Svar + kapitel❤️

542 21 3
                                    

(Kapitlet kommer efter svaren!)

1. Hur gammal är du?
Svar: jag (Bella) är 13 år men fyller 14 i år!

2. (Till Klara) hur ser du ut?
Svar: jag ( klara )har mörkblont hår som går ned till magen, blå-gråa ögon, ungefär 176 cm lång. Är ganska smal, men har ändå synliga kurvor.

3. Vem är din favorit i One Direction?
Svar: min (Bellas) favorit är Niall eller Harry men det går knappt att välja mellan någon av grabbarna!

4. Kan du uppdatera oftare?
Svar: jag försöker att uppdatera så ofta jag kan,men just nu så har jag väldigt lite tid, jag ska ha en konsert nästa vecka så har typ rep varje dag nästan, och så har jag träningar också! Om ni vill ha mer kapitel så skulle det vara till stor hjälp om ni skickade lite förslag på vad jag skulle kunna skriva och vad som ska hända med dem i berättelsen!

5. Of course, så ska jag tipsa om lovisehrling's novell: Just like Diana! Den är jätte bra även fast det bara har kommit ut några få kapitel!❤️

KAPITEL!!!!

- Klara -

Nu var det dags! Morfar skulle åka hem till Sverige och jag skulle få stanna kvar här med min underbara pojkvän och mina 5 bästa vänner! Azzå Resten av killarna från bandet och Lea. Jag hade kommit extra nära Niall på den här tiden, jag vet inte om det var den där kyssen som vi hade förut som gjorde att vi kom närmare varann, eller om det bara var av slumpen...

- Hejdå gumman, jag hoppas att vi ses snart igen, eller i varje fall höras! Sa morfar. Jag nickade och pussade honom på kinden.

- hejdå morfar, jag kommer att sakna dig. Han log mot mig en sista gång innan han gick bort och försvann i folkmassan. Jag suckade men vände mig om och började gå ut från flygplatsen. Jag vandrade vidare och kom tillsist fram till målet... Starbucks. När jag steg in innanför dörren så plingade det till och några få kunders blickar vändes mot mig. Men när dem väl insåg att det bara var en tråkig 19 årig tjej som kom och ingen som dem känner eller någon superstar så vände dem besviket tillbaka huvudet till de dem höll på med innan jag kom in och störde. Jag suckade och började gå bort till den långa kön som var till för dem som ville beställa. Jag ställde mig sist och tog upp min mobil för att kolla om något hade hänt.

Från: Harry❤️
Skickat: 19.06
Are you home yet?❤️
Xx Harry

Från: Klara
Skickat: 19.15
No, I'm at Starbucks🐷
Xx Klara

Jag suckade ännu en gång innan jag lade ned mobilen i fickan.

När jag hade beställt den varma chokladen så gick jag och satte mig vid ett litet bord för två. Jag satt och kollade ut genom fönstret samtidigt som jag sörplade lite lätt på chokladen. Det här var något som jag nästan aldrig hann göra. Bara sitta och ta det lite lugnt ett tag, inte stressa utan bara slappna av och tänka för sig själv. Antingen så skulle jag jobba eller så var jag med Harry. Och när jag väl var ledig så ringde det alltid någon som: Lea eller Alex och undra om jag kunde hänga på att gå på någon fest eller att ha en sleep over. Då menar jag att det brukar vara Lea som frågar efter en sleep over, inte Alex... Usch... I varje fall så älskar jag dem här stunderna som jag bara kan vara själv och ta det lugnt.
" pling" lät det och jag kollade automatiskt mot dörren där plinget kom ifrån. Där kom en mycket välkänd person gående med ett litet leende på läpparna. Jag vände snabbt bort huvudet och hoppades på att han inte hade sett mig. Visst, jag gillar honom och han är en av mina bästa vänner men jag orkar bara inte just nu. Den blond håriga killen, stannade upp och svepte snabbt blicken runt i cafeterian. Jag drog snabbt upp luvan och vände bort blicken. När jag sedan vände tillbaka den så stod han i kön för att beställa, jag suckade lättat men lät fortfarande luvan ligga kvar på mitt huvud.

Från: Harry❤️
Skickat: 19.36
Can you come to me? Or can I come over to you? When will you get home?
Xx Harry

Från: Klara
Skickat: 19.38
Sure, you can come to me in a half an hour? I'll go from Starbucks now then.
Xx Klara

Från: Harry❤️
Skickat: 19.39
Good! ❤️ do you want me to come and get you? You don't have to answer, I'll come anyway, I'll be there in a minute.
Xx Harry

Jag log mot sms:en och började resa mig upp. Jag började gå mot dörren.
- eyy, Klara?! Ropade någon.( antagligen Niall) jag stannade till och vände mig sakta om.
- oh, hey Niall! I didn't know you were here?! Ljög jag.
- yeah, I didn't saw you either. Svara han och vinkade med handen i en gäst att jag skulle sätta mig ned vid bordet som han och några andra satt vid. Antagligen dem han letade efter när han svepte med blicken över folket då han kom in.
- come and sit down! Sa han.
- no, I should go, Harry is waiting. Sa jag och Nialls leende dog sakta ut.
- oh, okey, i understand. Well, see you!
- yeah, sure. Bye! Ropade jag och gick ut genom dörren. Jag kollade ut mot gatan och när jag såg Harrys bil så började jag snabba på med stegen dit. Jag öppnade dörren och hoppade in i framsätet.
- hi sweetie! Sa Harry och putade med munnen som att han väntade på en puss.
- hi! Svara jag och gav honom en snabb puss.
- what taked you so long? Fråga Harry.
- oh, I met Niall on Starbucks. Svara jag och satte på mig säkerhetsbältet.
- okay, what did he say?
- örm, nothing special, really. Svara jag. Harry kollade på mig med en blick som jag inte kunde tolka.
- what? Fråga jag och höjde på ena ögonbrynet.
- nothing special?
- nope!
- okay, let's go home then! Too you?
- yeah, sure!

När vi var hemma så parkerade Harry bilen och vi klev ur. Jag öppnade porten och gick upp en kort trappa, låste upp dörren och vi klev in. Vi tog av oss våra ytterkläder och begav oss sedan ut i vardagsrummet. Vi satte oss i soffan och Harry slog på Tv:n. Jag la mig så nära Harry som möjligt.
- I love you Harry! Viska jag.
- I love you more, Klara. Svara han och pussade mig på pannan. Jag vinklade upp huvudet och pussade honom en gång till på munnen, och en till, och en till, och sen en lång, passionerad kyss.
- oh, Klara, you just make me so full of desire! (google översätt;)

--------------------------------------------------------------------

Hoppas att ni gillade det korta kapitlet! Tack för frågorna!

Tips: just like Diana Av: lovisehrling

Luv u❤️

// Bella👍💞😀😜💗😝😄💖😛😃

Harry Styles!Where stories live. Discover now