~12~

717 38 6
                                    

Hayattaki şanşıma sövesim geliyor artık!

Ben:" Buraya gelirse ne olur peki?"

Bu sorunun cevabı beni korkutuyordu... Ama bir defa sormuştum.

Zedd:" Öldürür."
Ben:" Biz Elminster'a lazım değil miyiz?"
Zedd:" Bu yaratık güçlerinizi emecek. Otomatikman öleceksiniz."
Ben:" Büyü müyüyü bir şeyler yap."
Zedd:" Bu yaratık Elminster'a ait. Elimden bir şey gelmez."
Ben:" Peki napıcaz?"
Zedd:" Sen burada kal ve bir saniye bile ondan gözlerini ayırma. Ben diğerlerini alıcam ve buradan büyü ile gidicez."
Zedd:" Her naparsan yap sakın ondan gözlerini ayırma."

Hızlıca odadan çıktı. Demesi kolay!!!
Bu şey slenderman olsaydı daha az korkardım. Aslında benziyordu. Uzun boyluydu ve siyahtı. Bir de yüzünü görebilsem...
Ya da yok ben görmiyim yüzünü. Yeterince korkuyorum zaten...
Ama boyu 1.90 falandı. Siyah cübbe tarzı bir şey giymişdi.
Ay ben resmen yaratığı dikizliyorum...Ama napıyım yani sonuçta yarım saattir bakıyorum.
Bir süre sonra gözlerimi kırpma ihtiyacı duymaya başladım.

Her naparsan yap sakın ondan gözlerini ayırma!

Sus beh! Biraz rahat verin insana! Anladım ayırmıyorum gözlerimi!

Jimin:" İyi misin?!"

Bir an ona dönüp sarılama ihtiyacı ile doldum taştım ama Zedd anında engel oldu.

Zedd:" Sadece oraya bak. Birazdan bitecek."

Zedd büyüyü yaparken bir an sadece 1 saniye gözlerim başka bir yere kaydı ve yoktu!
Gitmişti!!!

Zedd:" Bu hiç iyi olmadı işte!"
He-Ran:" Yap artık şu büyüyü!!!"

Zedd'in bastonundan o ilk günkü mor ışıklar çıkarken yaratık buraya gelmişti ve son anda kurtulmuştuk! 
Kurtulduk!!!
Gözlerimi açmam ile elimden bir kağıt parçası yere düştü.
Etrafıma baktım ama diğerlerini göremedim.
Zedd kendine kadim büyücü mü diyordu gerçekten?!
Daha bizi aynı yere ışınlayamıyordu bile!
Olduğum yerde tepinirken siyah kağıt dikkatimi çekti. Şimdi bunu açsam içinden başka bir yaratık çıkar mıydı acaba?
İyice paranoyaklaşmıştım...
Kağıdı elime aldım ve etrafı kolacan ederek açtım.
Siyah kağıdın üzerine beyaz kalemle yazılmıştı.

  Sizi bulmaya çok yakınım. Size canavarlarımdan birini uyarmak için gönderdim. Ben sizi bulmadan siz bana gelin. Eğer bunu yaparsanız size zarar vermiycem. Hı, eğer ben sizi bulursam o zaman olacaklar ne sizin ne de benim hoşuma gitmeyecek.
     
                                                                                  Elminster

He yav ben de 1.Elizabet (!)
Şimdi.

1)O yaratık bizi yakalasa derimizi falan yüzerdi. Şimdi bana hiç masal anlatma! O kadar da saf değiliz yani!
2)Sen bizi bok bulursun tamam mı?!
3)Evet ya, kesin bize zarar vermezsin hatta bize altın madalya falan takarsın. Hadi lan oradan! Ağzımı bozma benim!!! Defol git!
4)Tamam, biz hoşnut olmayız ama bence sen zil takıp oynarsın. O yüzden bana boş yapma kardeşim. İşim gücüm var benim. Hade yallah! Git bir daha da gelme!!!

Zarfı tekrar eskisi gibi katladım ve özenle cebime koydum. Allah'tan tayt falan giyinmiştim. Tek sıkıntım akşamın bu saatinde bu ormanı andıran yerde ince bir bluz giyiniyor olmamdı. Hı bir de arkadaşlarım yoktu!!! O yaratığın bizimle beraber buraya ışınlanma ihtimali?
%50
Valla sıçtım. İlerideki patikadan ayak sesleri geldiğine yemin edebilirim şuan.........
Hızlı düşünmem ve harekete geçmem gerekiyordu.
Odun...
Elime aldığım odun ile ağaçların arasına saklandım. Yarım yamalak gördüğüm bedenin kafasına odunu geçirmek üzereyken bu bedenin Park Jimin'e ait olduğunu anlamam ile kendimi frenledim.

ELEMENT SAHİPLERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin