¦6¦

219 36 24
                                    

Тейонг седеше пред вратата на стаята, в която щеше да има час, но нещо в него му казваше да не влиза. Хвана дръжката и тъкмо щеше да я натисне, за да влезе, но вместо това я пусна, обърна се и тръгна по коридора. Мигновено желанието му да прекара четиридесет минути, слушайки как някоя госпожа да му плямпа на главата, изчезна само за отрицателно време. 

Насочи се към тоалетните на етажа, искайки да измие лицето си и да се опита да освежи мислите си. Щом ги стигна, бутна врата и влезе вътре, но след като видя русокосото момче да се мръщи срещу огледалото.

Подсмихна се леко и бавно и тихо се доближи до него. Японецът видя образът му в огледало и се намръщи още повече. Това момче защо го преследваше?

-Защо не си в час?-изръмжа срещу образа му в огледалото.

-Не ми се влиза.-отговори честно кореецът, приближавайки се повече до него и заставайки от лявата му страна.-Не искаш ли малко помощ?

-Не.-отряза го, след което пусна водата и напълни шепите си с вода. Вдигна ги нагоре, измивайки лицето си.

-Само с вода няма да стане. Трябва да си промиеш раните по-хубаво.

-Гледай си собствената работа.-изрепчи му се, след което продължи да мие с вода раните по лицето си.

-Стой тук. Връщам се ей сега.-каза Тейонг, след което се обърна и излезе от тоалетните.

Накамото го наблюдаваше в огледалото и щом го видя да излиза, си отдъхна. Беше му странно някой напълно непознат да иска да му помогне, още повече, че той бе алфа. Нямаше му никакво доверие и не смяташе да му има.

Поклати глава, след което отново се върна към това да промива кървавите си рани. Знаеше, че боя щеше да бъде тежък и труден, но бе уверен, че ще победи. Трудно му е все още да възприеме, че се оказа равен на този Джехьон. 

-Кретен!-изръмжа той, удряйки към стъклото.

Успя да го счупи и да нареже ръката си. Погледна я, осъзнавайки че цялата бе в кръв, а няколко секунди по-късно усети изтръпване. Размаха ръката си, надявайки се да махне това усещане, но това не помогна. 

Въздъхна и се примири с това. Пусна водата със здравата си ръка , след което сложи наранената под струята вода. Започна да я мие внимателно, но кръвта продължаваше да се появява.

『 Loss or victory?』Where stories live. Discover now