Doteraz som si myslela, že tancovať neviem. Bola som trochu prekvapená. A George bol fakt dobrý tanečník. Celú večer som vydržala usmiata. Myslím, že každému prospeje chvíľu nemyslieť na našu úlohu. Hudba bola úžasná. Bola tu dokonca aj Sienna v pekných cukríkovo ružových šatách s Denisom!
Keď som náhodou zavadila pohľadom o Kevina, pozeral sa na mňa aj keď tancoval s Carou. Pichlo ma pri srdci keď som si predstavila ako tancujeme my dvaja. V zapätí som sa v duchu pokarhala za moje myšlienky.
Pri stole vedľa malého pódia bol stôl, kde sedela Cornuteová s ďalšími ľuďmi ktorý nemali teraz uniformy ale obleky. Sama Cornuteová si dala úzke hnedé šaty, neviem či sa mi to zdalo, že ma nenápadne pozorovala.Možno to bola len moja prehnaná fantázia. Na začiatku plesu predniesla krátky prípitok. Šampanské som ešte nikdy nepila.
Musela som si dať prestávku a George si na jeden tanec vypýtal Sheinu. Zašla som ku stolu s pitím. Vedľa mňa sa objavil Lauren. Myslela som si o ňom, že si o sebe myslí dosť veľa, vláči sa s Carou a naviac keď som sem vošla poznamenal, že som nová.
"Zatancuješ si?" prehodil, čo ma dosť prekvapilo. Ale keďže som mala rada výzvy tak som jeho ruku priala. Druhú mi položil na pás. Začali sme sa rozprávať. Téma prešla na výpravu. Dozvedela som sa, že jeho talent je vytušenie krokov dopredu. Nevedela som presne čo to znamená, ale v boji to muselo byť užitočné. Z rozprávania mi prišiel trochu viac otvorený a úprimný ako je potrebné, ale to nie je také zlé.
V miestnosti bolo zrazu o niečo menej ľudí. Pieseň skončila a ja som sa pobrala k stolu kde za chvíľu za mnou pribehla Kail. Vyzerala prekvapene ale aj šťastne.
"To musíš vidieť." povedala a ja som ju nasledovala von z miestnosti. Na chodbe som spoznala známi zvuk. Zamračila som sa. S Kail sme vyšli pred budovu. Založili tam vysoký oheň. Okolo neho sedeli členovia a... spievali na melódiu ktorú začínala gitara. Gitara na ktorej hral Kevin.
"Neverím vlastným očiam. Nikto neveril, že Kevin sa ešte niekedy dotkne gitary. Odkedy zomrela Isabell to s ním išlo dole vodou. Netuším čo ho k tomu donútilo, ale je to zázrak. Tej osobe by všetci poďakovali. Kevin hrá najlepšie!" Kailine slová ma odrovnali. Pichli ma výčitky. Kail si k nim šla sadnúť, ale ja som musela ísť čo najďalej.
Vyšla som do záhrady a sadla si na múrik. Zaklonila som hlavu a sledovala nočnú oblohu bez jedinej hviezdy. Z vnútra sa ozývala tlmená hudba. Obvinila som Kevina, pritom som nepoznala dôvod prečo na mňa tak vybehol. Teraz sa za to hanbím. Muselo to byť pre neho ťažké.
Neviem ako dlho som tam sedela, ale strhla som sa keď som vedľa seba začula kroky. Nevidela som kto to bol, ale keď vošiel do svetla neďalekej lampy spoznala som ho.
Kevin si ku mne prisadol. Jeho modré oči žiarili vo svetle a ja som sa na neho pozerala. On hľadel na oblohu, tak som sa na ňu pozrela tiež. Tušenie, že je tu ma z nejakého dôvodu hriali pri srdci.
"Prepáč. Nemal som na teba tak vybehnúť..." začal odrazu.
"Nie, ty prepáč." skočila som mu do reči.
"Nemohla si vedieť o čo ide." pokúsil sa usmiať.
"Zabudnime na to." zahľadela som sa mu do očí. Chvíľu sa zdalo, že rozmýšľa.
Zrazu sa postavil a podal mi ruku. "Od momentu čo som ťa uvidel si s tebou chcem zatancovať." šibalsky sa usmial.
Neubránila som sa úsmevu a chytila jeho ruku. Z vnútra zneli tóny pomalej pesničky. Tancovanie s Kevinom bolo ako vznášanie sa v oblakoch. Mali ste pocit, že môžete dokázať čokoľvek. Celú dobu sme si skúmali oči a pomaly krúžili vo vlnách hudby. Držal ma za pás.
Pozrel sa hore nad nás. "Vidíš tie hviezdy?" opýtal sa. Pozrela som sa na prázdnu tmavú oblohu.
"Aké hviezdy?" začudovala som sa. Nevidela som jedinú.
"Sú všade." povedal potichu Kevin.
Nech som sa snažila akokoľvek, žiadnu hviezdu som nevidela.
"Raz mi niekto povedal, že ak človek vidí hviezdy je šťastný. Ak nie, niečo mu chýba. Je to v nás, môžeme vidieť čo len chceme. Stačí nájsť na to silu." povedal počas tanca. Zamyslela som sa nad tým. Nech mu to povedal ktokoľvek, mal poriadne skúsenosti so životom. Niečo na tom bolo.
Keď ma zaklonil, zahľadel sa do mojich očí. Naklonila som sa ku nemu a on urobil to isté. Dych sa mi zrýchlil a zatvorila som oči. Naše pery sa zľahka dotkli a potom sme sa pobozkali. Moje myslenie sa zastavilo a moje starosti sa rozplynuli. Vedela som, že práve toto mi chýbalo. Kevin sa stal mojou oporou.
Počas bozku som sa postavila a siahla do jeho tmavých vlasov. Keď som sa odtiahla pozrela som sa na oblohu.
Videla som toľko hviezd ako ešte nikdy.
__________________
Takže na túto časť sa teším už celú večnosť! Dúfam, že som splnila vaše očakávania. Ak chcete niečo podotknúť, napíšte do komentu a ak sa časť páčila nezabudnite dať vote. :) -Kate
YOU ARE READING
Strom snov
FantasyHanna Rosenová prišla o všetko. Prijala však nečakanú ponuku. Vstúpila do organizácie ktorá trénuje na každoročnú výpravu. Jej cieľom je nájsť prvý strom ktorý má schopnosť vrátiť mŕtvych. Dokáže Hanna aj cez všetky prekážky vrátiť svoj život späť...