35. kapitola

927 86 14
                                    

Zo spánku ma prebralo hlasné búchanie niečoho o kov. Trhla som hlavou, výjav predo mnou mi pripomenul kde sa nachádzam. Cela, tri čierne steny a jedna mreža. Ožarovali ju len fakle Okolo mňa sedeli ostatný a Kevin búchal dýkou do mreží. Postavila som sa.

"Je to zbytočné

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Je to zbytočné." zamrmlala som a chytila ho za ruku. Sadol si so mnou na zem a obrel si hlavu o stenu.

"Už som poslal správu Michaelovi." povedal Trevis.

"Prídu pre nás?" opýtal sa Sam.

"Nie, nemali by sme tú informáciu a utrpeli straty. Musíme smi niečo vymyslieť, oni sa zatiaľ ubytujú v dedine." odpovedal mu Trevis.

"A čo chceš robiť? Starosta nám tu informáciu nedá a určite ju len tak nemá na stole." zamračil sa George.

"Môžme si nájsť spojenca." uškrnul sa Kevin. Nevedela som presne čo tým myslí až kým sa neotvorili dvere.

"Starosta práve rozmýšľa čo s vami bude." Anna podišla k našej cele a podala nám balík jedla.

"Ako sa odtiaľto môžme dostať?" postavil sa Trevis.

"Nemôžem vám pomôcť." zamrmlala Anna a chcela sa otočiť na odchod. Trevis ju chytil za ruku.

"Potrebujeme len vedieť ako sa odtiaľto dostať k stromu."

"Vy idete nájsť ten čarovný strom?" zaiskrili jej oči. Trevis prikývol.

"Pomôžem vám ak ma zoberiete zo sebou, ale tú informáciu vie len starosta." zašepkala a poobzerala sa. Pochopila som čo tým Kevin myslel, každý chce ten strom. Akoby to bola nejaká novinka ktorú musí každý mať. Ak ho ale zničia, nezničia len jeden strom ale všetky. Čo to nikto nechápe?

"Večer sem príde strážnik, podstrčím mu prášok na spanie. Ukradnite mu kľúče. Starosta spí na poschodí dvere vľavo. Pod vankúšom má zlatý papier za ktorý by položil život, dostaňte z neho tú informáciu a ja vás budem čakať pri vchodových dverách." povedala rýchlo Anna a odchádzala.

"Vďaka." zasmiala sa Cara.

"To šlo ľahko." zamrmlal Kevin. Rozdelili sme si jedlo, ja som dostala sendvič, jablko a fľašu vody. Trevis zatiaľ poslal novú situáciu Michaelovi. Budú nás čakať v poslednom dome v dedine. Kým prišiel večer sme prebrali detaily nášho plánu a rozprávali sa.

"Michael nebude mať radosť z netrénovanej príťaže." povedala Cara.

"Bez nej by sme tu ešte trčali bez plánu." protirečil jej Sam.

"Na výprave aj tak bez tréningu dlho nevydrží. To dievča si podpísala zmluvu so smrťou." povedal George. Ja som pre zmenu myslela na to ako rada by som si umyla vlasy.


Trhla som hlavou -ktorú som mala položenú na Kevinovom ramene- keď po schodoch schádzal strážnik. Posadil sa vedľa našej cely a za chvíľu aj zaspal. Cara sa opatrne nahla a ruku prepchala cez mrežu. Hmatala kľúče, ktoré mal strážnik v ruke no nedosiahla na nich.

Strom snovWhere stories live. Discover now