Теил бягаше от стая в стая, търсейки нещо, с което да може да се погрижи за припадналото момче. Но за негово съжаление, освен чаша с вода, нищо не успя да намери.
Започна да пръска лицето на синьокосият, искайки да го събуди, като в същото време оглеждаше тялото му за някакви драскотини или ухапвания. Раздърпа малко дрехата му, оглеждайки раменете му, като при това успя да намери следи от зъби върху лявото му рамо.
-Мамка му, ухапал те е!-изруга той и се хвана за главата.-Как се очаква да се справя с теб сега, а!?
В следващият момент вратата зад него се отвори и едно високо кестенявокосо момче пристъпи прага на къщата.
-Чухте да викаш. Какво става?-попита то, гледайки към червенокосият.
-Тейонг е в безсъзнание.-започна да обяснява Теил.-Трябва да го заведем в болницата спешно!
Брюнетът кимна и се приближи до тях.
-Отдръпни се.-каза му той.-Ще го вдигна на ръце, а ти ми отваряй вратите.
-Добре.-съгласи се Теил и се отдръпна настрани, за да може по-високият да хване синьокосият.-Хансол, внимателно с него.
-Добре.
Брюнетът клекна, след което внимателно обви ръцете си около по-малкото момче и го вдигна. Теил побърза да отиде да отвори вратата. Хансол понесе Тейонг към изхода на къщата, излизайки заедно с него и съпруга си от навън.
-Ключа на колата е в десният джоб на якето ми. Бръкни и го вземи.-инструктира го по-високият, а червенокосият кимна.
По-ниското момче бързо бръкна в джоба му и извади въпросният ключ. Насочи го към превозното средство, при което то се отключи. Тръгна към него и отвори задните врати, за да може брюнета да вкара Те вътре.
Щом Хансол вкара Тейонг в автомобила, се качи на шофьорското място и направи знак на съпруга си да се качва също. Червенокосото момче се качи и му подаде ключовете, а той побърза да запали двигателя.ю
-Ами брат ти?-попита Теил, поглеждайки към клетката, където все още седеше подивялата бета.
-Когато идвах звъннах на хората на Джей Би, те идват насам.-уведоми го брюнетът.-Те ще го приберат, а ние ще се погрижим за Тейонг.-той подкара колата по тъмната пътечка.
-Трябва да им пишем, за да знаят, че те ще го вземат.-каза Теил и извади телефона си, започвайки да пише на Марк.
YOU ARE READING
『 Loss or victory?』
FanfictionЮта е бета, която не приема факта, че алфа върколаците са по-силни от всички. За да оспори това, той предизвиква алфи от училището си и успява да победи всички без две - Джехьон и Тейонг. Той и Джехьон са равностойни, а Тейонг отказва да се изправи...