Během chvilky jsem objevil prázdné místo, kam jsem následně zajel a zaparkoval.
Sundal jsem si sluneční brýle, který jsem zatím nechal v přihrádce, vystoupil jsem a ihned auto zamkl.Zavítal jsem do malého krámku, který byl prosklený, takže už zvenku jste mohli pozorovat rostliny, který by každého uchvátily.
,,Dobrý den."
Slušně jsem pozdravil a usmál se na postarší prodavačku, která mi věnovala milý úsměv.
Pozoroval jsem gerbery, který měly opravdu pestré barvy a také tulipány, který byly přímo vedle nich.Nechtěl jsem kupovat růže, ačkoliv voní opravdu nádherně, tak stále mi to připadalo trochu ohrané a velice běžné.
Potřeboval jsem něco výjimečného.
,,Mohu Vám poradit?"
Ihned jsem se podíval na sympatickou dámu, která měla stále úsměv na rtech, ovšem nepůsobila nějak falešně, právě naopak jsem měl pocit, že svou práci má opravdu ráda.
Vzhledem k tomu, že se lidé spoléhají především na zrak a sluch, je čich podceňovaný a zanedbávaný smysl. Málokdo si přitom uvědomuje úžasnou moc, kterou čichové vjemy mají. Vůně totiž nejlépe vyvolávají vzpomínky, a to mnohdy i velmi staré.
Ale tím pádem, že chci potěšit Taehyunga, který nemůže spoléhat na zrak a tím se mu čich ještě zesílil, tak mu chci věnovat tu nejvoňavější květinu.
Mile rád jsem přijmul její pomoc, jelikož se nijak neexceluji jako florista.
,,Gardénie jasmínovitá."
Pozorně jsem ji poslouchal, byla tak vřelá, že mi dopodrobna popsala každou kytku, ať už co se týče její původu, tak samozřejmě i vůní.
Tahle květina má sladkou vůní, silně připomínající jasmín a také nádherně lesklý listy.
Nejvíce mě uchvátila ta krásná, sametově bílá barva, která byla bez chybičky.,,Čínského původu, v medicíně používaly plody k léčbě, i kvůli tomu symbolizuje zdraví a sílu."
Musel jsem se pousmát, nemohl bych najít výstižnější květinu, než právě tuto.
Po zaplacení jsem poděkoval slečně, že byla tak ochotná a především milá mi pomoct s výběrem a po několika minutách jsem mohl opět pokračovat v cestě.⎯
Ocitl jsem se před šedým domkem, který jsem opustil před nedávnem.
Ráno jsem odvezl Jimina k nám domů, jelikož Yoongi musel nutně do kanceláře, aby dohnal práci ze včerejška.Samozřejmě nechtěl nechávat Taehyunga samotného, hlavně ne potom všem.
Domluvil jsem se s ním, že se stavím doma, kde jsem se osprchoval a převlékl do čistého oblečení.
ČTEŠ
BLUE & GREY/ taekook
FanfictionProsím, nenechávej mě o samotě, protože to bolí. Bezbarvá ozvěna, která mě zabíjí. ,,Jen chci být šťastnější, Jungkookie."