Звънецът звънна, уведомявайки всички, че часът е свършил.
-Това беше всичко за днес. До следващият час.-господинът им изтри дъската, след което прибра нещата си и излезе от стаята.
Веднага щом учителят излезе, японецът побърза да стане от мястото си и да седне на свободното до Тейонг. Синьокосата алфа се изненада да види другия до себе си, но все пак не каза нищо.
-Става ли днес да седя до теб? Писна ми от Джехьон.-каза с усмивка на лице русокосият, при което той му кимна.-Супер, благодаря ти.
-Юта!
Чу се мрънкащият глас на лилавокосата алфа, при което Те погледна към него. Юта от своя страна дори не си направи труда да погледне назад към Джехьон, а единствено се взираше с широка усмивка към синьокоското. Не му се занимаваше с глупавото лигавене на лилавокосия, предпочиташе да обръща внимание на Тейонг. Искаше да опознае момчето до себе си и по някакъв начин да го впечатли. Макар и да не обичаше да се харесва на някого, сега щеше да направи всичко, за да се вдигне в очите на Тейонг.
-Юта, мисля, че Джехьон би искал да се върнеш при него.-каза Те, гледайки как приятелят му го убиваше с поглед.
-Твърде много иска!-възкликна той.-Докато те нямаше, той постоянно се въртеше около мен и ми досаждаше! Сега аз искам пък да прекарам малко време с теб и да не трябва да му слушам глупостите.
Алфата до него се засмя нервно, след което кимна примирено.
-Ясно.-кимна Те, след което се наведе, за да извади тетрадката си за следващия час, когато чу телефона си да иззвънява.
-Телефона ти звъни.-отбеляза Юта, поглеждайки към екрана на телефона на другото момче. Забеляза изписаното име на екрана, при което се намръщи.-Някакъв Теил ти звъни.
Щом чу това име, Тейонг веднага грабна телефона си и се изправи, с което изненада другия.
-Тейонг?-попита го объркано японецът.
-Трябва да вдигна, спешно е.-той грабна нещата си и излезе от стаята, оставяйки Юта объркан.
-Това си беше странно.
Чувайки глас зад себе си, Накамото веднага се обърна и щом видя Джехьон, се намръщи.
-Сядай си на мястото.-скара му се той, но другия го игнорира и седна на мястото, където до преди малко седеше синьокосия.-Това е мястото на Тейонг, а не твоето.
ESTÁS LEYENDO
『 Loss or victory?』
FanficЮта е бета, която не приема факта, че алфа върколаците са по-силни от всички. За да оспори това, той предизвиква алфи от училището си и успява да победи всички без две - Джехьон и Тейонг. Той и Джехьон са равностойни, а Тейонг отказва да се изправи...