Тейонг се прибра в дома си, при което първите хора, които го посрещнаха бяха родителите на Джехьон и самият Джехьон, които го гледаха изненадано. Той ги погледна изненадано също, но побърза да им се поклони, показвайки им уважение. Лилавокосата алфа обаче не го изчака дори да се изправи и побърза да сграбчи ръката му, привличайки вниманието му. Усмихна му се широко, след което погледна към родителите си.
-Ние с Тейонг ще се качваме в стаята му.-съобщи им Дже и започна да дърпа синьокоското към стълбището.
-Джехьон, защо бързате толкова много?-обади се майката на лилавокосият, успявайки веднага да го намръщи.-Не искате ли първо да хапнем заедно и после да...
-Ние няма да ядем. Вие яжте.-отвърна ѝ студено Джехьон, след което дръпна по-силно приятелят си, карайки го да тръгне нагоре по стълбите.
Двете момче изкачиха всички стъпала и тръгнаха по обширния коридор към стаята на Тейонг. Не си казаха нищо, поради настроението на лилавокосият, което си личеше от километри че не е добро. На Те не му беше в момента до никакви караници с другия.
Беше си изкарал страхотно с японеца и дори се изненада, когато чу Юта да казва "Всъщност ми хареса да прекарам време с теб.". Това го беше зарадвало страшно много и не смяташе да си разваля радостта със спор между него и най-добрият му приятел.
След като двамата влязоха в стаята на синьокосият, Джехьон въздъхна шумно и заключи вратата, изненадвайки другия. Тейонг му хвърли объркан и изненадан поглед, но той не му обърна внимание и се настани на леглото му.
-И Тейонг.-изръмжа ядосано лилавокосият, което още повече учуди Те.
-Да?
-Звънях ти.
-Знам.
-Защо не ми вдигна тогава, копеле мръсно!-почти изкрещя Джехьон, изправяйки се мигновено.
-Бях зает, а и не ми трябваше да слушам едно и също нещо в продължение на три часа. Снощи го чух и ми стигна.-започна да се защитава Те, след което мина покрай него, сядайки на леглото си.-А и вече разбрах всичко относно Юта, което ти знаеш.
-Което аз знам ли?-лилавокосият се обърна назад, скръствайки ръцете си пред гърдите и намръщвайки вежди.-Кой според теб знае повече за него от мен?!
-Аз в момента знам много повече за него от теб.-синьокосият се подсмихна самодоволно, което бързо накара момчето пред него да го изгледа кръвнишки.
YOU ARE READING
『 Loss or victory?』
FanfictionЮта е бета, която не приема факта, че алфа върколаците са по-силни от всички. За да оспори това, той предизвиква алфи от училището си и успява да победи всички без две - Джехьон и Тейонг. Той и Джехьон са равностойни, а Тейонг отказва да се изправи...