MEDYA : Sizce de Armina ve Yalım birbirlerine çok yakışmıyorlar mı?
Hele Yalım'ın gülüşüne bakar mısınız bi... Tam aşık olunası değil mi ama..?
Gerçi benim sevgilim var, aman o duymasın da. Kskkskdkdkd 🤫💟💟♾️💟💟
Öncelikle yeni bölüm sananlar için özür dilerim. Lakin bölümü atalı daha 2 saat olmadı. Sizden bir konuda yardım isteyecektim ben sadece.
**********
Öğrendik ki; Her yarayı saran zaman değil, sevgidir.
(söz ; Armina ve Yalım içindir)
Çok uygun değil mi sizce de?
💟💟♾️💟💟
Eveeet, sevgili okuyucularım... 😁
Tahmin edersiniz ki; Atlas bir kaç bölüm sonra tamamen yok olacak bu dünyadan. Kskkskdkdkd
Yani artık olmayacak hikayemizde. Kesin herkes bunu istiyordur öyle değil mi..? 😃
Ve biliyorsunuz ki, kitabın kapağında Atlas'ta var. Bu yüzden, yani artık o ortadan kalkacağı zaman kapağı değiştirmeyi, başka bir kapak koymayı düşünüyorum. Kapağımızda Atlas olmayacak tabii..
Bununla ilgili elimde 2 tane kapak var. Ve ben karar veremedim. Benim için en güzelini seçer misiniz rica etsem?
Ama biliyorsunuz ki böyle şeyler göreceli olur. Yani en çok beğenilen hangisi olursa, o olacak.
Şimdiden teşekkürler hepinize... Seviyorum sizi... ❤️
Burada kapağın rengi uzaktan doğru çok güzel görünüyor ama dimi?Ve burada da kapakta göz renkleri çok belirgin çıkmamış mı? Çokta güzel görünüyorlar dimi?
Ben sadece beğendiğim yanlarını ve söylemek istediğim şeyleri söyledim. Siz, hangisi hoşunuza gittiyse onu seçin lütfen. 🙏
Herkesin yorumlarını bekliyorum canlarım.. 💝
SİZE O KAPAKLARIN KİTAP HALİNDE OLANLARINI DA ATAYIM
1-
2-
Hadi bakalım; hepinizi de yorumlara bekliyorum... ☺️ ❤️Kapağı seçtikten sonra sohbet amaçlı bir şeyler de yazabilirsiniz. Azıcık sohbette ederiz. 😁 Yeni bölüm gelene kadar...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ArYa (AŞK)
General FictionArYa (Ezik Kızın Değişimi) adlı hikaynin 2. Kitabıdır. Ve devamı niteliğindedir. Önce ilk kitabın okunulması önerilir. ********** Kalbime bir hançer gibi saplanan gerçeklerin baş kaldırdığı yerden bakıyorum şimdi hayata. Bu boşvermişlik hissi benim...