Araf:
Hanuel'den...
Elimde tuttuğum yay ve oka öcü görmüş gibi bakıyordum. Sahra'da yüz ifademe bakıp keyifle sırıtıyordu.
Sahra:" Böyle bakarak zamanından yiyorsun. Bacaklarını omuz hizasında aç."
Sonra yanıma geldi ve yayı oka yerleştirdi. Duruşumu düzeltti. Yayı doğru bir şekilde tutmamı sağladı.
Sahra:" Gerisi senin becerine kalmış diyeceğim ama sende herhangi bir beceri olduğuna inanmıyorum."
Ben:" Ben de sende herhangi bir kalp olunduğuna inanmıyorum. Vampir kılıklı zebani!"
Sahra:" Kalbimi kırıyorsun ama."
Ben:" Kemiklerini kırmadığıma şükret nankör herif!"Nefesimi tutarak gözlerimi kıstım. Karşımda ki tahtadan bedenin kalbine nişan aldım.
Oku bıraktım ama ok daha hedefe ulaşamadan yere düştü.
Sahra'da klasik homurdanmalarını yaparak yanıma geldi.
Sahra:" Kas yok ki."
Ben:" Ne bekliyordun ki? Ben doktorum doktor! Ameliyata girerken sağ elimde neşter sol elimde de ağırlık olmasını falan mı?"
Sahra:" Sus kızıl kafa sus! Kulağımı s*ktin."Göz devirerek başka bir oku yaya taktım.
Pekâlâ, Sahra önümde çekilse kendi can sağlığı için çok iyi olur çünkü elim her an kayabilir. Bence bu güzel ok onun bedenine çok yakışır.
Sahra gözlerini büyüyerek bir bana bir de bedenine doğrulttuğum oka baktı.
Ben:" Ok atacağım yerde durman benim kabahatim değil."
Sahra:" Atış tahtası sol tarafta."
Ben:" Atış tahtasını hedef alıyorum zaten."
Sahra:" Ha benimle kafa buluyorsun ya da gözlerinde büyük bir sorun var çaylak."Tek omzumu silkerek tahtadan yapılma bedene döndüm. Tekrar nefesimi tutarak kalbine nişan aldım ve oku serbest bıraktım.
Bedenin bacak arasına saplanan okla gözlerim büyüdü.
Sahra bir küfür savurarak bana baktı.
Sahra:" Ne çeşit bir erkek düşmanısın kızım sen?"
Ben:" Seni hayal ederek attım o oku."Sahra'nın gözleri büyürken ağır bir küfür daha mırıldandı.
Hayal etmiş olacak ki yüzünde korkuyla dehşet karışımı bir ifade oluştu.
Sahra:" Sen iyice tehlikeli bir şey oldun. Artık Erke ilgilensin seninle."
Dediği şeyle başka bir ok aldım ve yaya taktım.
Ben:" Bu oku senin g*tüne sokarım Sahra! Beni çileden çıkarma!"
Avazım çıktığı kadar bağırmamla benden birkaç adım uzaklaştı.
Sahra:" Hiç yakışmıyor ama böyle sözler ağzına."
Küfür etmek için ağzımı açmışken evden iğrenç sesiyle şarkılar söyleyen Erke çıktı.
Bu arada, sesi ciddi anlamda berbat!
Ve en büyük hobisi evin içinde elindeki tarak veya şampuan kutusuyla bağırarak şarkı söylemek.
Gözleri bizi bulan Erke elindeki mikrofon olarak kullandığı kadın şampuan kutusunu sallanmaya başladı.
Galiba ilgimizi çekmeye çalışıyordu ama biz zaten berbat sesi yüzünden ona bakıyorduk.
Ayrıca, o elindeki benim şampuanım mı?!
Erke:" Biricik meleğime özel beste yaptım. Kemanımı getir velet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT SAHİPLERİ
Random4 temel element ve kadim bir güç. Peki bu gücün karşılığı ne? Peki ya aşk... Mümkün olabilir miydi iki zıt element sahibinin aşkı?