30. BÖLÜM 🍃

2.6K 164 85
                                    

MEDYA : Deniz'in giydiği gelinlik

😍😍😍 

Bir erkeğin bir kadına söyleyebileceği en güzel söz; 'bir daha ki seveceğim kız, bizim kızımız olacak' demesidir.

🍃🍃🍃🍃🍃

3 AY SONRA

DENİZ'İN AĞZINDAN

Ayrılık ve ardından gelen acısı nasıldır bilirim. Çok berbat bir duygudur.

İnanılmaz. Anlatılmaz. Ölümden sonra ki en acı olay belki de. Ama dur diyemezsin bazen. Bazı anlar olur ki boğazın düğümlenir. Konuşmak istersin, arkasından bağırmak.. Ama yapamazsın. Ağlamaya başlarsın gerçekten seviyorsan. Belki gözyaşın akmaz bazen ama için kan ağlıyordur. Gittiğine inanamazsın. 'Her şeyim' dediğin, 'hiçbir şeyin' olur o an. Sanki daha önce hiç tanışmamış gibi. Sanki hiçbir şey yaşanmamış gibi. Sanki anılarınız bir anda silinmiş ve hiç olmamış gibi...

Ama bunların bir sebebi de ben olmuştum zamanında. Benim yüzümden yaşanmıştı o uzun ve dayanılmaz ayrılığımız. O günleri her hatırladığımda gözlerim doluyor. Aynı şeyleri tekrar kim yaşamak ister ki?

O lanet olasıca hastalığım yüzünden ayrılmam gerekiyormuş gibi hissetmiştim. Ve olmuştu. Hiç istemesemde olmuştu. İşte O zamanlar yaşıyordum, ama nefes alamıyordum sanki. Ruhum bedenimin içinden çıkmış gibiydi. Bedenen zorla da olsa yaşıyorsam, ruhen ölüydüm.

Çok kötü bir durumun içindeydim.

Ama şimdi...

Mutluydum.

Sevdiğim adamla evleniyordum bugün. Hayatlarımız tam anlamıyla birleşecekti. Onun soyadını alacak, onun karısı, eşi olacaktım. Birbirimize hayat olacaktık gerçek anlamda. Öyle mutluydum ki.

O lanet, kötü günlerin inadına daha da mutluydum ve mutluluğumu da gizlemeye gerek duymuyordum. Doyasıya yaşıyordum.

Güzel günleri görebilmek için büyük bir sabırla kötü günlerden geçmek gerekiyordu. Bunu geçmişte daha iyi anlamış, ve başarmıştım. Çünkü her güzel şeyin de bir zorluğu vardı. Kolay hiçbir şey yoktu.

Sonuçta bizim çok meşhur bir sözümüz vardı öyle değil mi?
'Bazen bitmek bilmeyen dertler yağmur olur üstüne yağar, ama rengarenk gökkuşağı da yağmurdan sonra çıkar.'

Gerçekten de öyleydi. Ben bunu bizzat yaşayarak, o günleri tadarak anlamış, ve öğrenmiştim. O günler sayesinde bu mutlu günlerimize gelmiştik biz. O kötü günleri geçebildiğimiz için. Sabrettiğimiz için... Bunu başarmıştık.

Aklım, o yaşanılan kötü günlerden sonra gelen güzel bir güne gitti yine.

Yine,

Ve yeniden.

Öyle güzel ve heyecan vericiydi ki.

Sevdiğim adamdan aldığım evlilik teklifini hatırladım tekrar.

Yüzümü bir gülümseme esir aldı birden.

ArYa (AŞK) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin