¦0¦

594 47 35
                                    

Тейонг напъха последният учебник в раницата си, след което я преметна на едното си рамо и се обърна, тръгвайки към вратата. Излезе от стаята си и се насочи надолу по стълбите към първият етаж.

Мина през кухнята, при което веднага срещна обърканите погледи на родителите си. Игнорира ги и набързо си взе малко от закуската, която бе подготвена за него и се насочи към входната врата. Тъкмо щеше да излезе от стаята, когато гласа на баща му го спря на място.

-Не е ли много рано?

Той погледна назад към баща си, след което и към майка си, която потупа свободния стол до масата. Поклати отрицателно глава, отказвайки на майка си да седне и отговаряйки на въпроса на баща си.

-Не, обещал съм на Джехьон да отида по-рано заедно с него. Той отново успя да изнерви един от заместник-директорите и затова си получи наказание да кара четири поредни седмици нулев час.-обясни им той.-Обещах му да бъда с него през тези нулеви часове, за да не му е скучно.

-Как нулев? Вие в седем ли ще започвате тези часове?-попита объркано възрастната алфа, след което отпи от кафето си.

-Да. Почваме в седем и след половин час ни пуска, а от нас се очаква да пристигнем и половина в първият ни час. Макар и невъзможно, Дже сам си го изпроси.-младото момче въздъхна примирено.

-А какво получаваш ти в замяна? По-малко сън?-майка му го изгледа скептично, скръствайки ръце.-Защо не го оставиш сам да си седи там?

-Защото съм му най-добрият приятел.-отвърна ѝ Те, след което тръгна към вратата.-До после!

-До после!-отвърнаха родителите му, при което той вече можеше спокойно да излезе от дома си.

°•°•°•°•°•°•°•°

-Но все пак можеш ли да повярваш, че онзи гаргойл ме наказа да идва в седем сутринта на училище! Това си е чисто престъпление!-измрънка за пореден път лилавокосият, като в същото време размахваше гневно ръце във въздуха.

-Дже, не ти ли писна да се оплакваш?-Тейонг въздъхна.-И без това ти сам си си виновен. Не трябваше да пишеш на колата му със спрей "гаргойл". Заслужи си го.

-Още не мога да повярвам, че той успя да ме хване! Аз бях толкова внимателен! Дори се опитах да натопя Чен хьонг, като му натиках спрея в сака по физическо, но този гаргойл пак успя да разбере, че съм аз!

『 Loss or victory?』Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora