Ben üşengeç bir insanım.
Hatta dünya üzerindeki en üşengeç insan olabilirim.
Evet, saat öğlen 12 ve ben hala yatağımda debeleniyorum.Dün o iki yaşlı adam ne konuşuyorlardı merak ediyorsunuzdur.
Yarım saat boyunca sırt ağrılarından, ekonomiden ve o tarz yaşlıların yaptığı konuşmaları yaptılar.Gelelim bugüne...
Susadım ve odasında 2 sürahi su varken susuzluktan ölen ilk insan ben olabilirim şuan. Sabahtan belli panda misali yatakta debelenip yuvarlanıyorum sadece...Normal şartlarda şuana kadar giyinip pratik falan yapmam gerekiyordu ama burada kimse yok.
Jin ve Jimin şuan arkadaşlarının yanında ve He-Ran okulu ile ilgili işleri halletme bahanesiyle odasına kapandı. Hiç sesi soluğu çıkmıyor...
Ben de böyle boş beleş takılıyorum.Dün Mendel denilen zalim dede bizi bitirdi. Hayatımda bu kadar dövüş çalışmadım. Neyse ki bünyem alışık. Yoksa geberip gitmiştim...
●●●●●●●●●●●●●●●
Nihayet yatağımdan ayrıldım ve duş alabildim. Saat öğleden sonra 1 idi...
Zedd hergün aşağıdaki yani bodrum katındaki spor salonunda antrenman yapmamızı istedi.
Yaklaşık 1000 tane merdiven inmek da spora dahil bence çünkü bodrum katına inene kadar yaklaşık 1000 tane merdiven indim.
İçeride bir sürü kişi vardı. Salon oldukça büyük ve ferah bir yerdi.
Acaba buraya ne kadar para yatırdılar...
Çok beklemeden koşu makinesine yöneldim. Isınmak için ilk başlarda yürüdüm. Bu esnada saçlarımı da toparladım ve bağladım. Sıkı ve uzun at kuyruğum ben koştukça sağa sola gidiyordu.
Tam bu esnada salona 7 kişi giriş yaptı. Bunlardan 2 sini tanımıyordum. Ama geri kalanını tanıyordum.Kulaklığımı taktım ve müzik dinlerken koşmaya başladım. Bunu yapmayı çok seviyordum...
Onlar beni fark etmemişti. Ama salondaki herkez onları fark etmişti. Herkez onlara bakıyordu!
Görmezden geldim.
Ama Jimin kas çalışmak için ağırlıklarını yanına gidince birkaç sevimsiz çığlık attım ve sinirlerim iyice bozuldu...
Ah, gerçekten hoş bir görüntü ama insanların bunu görmesi ve etkilenmesi sinirlerime dokunuyor...!
Önüme döndüm ve hızımı biraz daha arttırdım. Beni fark etmişti. Bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT SAHİPLERİ
Random4 temel element ve kadim bir güç. Peki bu gücün karşılığı ne? Peki ya aşk... Mümkün olabilir miydi iki zıt element sahibinin aşkı?