~44~

403 30 20
                                    

Soğuk.

Hissettiğim ilk şey buydu. Sonra ağrı geldi. Kaslarım ağrıyordu. Kıpırdayamıyordum. Buz kesmiş gibiydim. Sahiden, derin dondurucuda falan mıydım ben?

Jungkook:" İki gündür çamış gibi yatıyor bunlar. Yoksa bunlar orada işi mi pişiriyor?!"

Aynı anda kulağıma bir çığlık sesi geldi.

Taehyung:" Amca oluyorum!"
Jungkook:" Oha! Hamile misin kız sen?!"

Aniden koluma yapışan Jungkook ile yüzümü buruşturmak istedim ama kaslarım oynamıyordu. Birden Jungkook'un tenime yaptığı baskı kesildi.

Yoongi:" Mal! Ne böğürüyorsun?!"
Namjoon:" Ruhları gitti oraya gerizekalı. Nasıl hamile kalmış olabilir?"
Jungkook:" Belki ruhu hamile kalmıştır? Jimin bebeğimde o performansı görüyorum ben."

Bu soğuk ortamda kan akışım hızlanmıştı bile.

He-Ran:" Ne bebeği be? Bunlar önce bir yerleri havaya uçurmadan iletişim kurmayı öğrensin sonra yaparlar çocuğu."
Jin:" Hmm, benim ruh sağlığım fazlasıyla yerinde. Bizden olur mu?"

Bir süre sessizlik oluştu. Sonra sesini bile özlediğim arkadaşım konuştu.

He-Ran:" Ne olur mu?"
Jungkook:" Minik insan diyor. Diğer bir adıyla, bebek!"

He-Ran delisi ve bebek bakmak.

Pekâlâ, güzel kafaymış.

Elime değen el ile içinde garip duygular yeşerdi. Teni bu soğuğa rağmen sıcaktı. Elimi tutuyordu sanki. O da benim gibi olmalıydı ki hiç konuşmamıştı.

Hoesok:" Haraket etti!"
Jungkook:" Hyung, bu yedi etti. Tanrı aşkına, biz mi körüz yoksa sen mi şizofrensin?"
Taehyung:" Bu defa ben de gördüm!"

Taehyung olduğu yerde biraz tepindi.

Yoongi:" Haraket etmesi normal. Görende beş aylık komaya girdiler zanneder."

Ve Jungkook iki omzunu birden kavrayıp beni sarsmaya başladı.

Jungkook:" Doğuruyor! Aman, uyanıyor!"

Ve yine onu üzerimden aldılar.

Yoongi:" Zeka özürlü! O değil Jimin hareket etti."
Jungkook:" Haaa. Yok uyanmasın o. Narkoz markoz bir şey verelim. Dediklerimizi duyduysa içli dışlı ızgara piliç yapar bizi."

İçimden Jungkook ve Taehyung'a acırken elimi tamamen kavrayan elle içim sıcacık oldu.

Tamamen uyandığımda yanımda olacağını bilmek gücüme güç katmıştı.

***
Çığlık sesleri.

Çığlık dediğim de acıdan dolayı değil de daha çok canını kurtarmak için kaçarken atılan çığlıklardan.

Jimin:" Sana ne lan bizim çoluğumuzdan çocuğumuzdan!"
Jungkook:" Yuh ama yani. Olmayan çocuğunu mu sahipleniyorsun?"
Jimin:" Sahiplenirim tabii. Benim çocuğum o."

Aklıma yangında ölen ailesi geldi. Ona bir aile, sıcak bir yuva verme fikri kalbimi hızlandırmaya yetti.

O gece birlikte yıldızları izlerken bana acısını anlatmıştı. Onun acısı benim acımdı. Onun mutluluğu benim mutluluğumdu.

Onu mutlu etmek istiyordum.

Yaşadığı bütün kayıpları ona unutturacak kadar mutlu olsun istedim.

Yoongi:" Salak salak insanlarla muhatap oluyorum. Ben de bu ortamda gerizekalı olup çıkacağım sonunda."
Jungkook:" Amin hyung amin."

Tanrı aşkına, bu Jungkook en son ışınlanıyordu. Peki neden odanın içinde ışınlanma yerine çılgınlar gibi bağırarak koşuyor?

ELEMENT SAHİPLERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin