31.kapitola

938 93 11
                                    

Ďalšie ráno po dlhej ceste sme na chvíľu sme sa zastavili.

"Všetko v pohode?" usmial sa Kevin. Prikývla som, ale popravde som mala pocit že sa stane niečo zlé. Akoby na povel som začula zvuk pripomínajúci zemetrasenie.Rýchlo som sa otočila. Z hory týčiacej sa nad nami sa valilo tisíc kameňov až príliš rýchlo.

"Bežte!" zakričal Trevis, a všetci sme sa rozbehli. Kamene padali všade okolo nás a veľká lavína sa ešte len chcela valiť zo zadu. Za chvíľu som bola zadýchaná a dávala som si veľký pozor aby som sa nepotkla o nejaký kameň, alebo aby ma náhodou netrafil do hlavy. Jeden menší kameň mi vrazil do ruku, ale bežala som ďalej najrýchlejšie ako som vedela. Videla som ako zabiehame za roh hory kde už lavína nie je. Skoro som tam bola, keď som počula výkrik za mnou.

Obzrela som sa čo ma spomalilo. Denis bol na zemi a z hlavy mu krvácalo. Bol posledný, za nami už nikto nebol. Každý zabehol do bezpečia za roh hory. Rýchlo som sa sklonila a snažila sa pomôcť mu vstať. Mal s tím trochu problém, ale nakoniec som mu pomohla sa postaviť. Spomalil nás, pod nami bolo u ž veľa kameňov. Na ktorých som sa skoro potkla, ale nakoniec sme sa dotackali. za roh a spadli na zem. Kevin nám už pribehol na pomoc. Objali sme sa. Mohla som cítiť z jeho pohľadu výčitky že nebol pri mne. Stisol mi ruku.

Zložili sme sa na tráve v tieni hory. Michael niečo vravel, ale nepočúvala som ho. Dopila som moju vodu a naplnila si novú z prístroja. Sienna zatiaľ čupela pri Denisovi, ktorému Sheina liečila ranu na hlave.

"Mala by ti to ošetriť tiež." povedal mi Kevin a pozeral sa mi na ruku na ktorej som mala škrabanec.

"Je to v pohode." pokrútila som hlavou.

"Nie nie je." trval na svojom a o chvíľu zavolal Sheinu. Prevrátila som oči a nechala ju nech mi ruku vylieči. Škrabanec zmizol a nebolo po ňom ani stopy.

"Vďaka." usmiala som sa.

"Hej všetci! Budeme musieť ísť, toto miesto nie je bezpečné." zavelil Michael. Postavili sme sa a o chvíľu zase putovali. Bola som trochu otrasená, ale pocit, že Kevin je stále pri mne a nič sa mu nestalo ma napĺňalo pocitom a nádej že to možno všetko zvládneme. Budem zas vidieť Liv. Usmiala som sa.

Kráčali sme za Carou a Laurenom, ktorý sa na niečom smial. Vyhodil do vzduchu kameň a Cara ho pohybom ruky poslala o pár metrov dopredu, kde s rýchlosťou spadol. Kevin sa zasmial keď to videl. Myslím, že má Caru rád, ale ako kamarátku. Za ten čas sa všetci museli nejako naučiť spolu vydržať.

"Michel?!" zakričal Trevis spredu. Ktorý zrazu zastavil. Prišli sme k nemu. Ale to čom sme uvideli nebolo ani pekné, ani nám to neuľahčovalo situáciu.

Tu končila cesta a tráva. Pred nami bola priepasť plná obrovských ostnatých stoniek ruží. Boli nejaké tmavé a hrubé, a takmer nemožné sa cez ne dostať. V strede toho obrovského bludiska ostňov a ruží stál tmavý obrovský zámok, ktorý bol tiež plný ruží. Vedela som presne čo to je. Ale rozprávkové sa to nezdalo.

"Už viem čo moja mama myslela tou rozprávkovou ríšou." zamrmlala som spomínajúc na rozprávku ktorú mi o tomto ako malej rozprávala.

Debata bola v plnom prúde. Na oblohe sa mračná zatiahli a stmavli, bola to atmosféra ktorá skvelo dopĺňala túto nočnú moru.

Nakoniec sa všetci rozhodli. Obísť to nemôžeme, takže zlezieme po lane dole. Musíme sa nejako prebojovať cez všetky tie ruže. Super, našťastie sú také veľké že sa pod väčšinu dá preliezť. Dostaneme sa až k zámku, potom by bolo najlepšie odtiaľ vypadnúť smerom cesty.

Prišla som na rad. Po lane mi to nikdy v organizácii nešlo, našťastie na tomto boli uzly na ktorých som sa mohla zachytiť. Keď som bola asi v polke začali ma štípať ruky. Pevne som sa držala a nakoniec zliezla bezpečne.

Čakajúc na Kevina som nechtiac zachytila rozhovor Michaela a Sienny.

"Aspoň to skús, veľmi by to pomohlo uľahčiť cestu." povedal jej Michael.

"Naozaj mi to nejde, vôbec." sťažovala sa Sienna.

"No tak, len raz."

"Fajn." povzdychla si Sienna a počula som ako sa trochu vzdialili. Nemohla som si pomôcť, obrátila som sa pozrela čo robia. Stáli obďaleč, Sienna držala ruku pri jednej stonke ruže hrubej ako ona sama. Zamračila som sa a podišla čo najnenápadnejšie bližšie. Sienna už vyzerala beznádejne. Keď zvraštila čelo a zaťala ruku v päsť rastlina sa odtiahla preč, dokonca sa tak ohla že s rámusom skončila na zemi. Spadla jej sánka a ostatným ktorých pozornosť hluk upútal zrejme tiež. Sienna sa s úsmevom pozrela na Michaela a ten prikývol.

Išla prvá a postupne sebavedomejšie a rýchlejšie z našej cesty dávala preč ruže čo zavadzali. Niektoré ale stále museli odsekávať Denis, George a Lauren.

Ani sme sa nenazdali a boli sme o hodný kus ďalej. Nerada to priznávam, ale tá výprava bola na niečo dobrá. Aspoň som ešte viac poznala ostatných. Celú cestu niekto rozprával, niekto mu odpovedal, a niekto vravel svoje príhody. Ale ešte lepší pocit bol, že bol Kevin celý čas pri mne.

"Pozrite, je blízko." povedala Nina. Jedna z pešiakov, napočudovanie bola celkom zhovorčivá, vlasy mala prefarbené na sivo aj keď bola mladá.

Všetci sa pozreli na obrovský zámok predstierajúci sa pár stoviek metrov od nás. Ani náhodou nevyzeral rozprávkovo, možno tak nejaký zámok čarodejnice. Nad nami sa zablyslo. Čierne mračná nevytvárali práve príjemnú atmosféru, akurát vrhali tiene na zámok.

"Obídeme ho?" opýtala som sa.

"To nie." zamračil sa Kevin.

"Budeme musieť ísť dnu, neviem totiž ako sa dostať do deniny, tam je mapa." povedal Trevis.

"Skvelé." zamrmlala som.

"Podľa mapy ale budete vedieť ako sa dostať k stromu?" opýtala sa Sienna.

"Jasné, že nie je tam len ako sa dostať do dediny." prevrátila očami Cara.

"A čo je vo vnútri?" opýtala som sa ale ani náhodou som nechcela vedieť odpoveď.

Tá ale prišla skôr ako som čakala. Zo zámku sa ozval hrozný rev. Typujem niečo veľké...

"Povedzte že to nie je drak." zbledla som.

"Fajn, som ticho." zasmial sa Kevin. Spomenula som si ako som čítala Liv rozprávku s drakom, rozplakala sa.

"Pozrite ľudia, už sme to zvládli niekoľko krát, poviem vám stratégiu." povedal Michael. So Siennou sme sa na seba neisto pozreli. My sme tam ešte neboli ani raz.

Niekoľký budú čakať na ostatných pri zámku, keby sa niečo pokazilo aspoň niektorí by pokračovali.

Hádajte v ktorej som skupine.

Presne tak.

Idem sa zoznámiť s drakom.

_____________________

Je tu piatková časť. Tak čo myslíte, čo sa stane v tom zámku? Kto uhádne alebo sa aspoň priblíži venujem mu časť. :) Veľmi ďakujem, že výprava má oveľa väčší úspech ako som čakala. Keď chcete niečo vytknúť napíšte, ak sa páči nezabudnite vote. :) -Kate


Strom snovWhere stories live. Discover now