- Harry -
Usch jag vill egentligen inte gå på den där festen! Han den där Alex gillar jag INTE! Han var så klängig på Klara hela tiden och flörtade och så! Men Klara visade att hon var med mig och inte någon annan genom att kyssa mig mitt framför dem! Mitt framför näsan på dem! Det var så skönt att hon inte brydde sig om Alex och bara dissade honom och var med mig istället! Och dem där tjejerna!! Urg... Dem gillar jag inte! Jag menar måste dem bära 1000 kg med smink och typ bara ha 2cm tyg på kroppen om ens det! Men ta inte det här på fel sätt, jag verkligen ÄLSKAR alla Directioners, men jag vill att dem bara ska vara sig själva och inte klä ut sig! Klara var sig själv när vi träffades! Hon var en Directioner men var fortfarande sig själv och det är en sak som jag älskar hos henne!
- Harry!! Ropa Klara från sovrummet. Alla hade gått hem för att göra sig i ordning för festen. Det visade sig att Lea bodde två gator ifrån Niall!
- Kommer!! Ropa jag innan jag sprang upp för trappan och in i sovrummet. På vägen hem från stan så hade vi gått till lea och hämtat hennes smink och så! Men hon hade ganska mycket kläder här också!! Jag öppnade dörren till sovrummet.
- Harry, jag vet inte vad jag ska ha på mig! Gnällde hon samtidigt som hon grävde igenom den stora garderoben.
- kan du inte ha det du har på dig nu? Fråga jag.
- va? Det här? Fråga hon och pekade på hennes svarta jeans och gråa linne.
Jag nickade till svar.
- men det är klart att jag INTE, kan ha det här! Sa hon och slängde sig i sängen.
- okeej... Sa jag bara och la mig ned bredvid henne.
- ska vi verkligen gå på festen? Fråga hon och vände sig mot mig.
- jag vet inte... Vill du? Fråga jag.
- jag vet inte... Jag vill men jag har inget att ha på mig! Sa hon och jag tyckte jag hörde henne mumla något som lät typ:" om ja bara hade den blåa blusen..."
- vad sa du? Fråga jag.
- va? Ne, inget! Sa hon.
- jag kan kolla om jag hittar något! Sa jag och hon nickade.
Jag letade runt i garderoben och efter ett tag så hittade jag ett perfekt plagg! Det var en hög kjol och en Batman t-shirt med en skinjacka som har nitar.( bild där uppe👆)
- det här! Sa jag och visade upp plagget.
- Ja!! Gud vad bra du är Harry! Vad bra kombinerat! Sa hon och log mot mig innan hon tog kläderna och gick ut till badrummet för att byta om antar jag.- Klara -
Jag drog på mig kläderna Harry valde ut och det blev faktist ganska bra! Han har väldigt bra smak när det gäller kläder. När jag var klar så gick jag ut till Harry igen som var kvar i sovrummet och så ställde jag mig framför helkropps spegeln. Det var snyggt men jag ville ha en lite snyggare hårfrisyr än bara utsläppt och så behöver jag sminka mig lite mer. Jag satte upp håret i en hög hästsvans och började med sminket. Det fick bli puder, mascara, en brun skuggning vid ögonen, ett tjockt lager med eyeliner och ett rött fylligt läppstift. När jag höll på att lägga på läppstiftet så kom Harry upp bakom mig och kramade om mig.
- du är så fin! Sa han och pussade mig i nacken.
- tack Harry! Du är också jätte fin! Sa jag. Han hade på sig ett par svarta tajta jeans och en vit shorta som var lite öppen vid hans bröstkorg så man såg hans tatueringar.
- det här låter kanske lite konstigt då nästan alla killar säger att det är fint när tjejen har utsläppt hår för att håret är så fint men jag säger att det är fint när du har uppsatt hår!! Sa han.
- o-okej, jag vet... Mitt hår är inte så fint... Sa jag.
- neej, det är jätte fint, det jag menar är att jag bara vill få bort det så att man kan se ditt vackra ansikte!! Sa han och jag kände hur jag börja rodna.
- Harry, sluuta! Du får mig att börja rodna!! Sa jag och skrattade.
- men du är fin när du rodnar! Sa han och kramade mig hårt och gosigt.
- nu måste vi gå! Vi ska möta dem andra utanför festen om 10 minuter! Sa jag och började ta på mig mina svarta kängor.~ när de kommit fram till festen ~
När vi kom fram så såg vi Lea, Niall och alla andra stå utanför och vänta på oss så vi gick till dem.
- vad var det som tog sån tid? Fråga Louis lite tjurigt.
- vi är faktist inte sena! Det är ni som var tidiga! Sa jag och kollade klockan på min iphone 5. 19.59.
Louis gick tjurigt in i det stora huset som jag väl känner igen och vi andra följde efter. Även fast vi var här precis i tid så var festen redan i full gång. Så fort vi kom in så tappade jag bort alla bland allt folk. Men jag gick till köket för att få mig något gott att dricka. Jag tog en röd plastmugg med någon slags alkohol i och satte mig på en stol och kollade utöver den dansande folkmassan.
YOU ARE READING
Harry Styles!
FanfictionKlara är en tjej på 18 år som bor i London. Hennes föräldrar dog i en bilolycka när Klara var 9 år, sedan dess så har hon varit flitig i skolan och haft bra betyg i alla ämnen. När hon var 17 år så fick hon åka från Sverige till London på semester...