¦34¦

160 26 11
                                    

Тейонг разтвори бавно очи, при което погледа му срещна белият таван. Намръщи се и се изправи в седнало положение, но бързо го заболя главата. Той се хвана за главата и се облегна назад на облегалката.

-Как си, синко?-бащата на Тейонг се приближи до него, заставайки до леглото му.

Те погледна към баща си, след което простена от болка. Сведе поглед надолу и стисна няколко кичура от косата си.

-Ужасно ме боли главата.-простена той, стискайки силно косата си.-Какво ми се случва?!

-Беше ухапан от подивялата бета.-обясни му баща му, след което провери банката с лекарството, забелязвайки че лекарството вече свършваше.-Ще извикам сестрата да ти смени лекарството с ново. Скоро болката ти ще отслабне.

Възрастният мъж излезе от болничната стая на сина си, оставяйки го сам. Тейонг се свлече надолу, лягайки отново. Главата го болеше, вратът го болеше, рамото го болеше от ухапването, но и цялото му тяло гореше. Чувстваше се ужасно. Не можеше да си представи какво ще му се случи, ако лекарството не проработеше. 

Ами ако подивееше? Щеше да забрави за всичко. Целият му живот щеше да бъде заличен от съзнанието му и той нямаше да помни нито приятелите си, нито семейството си. Какво щеше да прави, ако това се случеше? 

-Господин Тейонг, как се чувствате сега?-попита сестрата, която влезе в стаята му, усмихвайки се.

-Не много добре.-измрънка той, прехапвайки устните си.

-Веднага ще ви сложа друга банка с лекарство.-каза тя и бързо смени лекарството.-След малко ще се почувствате по-добре.

Синьокосото момче ѝ кимна в отговор, след което я погледна за момент. Момичето не беше много високо, със средно дълга чуплива руса коса и тъмночервени правоъгълни очила. 

-Как са изследванията ми?-попита Те, тревожейки се.

-Засега изследванията ти са добри. Ако продължиш да си пиеш редовно лекарствата, се очаква да изхвърлиш токсина от тялото си.-каза му тя.-Извадили сте голям късмет, господин Тейонг. Ако ухапването беше по-дълбоко, то тогава можеше вече да сте се превърнали в подивяла алфа. Но и на много малко върколаци им действа това лекарство, така че двоен късмет.-тя се засмя, което накара Тейонг да се намръщи още повече.

Той се измъчваше от болка, а лекуващата го медицинска сестра се смее на това, което е преживял. Какво изобщо не беше наред на тази жена?!

『 Loss or victory?』Where stories live. Discover now