Юта се облегна назад на оградата на училището, оглеждайки се наоколо. Беше дошъл по-рано от определения час, искайки да се подготви. Джехьон със сигурност е твърде силен и ще му бъде трудно да го победи.
Оттласна се от оградата и влезе в двора на училището. Седна на една от пейките и затвори очи. Пое си дълбоко въздъх, концентрирайки, след което бавно го издиша. Направи това още няколко пъти, докато опитваше да изпразни ума си.
-Казах ти, че е твърде рано. Вместо да спиш тук на тази пейка, можеше да спиш в собственото си легло.
Накамото разтвори веднага очи, виждайки пред себе си Джехьон. Намръщи се, след което извъртя очи.
-Недей да въртиш очи. Бях прав.-подсмихна се самодоволно кореецът.
Японецът отново извъртя очи, след което вдигна крак и ритна момчето пред себе си, карайки го да се отдръпне настрани. Джехьон изгуби равновесие за момент, вървейки назад, но бързо успя да балансира.
-Веднага ли почваме с боя? Не става ли първо да си поговорим малко?-обади се Джехьон, намръщвайки се. Трудно се водеше разговор с другия.
-Бий се или бъди победен.-това бяха единствените думи, които излязоха през устните на русокосият.
В следващият момент Накамото тръгна към корееца, замахвайки към него с юмрук. Дже блокира удара му, отблъсквайки го назад.
-Наистина си много силен. Това ще бъде страхотен бой.-лилавокосият се усмихна широко.
Японецът извъртя очи за пореден път, след което отново опита да нападне другото момче, което избегна атаката му и се опита да го атакува. Юта избегна неговият удар и успя да нанесе такъв в корема му, успявайки да го повали на земята за момент.
Джехьон се хвана за корема с едната ръка, но веднага когато усети, че скоро ще му бъде нанесен още един удар, се изтърколи надясно, избягвайки удара. Вдигна левият си крак, удряйки в лицето русокосият, карайки го да падне малко по-встрани на земята.
-Много си добър, Юта.-каза Дже, изправяйки се бавно. Погледна към русокосият, който също се изправяше в същото време.-Тази битка ми доставя голямо удоволствие.
-Отврат.
-Знаеш ли много си мил.-Джехьон придоби саркастично изражение, но веднага го смени със сериозно, когато видя идващият юмрук на другия към лицето му.
YOU ARE READING
『 Loss or victory?』
FanfictionЮта е бета, която не приема факта, че алфа върколаците са по-силни от всички. За да оспори това, той предизвиква алфи от училището си и успява да победи всички без две - Джехьон и Тейонг. Той и Джехьон са равностойни, а Тейонг отказва да се изправи...