MEDYA : Alina
😍😍😍
Kırıldıkça değişirsin.
Değiştikçe güçlenirsin.
Güçlendikçe umursamazsın.🌹🌹🌹🌹🌹
2 AY SONRA
YAZAR'IN AĞZINDAN
Genç adam sevdiği kızın odasına girdi.
"Canım, bugün inşaatı kontrol etmeye gidecektik. Az önce Yalım abi aradı, onu sordu."
Derin bir nefes aldı Pırıl. Tamamen unutmuştu. "Ben onu tamamen unuttum yaa. Yoğunluktan olsa gerek." dediğinde Oktay'ın yüzünde bir tebessüm oluştu.
"Bilmez miyim." dedi. "Çok çalışıyorsun şu son bir ayda. Beni bile ihmal ettin."
Genç kız hak veriyordu Oktay'a. Ama abisine bir söz vermişti. İkisinin şu an yapılmakta olduğu evlerinin inşaatıyla yakından ilgilenmesi gerekiyordu.
"Biliyorum canım, haklısın. Ama şu ev bir bitsin, söz bütün günümü sana ayıracağım."
İşte genç adam, bunu duyduğuna çok sevindi.
Pırıl'da masasını güzelce topladıktan sonra Oktay'la birlikte çıktılar odadan.
"Çocuklar, yapılan inşaatın oraya gidiyorsunuz sanırım?" diye sorarcasına konuşan Hasan Soykır'dı. Bazı imzalar için Pırıl'ın odasına geliyordu.
Genç kız gülümseyerek, "Evet." diye yanıtladı onu.
"Hmm, tamam o halde. Yeni proje için bazı atılması gereken imzalar vardı da, gelince atarsın."
"Aceleyse eğer atayım hemen, öyle gideriz."
Hasan Soykır, kızı gibi gördüğü Pırıl'a şefkatle baktı. "Yok kızım. Acelesi yok." dedikten sonra, onun odasına doğru ilerledi yavaşça. "Dosyayı odana bırakıyorum. Gelince halletsen de olur."
***********
İki genç de arabadan indi ve inşaata doğru yürümeye başladı. O sırada mühendisin oğlu onları görünce, "hoşgeldiniz Pırıl hanım." dedi. Oktay'ı umursamadı bile. Gülümseyerek genç kıza bakıyordu. Ya da daha doğrusu hayranlıkla...
Bunu anlayan Oktay öfkeyle ona bakarken, "hoşbulduk Ahmet Bey." dedi. Bütün kelimeleri de bastırarak söylemişti. Ve tekrarladı. "Hoşbulduk."
Ahmet ona memnuniyetsiz bir bakış gönderirken, "siz de hoşgeldiniz Oktay Bey." dedi ve yüzünü de hafiften buruşturmadan yapamadı.
Genç kız ise bu can sıkıcı havayı dağıtmak için araya girdi hemen.
"Biz inşaata bakmak için gelmiştik. Var mıdır bir sıkıntı?"
Başını Oktay'dan çekerek Pırıl'a çevirdi direkt. Ve gülümsedi yine.
"Her şey yolunda Pırıl Hanım. Siz hiç merak etmeyin. Ben bütün eksikleri hallediyorum."
Oktay, onun sevdiği kızla konuşma biçimine kaşlarını çatarak bakıyordu. Çünkü Ahmet, Pırıl'la çok samimi bir diyaloğa giriyordu. Fazla samimiydi ve genç adam da elbette bundan fazlasıyla rahatsız olmuştu. Neredeyse, 'canım' falan diyecekti Pırıl'a. Eğer kendisi olmasaydı orada, büyük ihtimalle söylerdi de. Çünkü tam olarak bu şekilde konuşuyordu sevgilisiyle. Elleri yumruk oldu birden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ArYa (AŞK)
Ficción GeneralArYa (Ezik Kızın Değişimi) adlı hikaynin 2. Kitabıdır. Ve devamı niteliğindedir. Önce ilk kitabın okunulması önerilir. ********** Kalbime bir hançer gibi saplanan gerçeklerin baş kaldırdığı yerden bakıyorum şimdi hayata. Bu boşvermişlik hissi benim...