¦3¦

243 34 15
                                    

Юта отвори входната врата на дома си, при което веднага чу стъпките на майка си.  Побърза да се качи на втория етаж, за да не може да се оправдава пред майка си защо му устната му за пореден път е сцепена. Тъкмо изкачи две от стъпалата, когато усети как майка му го гледа подозрително. 

Преглътна звучно и се опита да не поглежда към майка си, за да не разкрие устната си, от която продължаваше да тече кръв. 

Нали уж я беше промил добре в тоалетните на училището?! 

-З-здравей, мамо.-каза той, не искайки да звучи притеснено, но за жалост точно така звучеше.

-Отново си със сцепена устна.-Жената скръсти недоволно ръце.-Защо отново си се сбил? Нали говорехме вече за тези сбивания?!

-Мамо, добре съм. Не се тревожи.-побърза да каже той и започна да изкачва стъпалата, игнорирайки виковете на майка си.

-Юта, върни се! Веднага се върни!

Русокосият продължи да игнорира виковете на майка си и влезе в стаята си, заключвайки се. Не обичаше да се кара с майка си, но двамата просто не можеха да се разберат по отношение на това, което се целеше да направи японеца. Юта си бе поставил за цел да покаже на алфите, че не са толкова силни за колкото се имат и че една бета може без проблем да ги победи.

Младата бета се настани на леглото си, придърпвайки лаптопа си в скута си. Когато го отвори, се намръщи. Устройството почти нямаше батерия, което бързо го доведе до мисълта, че майка му отново се е опитвала да разбере какво е гледал или теглил.

Какво ѝ имаше на тази жена?! Защо не му оставяше лично пространство?! Той вече не беше малък, на осемнадесет беше, по дяволите! Ако искаше, щеше да гледа порно! Вече му беше позволено!

-Защо просто не спре с тези глупости.-изръмжа тихо той, не искайки майка му да го чуе, и извъртя очи.-Защо си мисли, че ще ѝ позволя да види, че съм гледал порно?! Ако го бях правел, щях да изтрия всичко много ясно!

Поклати ядосано глава, след което остави лаптопа на леглото и стана, запътвайки се към бюрото си. Взе от там зарядното и се върна на мястото си на леглото. Вкара единия край на зарядното в контакта, а другия го свърза с лаптопа.

Отново придърпа устройството в скута си, включвайки го. Щом се включи, той побърза да звънне на най-добрият си приятел. Изчака малко и скоро на екрана му се появи чернокоса омега, която му се усмихваше широко.

『 Loss or victory?』Onde histórias criam vida. Descubra agora