~48~

285 21 37
                                    

Gelecek...

Ben:" Kahretsin He-Ran! Şunu yapmayı kes!"

Duygusuz gözlerle bana dönen kız beni duymamış gibiydi. Mavi gözleri şimdi zehirli bir yeşil rengindeydi. Yüzünde tehlikeli bir gülümseme oluştu.

İkinci bir hava dalgası daha bedenime çarptığında geriye doğru savruldum.

İçimden Jin'e okkalı bir küfür savurdum. Burada ikinci defa ölmek üzereyim! Jimin'i bulması bu kadar zor olmasa gerek!

Metrelerce savrukduktan sonra yere yapışmak üzereyken son anda su bedenimi sardı.

En azından kemiklerim hâlâ sağlam.

Parmağımdaki yüzüğe gözlerim takılınca suyun altında içten içe sövmeye devam ettim.

İnsan nişanlısı en yakın arkadaşıyla ölüm kalım savaşı verirken en fazla nereye kaybolabilir?

Günümüz... Olaydan 1 hafta önce...

Önümde valizleriyle dikilen ordu kadar insana bakarken kafamı kuma gömme isteğiyle dolup taştım.

Jimin'in bir süre daha uyuması için içinden yalvarırken Jungkook sırıtarak bana bakıyordu.

Ben:" Siz bizim yerimizi nasıl öğrendiniz?"

Dubai'de lüks bir oteldeydik ve onların burayı bulmak gibi bir ihtimali olmamalıydı.

Erke hemen yanımızdan geçen üç kişilik kızlardan oluşan bir turist grubuna çapkın çapkın bakıp göz kırptı. Bu hareketi kafasına sandalye geçirme isteğimi körükledi.

Erke:" Fazla boş boğaz arkadaşların varmış, tatlım."

Gözlerim He-Ran'ın gözleriyle buluşunca karşımdaki kız omuz silkerek saçlarını düzeltti.

He-Ran:" Laf arasında ağzımdan kaçtı. Ben nereden bileyim Taehyung'ın geçmişi görebilen gözlerinin olduğunu?"

Ne?

Taehyung'ın böyle bir yeteneğinin olduğunu bende bilmiyordum. Çok ilginç bir yetenekti.

Jimin ile uçağa binmeden önce He-Ran ile konuşmuş ve ona planlarımızdan bahsetmiştim. Ama nereye gideceğimizi söylememiştim çünkü bende bilmiyordum.

Taehyung:" Sadece geçmişi değil bu dünya harikası gözler şimdiki zamana da hakim. Şu an dünyada olan her şeyi görebilirim."

Aniden gözlerinin rengi değişti. Buğulanan gözleri saydam bir mavi rengini aldı.

Taehyung:" Mesela şuan Zedd çıldırmış gibi odasında kitapları karıştırıyor. Oha bu kızı daha önce görmüştüm ama Zedd'in odasında ne işi var? Çok garipler."

Sonra gözü eski rengine döndü.

Tam olarak ne gördüğünü anlayamamıştım.

Bu yüzden yüzüne garip garip bakıyordum.

Taehyung:" Ne? Gördüklerimi aktardım."

Oflayarak elimi saçlarıma daldırdım.

Bir haftadır buradaydık. Çok güzel zaman geçiriyorduk.

Jimin kesinlikle yalnız kalmak konusunda kararlıyken onlar buraya geliyordu.

Evet; karşımda Taehyung, Jungkook, Erke, Jin ve He-Ran vardı.

Yoongi, Namjoon, Hoseok ve Sahra yoktu. Çünkü onlar aklı başında anlayışlı insanlardı.

Karşımdaki grup ise anlayış, saygı ve özel hayat kelimelerinin anlamını dahi bilemezdi.

ELEMENT SAHİPLERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin