Chodili sme do budovy tréningu a stále sa zlepšovala. Aspoň to tvrdil Trevis s ktorým sa stále zhováram pri skúšaní sebaobrany. Porady sú stále nudné ale dávam pozor. Poobedné cvičenia boli rovnako namáhavé ale pomáhali a účel plnili. Navykla som si na každodenný rytmus. Samov stav sa zlepšuje aj keď si nepamätá kto ho otrávil.
Dni plynuli, menili sa na týždne a tie na mesiace. Stalo sa, že sa mi občas cnelo sa vtedajším domovom. Ale našla som si nových kamarátov a prácu tu. Kevin je stále pozorný a mám pocit, že všetko ide ako má. Môžem povedať, že som šťastná a ďalší výhražný list už neprišiel. Zatiaľ.
Teraz mierim na poobedný tréning. Dúfam, že vymysleli niečo nové. Prišla som ku Trevisovi.
„Máte sa všetci dostaviť k zadnému východu." Oznámil mi.
„Vieš prečo?"
„Nechaj sa prekvapiť." Uškrnul sa a ja som zamierila za ostatnými.
Keď sme boli všetci, Lucas nás zaviedol do tmavého tunela v podzemí. Jediné svetlo vychádzalo s faklí po bokoch a na konci tunela bol žiarivý kameň. Typujem, že sa to bude točiť okolo neho.
„Budete rozdelený do dvoch tímov. Obrana a útok. Tí čo útočia sa budú musieť dostať cez tunel a získať kameň. Druhá polovica vám v tom musí za každú cenu zabrániť. Bitky povolené." Vravel Lucas a už sa rozprúdili rozhovory.
Skončila som v tíme s názvom útok dúfala som že tu bude aj Kail keď je rýchla, mohla by prekĺznuť cez všetkých, bola ale v obrane a Kevin tiež. Vedľa mňa stála Cara, Lauren, Michael a zopár ľudí, ktorých som po menách nepoznala. Vyviedli nás hore a obrana zostala dole. Všetci sa len prekrikovali a nedohodli žiadnu taktiku. Skvelé vrhneme sa tam len tak. Vyhráme keď sa určitý čas sa aspoň jeden z nás dostane cez tunel a získa kameň.
Lucas nás odštartoval a my sme sa rozbehli dole. Hneď ako sme tam prišli som prestala vnímať ostatných, rozbehla som sa dopredu ale hneď som zletela na zem keď ma niekto potkol. Bolelo ma zápästie ale vstala som a chcela pokračovať. Vo svetle jednej fakle som spoznala Rayovu tvár. Zahnal sa po mne rukou ale ja som sa uhla. Už som zistila, že je trochu neohrabaný. Ale ja som slabšia a preto musím byť rýchlejšia. Lucas raz vravel že musíme nájsť súperove slabé stránky. Kopla som ho do nohy a od trochu ustúpil. Chcela som ho obehnúť ale chytil ma za lakeť a trhol ním. Bolelo to ale druhou rukou som ho udrela do krku ako ma to učil Trevis a on povolil zovretie. Utiekla som a postrehla ako sa Denis bije so Sheinou. Po pravej strane sa zo zeme dvíhal Lauren.
Prebehla som ďalší kus. „Kam myslíš že ideš?" vyrušil ma hlas blonďavého dievčaťa. Sienna ma chytila za rameno a kopla mi do kolena. Na niekoho tak útleho je silná. Prehla som sa od bolesti a ona to využila a chcela ma udrieť do boku. Chytila som jej ruku a vykrútila ju, skríkla a ja som sa od nej rozbehla, nešla za mnou, lebo šla zdržať Georga.
Kameň bol čoraz bližšie ignorovala som bolesť a bola som skoro pri kameni keď ma dozadu strhla niečia ruka. Kevin.
Chytil ma a ja som sa celou silou trhla a kopla mu do nohy, zrejme mu to neublížilo. Chcela som mu streliť facku ale on zadržal moju ruku buchol ma do nohy. Skrčila som sa a potláčala výkrik.
„Panebože, si v poriadku?" Opýtal sa vystrašeným hlasom a čupol si ku mne. V očiach mal výčitky, práve to som chcela využiť. Rýchlo som sa postavila kopla ho do brucha a nezabudla škodoradostne poznamenať: „Nachytal si sa." A vyštartovala vpred. Kameň som víťazoslávne chytila do ruky a Lucas oznámil koniec. Vyhrali sme. A ja som mala konečne pocit že nezaostávam.
„Páni bola si dobrá." Poznamenal Lucas keď mi zobral kameň. Samoľúbo som sa usmiala.
„Vďaka." Lucas len tak niekoho nechváli.
Večera bola neobvykle radostná, k mojim dverám ma odprevadil Kevin.
"Bola si fakt dobrá." usmial sa.
"Vďaka." povedala som ale skrútil sa mi žalúdok keď som si spomenula, že na výpravu to asi stačiť nebude.
Pobozkal ma a aspoň tých pár sekúnd som nemusela myslieť na nič, rozlúčili sme sa a ja som unavená zaspala.
Zobudilo ma hlasné pípanie, toto bolo ale iné, pripomínalo sirénu. Ako poplach. Posadila som sa a zistila, že je ešte tma.
"Všetci sa rýchlo zhromaždia dole v miestnosti 10." povedal tichý hlas Cornuteovej z reproduktora. Čo sa to deje? Opustila som moju izbu a bez klopania som vtrhla do Kevinovej, nebol tam. Tak som zamierila dole schodmi, vybehla som z nich ale o poschodie skôr ako som mala a ocitla som sa vo vstupnej hale. To čo som uvidela, ma ale zamrazilo na mieste. Niekoľko ľudí od hlavy po päty v čiernom sa o niečom dohadovali, bolo vidno že sa ponáhľajú. Neboli z organizácie, držali nejakú tašku asi na niekoho čakali. Niekto vybehol k nim a držal Siennu, Zapchal jej ústa rukou, Sienna sa vzpierala ale on s tým zrejme problém nemal. Viem, že som mala byť ticho ale vtedy som nemala čas rozmýšľať.
"Hej!" zakričala som a v ruke mala pištoľ. Všetci sa strhli a pochopila som, že to nieje dobrý nápad. Začali sa mi triasť ruky, zdvihla som pištoľ a namierila na únoscu Sienny, chcela som mu streliť do nohy ale okamžite odskočil.
"Zbláznila si sa?" zhúkol a na chvíľu cez jeho tvár prešiel lúč svetla, spoznala som ho spopod kapucne. Bol to Ray.
Na myšlienky som nemala čas, niekoľko postáv sa rozbehlo ku mne, jediné čo ma napadlo bolo bežať preč, bola som síce rýchla, ale to v takých situáciách nestačí. Ocitla som sa na chodbe kde je Cornuteovej pracovňa. Bola to slepá ulička, v duchu som si vynadala.
Musela som zastať a obrátiť sa k nim.
"Tak, čo? Už nie si taká odvážna však?" povedal mi ironický hlas a mne sa zastavil dych.
____________
Čauki :) ak sa časť páči dajte vote, ak chcete viac alebo niečo podotknúť napíšte do komentu. Chýbala mi tu tá akcia, čo myslíte ako to dopadne? A keď som sa teraz pozrela a zbadala, že Strom Snov je #2 in Fantasy...bože hrozne ďakujem :333 :) LOVE YOU -Kate
spoiler z výpravy: Hanna zabije Georga
za ďalší 10 votes :)
STAI LEGGENDO
Strom snov
FantasyHanna Rosenová prišla o všetko. Prijala však nečakanú ponuku. Vstúpila do organizácie ktorá trénuje na každoročnú výpravu. Jej cieľom je nájsť prvý strom ktorý má schopnosť vrátiť mŕtvych. Dokáže Hanna aj cez všetky prekážky vrátiť svoj život späť...