Ben:" Başlarım bilinmeyenine de numarana da!"
Bu numara artık kullanılmıyorKüfür etmemek için kendimi zor tuttum.
Başlarlar böyle işe!Üzerime belli belirsiz bir şeyler geçirdim. Çünkü önceden üzerime pijamalarımı giymiştim.
Telefonumu alıp hızlıca odamdan çıktım ve sert bir göğüse çarpmam ile kendimi frenlemem bir oldu.
Spordan dönmüş ve üzerini giyinmişti.
Tam da bana lazım olduğu zaman.Jimin:" Her seferinde bir şekilde bana çarpman tesadüf mü yoksa bilinçli mi?"
Ben:" Ne?"Jimin bana iki adım daha yaklaştı. Dili ile dudağını ıslattığında istem dışı bir şekilde gözlerim dolgun ve öpülesi dudaklarına kaydı.
Jimin:" Benimle hep bir temas halindesin."
Başlarım temasına!
Ben:" Ne teması ya?"
Ben:" Bak, bu konuyu başka bir zaman seninle uzun uzun tartışıcam. Ama şuan ne yeri ne de zamanı!"
Ben:" Az önce bilinmeyen bir numaradan mesaj aldım."Tek nefeste konuştuktan sonra telefonu eline tutuşurdum.
Telefondaki mesajlara bakarken yüz ifadesi değişmeye başladı.
Son mesajı da okuduktan sonra telefonu kırmasından korktuğum içine telefonumu elinden aldım.Jimin:" Siktir!"
Ben:" Zedd'in nerede olduğunu biliyor musun?"
Jimin:" Mendel ile boş yapıyordu en son!!!"Büyük ihtimalle bağırdığının farkında değildi. Bu yüzden bir şey deme gereği duymadım. Hızlıca oturma odasına girdiğimde iki büyücünün yanında sabahtan belli yüzünü görmediğim arkadaşım He-Ran'da bana baktı.
Ben:" Hiç iyi şeyler olmuyor!!! Adını bile bilmediğim bir adam bana mesaj attı ve Jimin saçma sapan şeyler söyledi."
Herkez bana 'ne diyor mu mal' dermişcesine baktığında büyük bir bıkkınlık ile göz devirdim.
Jimin:" Bu konuyu daha sonra konuşucaz!"
Jimin:" Mendel ve yanındaki değişik şu mesajlara bir bakın."Telefonumu elimden çektiğinde ona öldürücü bakışlarımı yolladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENT SAHİPLERİ
Random4 temel element ve kadim bir güç. Peki bu gücün karşılığı ne? Peki ya aşk... Mümkün olabilir miydi iki zıt element sahibinin aşkı?