¦29¦

187 32 29
                                    

Юта наблюдаваше познатата бета притеснено, не можейки да се отърве от нервното си чувство. Защо не искаше въпросният сервитьор да го вижда заедно с Джехьон? 

-Юта, какво има?-попита Джехьон, който веднага, когато го видя да спира се спря също. Погледна към бетата пред тях, която явно също ги гледаше.-Познавате ли се?-попита тихо той, колкото само русокосия да го чуе.

Чувайки гласа на лилавокоското, Накамото се съвзе от транса си и го погледна. Бързо успя да осмисли думите му, след което поклати отрицателно глава.

-Да вървим. Ще закъснеем.-каза бързо той и хвана другия за ръката, малко над китката, задърпвайки го към изхода на заведението.

Те минаха покрай въпросната бета, като тя им се подсмихна.

-Замени онзи сладур с друг. Явно бързо ги сменяш.-подхвърли брюнетът, след като те двамата минаха покрай него.

Думите му бяха добре чути от Юта, което бързо успя да го разгневи и да го накара да се спре на място. Той стисна свободната си ръка в юмрук, докато при другата затегна захватката си около ръката на алфата. Почувства как гнева го завладяваше малко по-малко, но сякаш това не го интересуваше сега. Не му пречеше, че след малко може да се сбие с този глупак. Даже напротив, много се радваше, че щеше да го направи.

Погледна към другата бета, пронизвайки го с кръвнишкият си поглед. Щеше много добре да го подреди, така че веднъж завинаги да си знае мястото и да не си отваря устата без да го питат.

Джехьон забеляза рязката промяна в държанието на японеца. Погледна към кестенявокосата бета, при което бързо се усети защо Юта бе променил държанието си. Както Юта, така и той бе чул коментара на сервитьора, но за разлика от русия, той не схващаше за какво ставаше дума. Но пък схващаше, че трябва бързо да изведе Накамото от тук или иначе и двамата щяха да загазят.

-Юта, часовете ще започнат.-той му се усмихна приятелски и застана, така че да закрива служителят.-Да вървим.

-Аз ще закъснея малко.-отвърна японецът и го пусна.-Току-що ми излезе спешна работа за вършене.

-Знаеш ли какво, смятам да прекъсна тази твоя работа.-заяви Джехьон, карайки другия да го изгледа объркано.

-Какво?-попита Накамото, но действията на лилавокосият го изненадоха. 

В следващият момент, кореецът се наведе и сграбчи японеца за кръста, повдигайки го. Преметна го на рамото си, след което побърза да излезе от заведението преди другия да се е съвзел от изненадващото му действие и да се опита да го удари или ритне.

『 Loss or victory?』Where stories live. Discover now