Sa jag och la handen på hans ansikte.
- what are you doing? Fråga han och skrattade.
- I just like your face! Sa jag och smekta hans kinder.
- naww, you're so sweet! Sa han och pussade min hand.- Harry... Viskade jag.
- yeah?
- i don't wanna keep the baby...
- w-what? Y-you don't wanna keep our baby? Han satte sig upp på filten och kollade på mig.
- i mean, I'm not ready, I'm only 19 and I have work and you do too, we don't have the time yet. And we don't even live together. You live in a superstar house while I live in a small apartment, I almost don't even have space for you in there! Sa jag.
- Klara... I understand you, and it's okey. You're right we're not ready,and maybe we should move together before we get a baby. You haven't even met my mum. Höll Harry med.
- Thank you Harry, and I really wanna meet your mother. Sa jag och satte mig också upp på filten.
- this was really nice Harry, we should do this more often, but I really wanna go home now, I'm so tired. Sa jag och Harry nickade.
- yeah, we should. Let's go now. Sa han.- do you wanna follow inside? You can stay over the night? Frågade jag Harry när han stannade på parkeringen.
- you really want me to? Frågade han osäkert.
- yes Harry, I've missed you sooo much! Sa jag och la en hand på hans arm.
- i've missed you too Klara, let's get inside now. Sa han och vi klev ut ur bilen. Jag sprang fram till honom och tog tag i hans hand och flätade ihop våra fingrar. Han kollade ned på mig och log innan han öppnade dörren och vi gick in i "huset".Jag låste upp till min lägenhet och jag hann knappt komma in innan jag blev tryckt mot väggen och blev attackerad med kyssar över hela mitt ansikte och hals.
- H-Harr-y stönade jag när han träffade min känsliga punkt.
- yes... Darlin? Sa han mellan kyssarna.
- I-I wanna feel your-your body against mine. Viskade jag. Harry kollade upp på mig med lust synlig i hans ögon.
- now?
-now. Sa jag bestämt. Han slickade sig om läpparna på ett sexigt sätt och sa "jump" och jag gjorde som han sa, och hoppade upp och slingrade mina ben runt hans höfter. Han började gå bort mot mitt sovrum och utan att avbryta kyssandet så öppnade han dörren och la mig ned på sängen och klättrade över mig.
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...