Юта и Джехьон влязоха в някакъв китайски ресторант, който се намираше близо до тяхното училище. Това доста изненада японеца. Той не бе очаквал лилавокосият да го заведе в китайски ресторант. Очакваше другия да го заведе на някое изискано и скъпо заведение, което бе далеч от неговото ниво.
Двамата се настаниха на една от по-скритите маси в дъното на ресторанта. Бяха застанали един срещу друг, като лилавокосият кореец се усмихваше широко и сияйно, докато Юта се мръщеше отегчено.
-Изненадах ли те?-онази му самодоволна усмивка на Джехьон от по-рано се бе появила отново върху лицето му.-Сигурен съм, че не си очаквал да те заведа тук.
-Позна. Очаквах нещо по-изискано и по...корейско, но явно само това заслужавам.-русокосият извъртя очи, след което се облегна назад и скръсти ръцете си пред гърдите. Лицето му се намръщи още повече, искайки да отблъсне другия.
-Чакай, но ти ли харесва? Мислех, че не харесваш някакви префърцунени ресторанти и че обичаш по-спокойни и обикновени места.-лилавокосото момче изглеждаше изненадано и доста притеснено, което накара японеца се почувства малко гадно.
Може би не трябваше да се държи толкова студено и грубо. Трябваше ли да се държи по-мило с другото момче? Не искаше да му бъде приятел, но пък можеше да вземе пример от Тейонг и да стана приятел с него. Синьокоското доста се бе постарал да го накара да станат приятели и сега му беше приятна компанията му, така че дали ако се опиташе да бъде по-мил с Джехьон и може би го опознаеше малко, можеше да стане приятел с него?
-Съжалявам.-измрънка тихо, но достатъчно силно корееца да го чуе.-Държа се гадно.
-Няма проблем.-мила усмивка се появи на лицето на лилавокосият, която го изненада.-Май и аз не се държа много дружелюбно.
-Държиш се като кретен, който се опитва да ме забие.-каза му директно той.-Ако искаш може да се опита ме да бъдем приятели. Не съм поначало от хората, които се държат гадно и това не му допада много много, но пък ти ме принуждаваш да се държа така.-обясни му, при което другият кимна в разбиране.-Ако спреш да се опитваш да ме свалиш и се държиш с мен така, както с Тейонг, мисля, че ще успеем да намерим общи теми за разговор и няма да ми се налага да искам постоянно да те няма около мен.
-Значи ме пращаш в приятелската зона, така ли?-Дже нацупи устни, преструвайки се на тъжен.
CZYTASZ
『 Loss or victory?』
FanfictionЮта е бета, която не приема факта, че алфа върколаците са по-силни от всички. За да оспори това, той предизвиква алфи от училището си и успява да победи всички без две - Джехьон и Тейонг. Той и Джехьон са равностойни, а Тейонг отказва да се изправи...