Джехьон взе якето си, както и очилата на русокосия, и се върна обратно в заведението. Щом влезе първото нещо, което му привлече погледа бе японеца, който седеше на тяхната маса с наметнато върху себе си якето на синьокосата алфа. Леко се намръщи от това, но реши че няма нужда да се ядосва за подобно нещо. Много добре знаеше, че Тейонг не беше от приятелите, които биха ти отмъкнали гаджето. Също така Тейонг беше от типът хора, които винаги биха помогнали на приятел, а Юта му беше точно такъв. Двамата бяха просто приятели.
Тръгна към масата им и щом я стигна, зае собственото си място, поглеждайки към любимия си. Накамото обаче никак не го отрази и дори сякаш не усети присъствието му. Русокосата бета се бе загледала на някъде и не обръщаше внимание на нищо друго.
Дже погледна в същата посока, в която гледаше и другото момче, искайки да види какво наблюдаваше то. След като го направи, той видя най-добрият си приятел, който чакаше близо до касата. Синьокосата алфа седеше подпрян на една от витрините, държейки в едната си ръка телефона и гледаше доста съсредоточено нещо на него, докато явно чакаше своята поръчка.
Лилавокосият се намръщи, след което погледна към японеца. Юта все още продължаваше да гледа на там, което го накара да се обърка и леко ядоса. Нямаше да го отрича, ревнуваше си здравата, макар и да знаеше, че няма защо да го прави. Между другите двама нямаше нищо специално, нито щеше да има. Но това не му пречеше да се ядосва от това, че японеца се взираше дълго в най-добрият му приятел.
-Дже, върнал си се.-обади се Тейонг, който току-що се върна на тяхната масата. Беше се усмихнал широко, което също леко го подразни.-Взе ли всичко от колата?
-Мхм.-измрънка той, след което подаде към русокосия очилата му.-Ето, Юта, очилата ти.
Накамото, който не беше забелязал присъствието на лилавокосото момче, се стресна леко, когато чу другия да произнася името му и го погледна стреснато. След секунда-две се осъзна и взе калъфа за очила от ръката му, кимвайки благодарно.
-Благодаря ти.-отвърна му Юта.
-Ето ти и горещият шоколад.-Те остави напитката пред бетата, усмихвайки му се, след което се настани на мястото си.-Не знаех какво би искал да пиеш и затова просто реших да заложа на обикновения горещ шоколад. Надявам се да ти хареса.
YOU ARE READING
『 Loss or victory?』
FanfictionЮта е бета, която не приема факта, че алфа върколаците са по-силни от всички. За да оспори това, той предизвиква алфи от училището си и успява да победи всички без две - Джехьон и Тейонг. Той и Джехьон са равностойни, а Тейонг отказва да се изправи...