50. kapitola

673 69 20
                                    

Sheina sa rozlúčila so všetkými. Určite jej bolo ľúto že nemohla aj s druhou skupinou. Denis so Siennou boli pri nej keď liečila Sama. Ja som nevládala pozerať sa na to. Stála som bokom s Kevinom ktorý ma objímal. Prepadol ma ten pocit ako vždy keď niekto neprávom príde o život. Videla som ako Sheina položila ruky nad Sama.

Aj keď som mala pocit že sa mi trhá vnútro prišla som bližšie. Chcem byť pri nej. Čím viacej Sheina bledla tým viac mal Sam zdravšiu farbu. Videla som ako Sienna zadržiava slzy. Ako Denis je vďační že jeho brat bude v poriadku. Kevin mal ruku položenú na mojom chrbte.

Bol to jeden z najemotívnejších okamihov môjho života. Boli sme ako rodina. Samovi sa nakoniec úplne uzdravila rana na nohe. Sheina si od vyčerpania ľahla na zem. Stisla som jej ruku a pozrela do modrých očí.

"Som rada že ste pri mne." usmiala sa a potom zavrela oči. Vyhŕkli mi slzy do očí a ruku som jej silno stískala. Neviem koľko času ubehlo, nikto nechcel prehovoriť. Nakoniec keď som cítila ako nemá pulz pozrela som jej do bledej tváre na ktorej bol jemný úsmev.

Sam otvoril oči a posadil sa. Donútila som sa postaviť a pustiť Sheinu. Toto jej nikdy nezabudnem, prisahala som si že si ju budem pamätať. To čo urobila. Jej odvahu.

Kevin ma objal a ja som sa snažila tlmiť moje vzlyky v jeho tričku.

Zobudili ma lúče slnka, na moment som bola rada za chvíľkovú nevedomosť. Spomienka ma udrela a ja som sa zamračila. Denis včera odniesol Sheinu do lesa a tam ju pochoval. Nemohla som tam byť. Nezniesla by som to. Obzrela som sa po stane. Sam spal pri mne a Sienna sa posadila.

"Idem za chlapcami." povedala a odišla. Zaplietla som si vrkoč a chcela ísť von zo stanu keď som zbadala že sa Sam zobudil.

"Ako sa cítiš?" pokúsila som sa usmiať. Posadil sa a chvíľu na mňa zmätene pozeral.

"Bože, zabil som ju. Je to moja chyba." povedal Sam. Stisla som ho v objatí.

"Nie, nie je. Bolo to jej rozhodnutie." utešovala som ho. Sam začal vzlykať. Bolo mi ho tak ľúto. Prežila som si to s Georgom.

"Mohla žiť. Zabil som ju." šepkal a slzy mu stekali po tvári.

"Ona už umierala Sam. Zachránila ťa lebo chcela, nie lebo to bola jej úloha." povedala som mu. Odtiahol sa a pozrel mi do očí akoby sa uisťoval či hovorím pravdu. Bála som sa aby to nevzal ako Liv.

Pomaly prikývol a utrel si oči. Vedela som že bude žiť s výčitkou, presne ako ja.

Vyšla som zo stanu. Kevin mi podal do rúk pár jabĺk.

"Aspoň niečo." pousmial sa. Od včera som nič nejedla. Jedno jablko som začala jesť a ostatné si vložila do batohu.

Rozhodli sme sa vyraziť. Podľa kompasu sme postupovali na sever. Nikto toho veľa neprehovoril. V organizácii vraveli aby sme sa nezaťažovali stratami, aby sme sa snažili. Ale nemožno poprieť ľudskosť nie?

Stále nás poháňa v pred to, že strom všetkých zachráni. Ale doteraz ho nenašli. Boli len straty. Ja som tu prvý krát. Neviem si predstaviť to zlyhanie.

Bez prestávky sme v tichosti išli celú večnosť. Začalo kropiť ale nezaťažovali sme sa tím. Prešli hodiny a nič zvláštne sa nedialo. Všade bol riedky les a my sme sa potĺkali lesnou cestou.

Ničilo ma vidieť Sama tak smutného. Denis so Siennou sa držali za ruky. Ja som len pozerala do zeme a snažila sa nemyslieť na Sheinu.

Celý deň sa podozrivo nič nedialo. Začala som byť zas hladná ale ignorovala som to. Dali prestávku a prezreli naše zásoby. Vydržia nám maximálne dva dni, musíme začať hľadať potravu.

"Idem sa pozrieť po jedle." postavil sa Kevin.

"Pôjdem s tebou." povedala som a šli sme do lesa. Pozerala som na stromy po nejakom ovocí. Po pár minútach som uvidela pár stromov s hruškami. Natrhali sme ich do batohov a keď sme mysleli že nič lepšie nenájdeme, šli sme späť. Celý čas som bola ticho.

"Chceš sa o tom porozprávať?" opýtal sa ma narážajúc na Sheinu. Pokrútila som hlavou.

"Som tu pre teba, vieš to." chytil ma za ruku.

"Vďaka." pousmiala som sa. Potom sme zas vyrazili. Pred nami bol západ slnka. Jemný vietor mi strapatil vlasy.

Asi o hodinu som začula praskanie zeme. Vymenila som si s Kevinom zmätený pohľad. Na zemi sa objavila meter dlhá prasklina. Odstúpili sme od nej. Vyrazila z nej ruka. Mala zelený nádych. Puklina sa rozšírila a začalo z nej vyliezať telo. Keby som bola malé dieťa, prirovnala som by som to k zombie.

To svorenie bolo nízke, odeté v starej handre. Malo vráskavé telo, veľké oči a ostré zuby. Po celom tele mi prebiehal mráz. Vybrala som pištoľ a strelila ho do brucha. Nepohol sa. Vydal škriekavý zvuk a začal sa približovať k nám. Sienna sa krčila pri Denisovi. Kevin zmizol. Videla som ako mu zarezal mečom do ruky. Ten tvor zas zaškriekal, no nevyzeral ranený, len naštvaný. Priblížil sa viac. Bol pomalý, ale to že mu zbrane neubližovali bola nevýhoda. Stál nám v ceste. K tomu mohli vyliezť z tej pukliny ďalší.

Tvor bol už pri mne a ja som ustupovala. Hneď na to sa Kevin zviditeľnil a rozsekol ho napoly. Spadol na zem a mne sa chcelo zvracať.

Keď sme sa spamätali pred nami stáli ďalší dva zombíci. Sienna jedného obviazala koreňmi z neďalekého stromu. Ostatný sa šli zbaviť toho stvorenia zatiaľ čo mňa ten druhý schytil za kotník. Nečakala som a s výkrikom spadla na zem. Ťahal ma do jamy v zemi z ktorej vyliezli.

Keď už som myslela že je po mne, Kevin vrazil mečom zombíkovi do hlavy, on ma pustil a padol naspäť do štrbiny v zemi.

"Poďme." rozbehli sme sa kým by nevyšli ďalší. Keď sme mysleli že sme dosť ďaleko prešli sme do chôdze.

"V pohode?" uisťoval sa Kevin. Prikývla som aj keď som bola vystrašená. Po pár minútach som myslela že ma už nič neprekvapí.

Za mojim chrbtom zašušťalo krovie. Ja som sa so zdvihnutou zbraňou otočila.

Predo mnou bol vyčerpaný Lauren s Kail v náručí.











_________________________________________

Čože? 50.kapitola? Ani by sa mi nesnilo žeby som s týmto príbehom došla tak ďaleko. Najprv to bol len výstrel do tmy, myslela som že to skončí skôr ako sa to začne. Čo hovoríte na príbeh, výprava z ďaleka nekončí a mám pripravené akčné aj emotívne scény. Ak všetko pôjde dobre, máte sa na čo tešiť. Nezabudnite zanechať vote či koment :) -Kate


















































 Nezabudnite zanechať vote či koment :) -Kate

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Strom snovWhere stories live. Discover now