MEDYA : Yeni kapağımız
😍😍😍
Dünyadaki her şeyin bir sebebi vardır. Her bitki bir hastalığı tedavi etmek için büyür. Ve her insan bir görevle yaratılmıştır...
🌿🌿🌿🌿🌿
ARMİNA'DAN DEVAM
Sabah uyandığımda saat 9'a geliyordu. Kalkıp kısa bir duşa girdikten sonra da hemen üzerimi giyinmiştim.
Saçlarımı da kurutma makinesiyle güzelce kurulayıp özenlice taradım. Ardından yukarıdan at kuyruğu da yaptıktan sonra odadan çıktım. Bilerek makyaj yapmamıştım. Nasıl olsa daha evdeydim. Kahvaltı yapılacaktı.Salona indiğimde hiç ses seda yoktu. Sanırım benden başka kimse uyanmamıştı daha. E haklılardı da. Günlerdir ilk defa sorunsuz bir gece geçirmiştik.
Bu yüzden de istedikleri kadar uyusunlardı.
Artık hak ediyorlardı bunu.
Soluksuz ve huzurlu bir uykuyu.
Ben erken uyanmaya alışmıştım, o yüzden bu saatte uyanmıştım. Hem bugün günlerden de Pazar'dı. Hafta tatilimdi. Hepimizin öyleydi.
Derin bir nefes alarak mutfağa doğru adımlamaya başladım.
Dün akşam Pırıl'la birlikte Ezgi'yi yolda sıkıştırmamızın ardından direkt depoya götürmüştük. O da şu an babası ve manevi abisinin yanındaydı ve bugün öğleden sonra işleri bitecekti. Sadece o Zafer pisliği kalmıştı geriye ama artık onun da işi zorlaşmıştı. Kolayca yakalanırdı.
Çünkü Salih Çakır ve Atlas olmadığı sürece, o da bir hiçti.
O Zafer onlara güveniyordu. Artık sonu da gelecekti.
Sonuna gelecektik.
Finale yaklaşmıştık, ve bunun da kazananı BİZ olacaktık.
Her zamanki gibi...
Aslında bu dünya kötülerle doluydu ama kazanan her zaman iyiler olurdu.
Sonunda mutlaka kazanan biz olurduk.
Onlar sadece kazandıklarını düşünürlerdi,
O kadar..
Gerçi, şu saatten sonra da elimizde oldukları için böyle bir şeyi düşünemezlerdi ya. Orası ayrıydı tabi.
Artık düşmanları teker teker çıkarıyorduk hayatımızdan. Bu dünyadan.
Dün gece hepimiz burada, yani Korkusuz Malikanesi'nde kalmıştık. Ablam da taburcu edilmişti. Lalin teyze kalmamız için çok ısrar etmişti. Sadece annem ve babam kendi evlerine gitmişlerdi, çok kalabalık olmayalım diye.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ArYa (AŞK)
Fiction généraleArYa (Ezik Kızın Değişimi) adlı hikaynin 2. Kitabıdır. Ve devamı niteliğindedir. Önce ilk kitabın okunulması önerilir. ********** Kalbime bir hançer gibi saplanan gerçeklerin baş kaldırdığı yerden bakıyorum şimdi hayata. Bu boşvermişlik hissi benim...